Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Heb thuis twee computers met elkaar verbonden. So far so good. Nu heb ik op comp 1 kabelinternet en wil dat op comp 2 ook. ik heb hiervoor winproxy gediownload en op comp 1 geinstalleerd. Ik neem aan dat ik het op comp 2 moet installeren?? Via netwerkomgeving blijven de computers elkaar wel vinden maar internet werkt dus niet op beiden. Iemand een idee waar het fout gaat?
rasit..

ik had dit dus ook een tijdje geleden.. op internet was er een adres waar het precies werd uitgelegd.. ik ga het proberen te vinden.. wel moet je configuratie in orde zijn.. pc 1 is gewoon ip gegevens die je van je provider hebt gekregen en pc 2 moeten totaal andere ip nummers zijn.. ga effe zoeken voor je..
Anonymous

Ok das mooi. Heb jij je 16v trouwens bij leuverink gekocht? En nog een vraagje zit je op de HES in Rdam? Heb het idee dat ik de auto eerder gezien heb.
rasit..

On 2002-02-24 16:55, Zeeuw
wrote:
Ok das mooi. Heb jij je 16v trouwens bij leuverink gekocht? En nog een vraagje zit je op de HES in Rdam? Heb het idee dat ik de auto eerder gezien heb.
inderdaad leuverink.. zit niet op de hes :smile: woon jij in rotterdam dan..

[ This message was edited by: Clio16Vrm on 2002-02-24 16:58 ]
Anonymous

Ik heb een kamer in rdam, zat op de hes en daar heb ik weleens naast de mijne, een andere zilveren 16v gezien. Jaartje of 1,5 geleden heb ik deze biuj leuverink zien staan. Was net gespoten aan de voorkant. Op de klep zat een reflectiestrip, misschien nu nog. Ik herkende em aan de velgen, heb je em al lang?
rasit..

vorige jaar oktober heb ik hem gehaald bij leuverink.. hij ziet er nu een beetje anders uit.. na mijn eerste ongelukkie heb ik tijdens het overspuiten maar direkt een alien vleugel erop gezet en ook de sloten uit de deuren verwijderd en nog een paar zwarte strips hier en daar weggehaald en gespoten, ik kan me inderdaad herinneren dat ik eens een keer mijn auto naast een andere zilvere clio had geparkeerd

[ This message was edited by: Clio16Vrm on 2002-02-24 17:06 ]
Anonymous

Tja, nl is klein dat blijkt maar weer. Linkje al gevonden?
frank_williams

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/309398" TARGET="_blank">gathering.tweakers.net/showtopic.php/309398</A><!-- BBCode End -->
rasit..

inderdaad nederland is best wel klein :smile:

link helaas nog niet gevonden..
rasit..

On 2002-02-24 17:09, Frank_16v
wrote:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/309398" TARGET="_blank">gathering.tweakers.net/showtopic.php/309398</A><!-- BBCode End -->
vriend :smile:
frank_williams

:grin:
Anonymous

maaruh nog ff een domme vraag, zet ik het prog nu op beide computers? Ja toch, althans dat lijkt me het meest logische.
frank_williams

ik gebruik geen winproxy maar sygate. sygate installeer ik alleen op de computer die aangesloten is op het internet. de andere computer heeft genoeg aan een ipadres en een router (dus je andere computer)
welke versie van windows is het? vanaf win98SE (second edition) is internet sharing ingebouwd.
rasit..

On 2002-02-24 17:32, Zeeuw
wrote:
maaruh nog ff een domme vraag, zet ik het prog nu op beide computers? Ja toch, althans dat lijkt me het meest logische.
yep, als het goed is regelt dat proggie die jij gebruikt de configuratie van beide pc's zelf, jij moet alleen zeggen welke pc de hoofdpc is als ik mij niet vergis
turboman
Contacteer:

je zou er op elke pc XP kunnen zetten en dan die van je kabel internet 'sharen', dit werkt bij een modemverbinding (tel./isdn).. moet eerlijk zeggen dat ik er niet het fijne van weet.. maar denk wel dat dit kan helpen

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/374101/1/25" TARGET="_blank">gathering.tweakers.net/showtopic.php/374101/1/25</A><!-- BBCode End -->

Wat wil je precies?
Je internet verbinding delen in je LAN?
In dat geval ga je naar eigenschappen van je netwerk kaart bijv met kabel of ADSL en kies je tabblad geavanceerd.
Daar kun je aangeven of je die kaart wilt delen.
Met een inbelverbinding is het net zo..
[ This message was edited by: turboman on 2002-02-24 18:33 ]
Tijn
Contacteer:

internetconnection sharing, dat zit al vanaf win 98 se in windows ingebakken....
Anonymous

Ok, heb sygate ook geprobeerd maar daar zegt ie ineens dat er geen ethernet card te vinden is.
Anonymous

Heb op de een 98 SE staan en op de ander gewone 98. Ik kan 98 SE toch niet erover heen zetten?
frank_williams

ff stomme vraag hoor, maar heb je wel 2 netwerkkaarten in je hoofdcomputer zitten? dus een voor kabelinternet en een voor de netwerkverbinding?
dennis16v

martijn. heb je een fixxed ip adres van je provider?

bij comp 2 geen progjes installeren.
enige wat je moet doen is bij je internet explorer instellingen bij verbinding zetten dat hij moet verbinden via t netwerk en dan het IP adres opgeven van de andere computer + de port van winproxy.

6588 wordt daar veel voor gebruikt. maar dat staat er wel bij int progje.
Menno

On 2002-02-24 18:35, Tijn
wrote:
internetconnection sharing, dat zit al vanaf win 98 se in windows ingebakken....
en wat je dan alleen maar op de 'server' nodig hebt. andere bak mag iets nog historischers draaien.
Anonymous

Zijn we weer, heb alles opnieuw geinstalleerd want het ging ff fout zeg maar. Heb sygate gedownload en geinstalleerd. Ok werkt allemaal maar toen... toen ging ik beide comp's opstarten en in netwerk herkennen ze elkaar geen probleem. tot mijn grote verbazing zie ik dat op de server de client voor microsoft netwerken eraf geflikkerd wordt. Ook de sharing van printer en bestanden wordt eraf gegooid. Opnieuw toevoegen, opnieuw opstarten en dan wstaan ze er weer niet bij. Gevolg is dat internet sharing weer niet goed gaat. De startpagina lukt maar daarna houdt het op...SUGGESTIES???
Marius

Zoek <!-- BBCode Start --><A HREF="http://gathering.tweakers.net/search.php" TARGET="_blank">hier</A><!-- BBCode End --> eens op winproxy.
Plaats reactie