Ben al een paar uur op het net aan het surfen op zoek naar informatie over een Renault toen ik opeens hier terecht kom.
Je moet alles een keer geprobeerd hebben he

Dus dacht ik laat ik eens een accountje aanmaken en mijn vraag om info hier voorleggen.
*slijmmode*
Hier zitten natuurlijk DE experts..

*slijmmode*
Het gaat om het volgende:
Vroeger toen gotti nog een klein gotje was heeft zijn papa hem tijdens een vakantie in France een keer meegenomen naar een autotentoonstelling en daar zag de kleine gotti een Renault 5 turbo KWIJLLLL....
oke genoeg gebullshit

Ik heb dus een Renault 5 turbo (type 1 denk ik) op het oog. Ik heb hem op mijn wintersportvakantie in France zien staan en werd op slag verliefd, maar nu weet ik niet waar ik allemaal op moet letten bij zon auto, Via het surfen ben ik inmiddels wel op de hoogte dat het erg moeilijk is om aan onderdelen ect. te komen en wat voor mij dus belangrijk is waar je bij zon auto eigenlijk op moet letten behalve dat ie stoofen kleding moet hebben en van die speciale stoelen. dit heeft deze die ik op het oog heb nl. wel maar zijn er nog andere dingen waar je op moet letten?
Als iemand mij met wat extra info kan helpen graag.. ( Degene die met het beste advies komt mag (mits ie aangeschaft wordt een dag lang scheuren
p.s. ik ben inmiddels ook op de hoogte dat dit me al mijn spaarcentjes gaat kosten