Bedankt voor de tip met de handrem, ik heb de schakelaar gevonden en gerepareerd.
Verder nog : mijn cliootje heeft een "standaard bumper" dus geen gaten voor mistlampen of breedstralers. Ik zou graag redelijk estetisch verantwoord mistlampen of breedstralers monteren zonder ook de bumper te moeten vervangen. Heeft iemand ervaring daarmee, zijn er wellicht lampen in de handel waarmee inbouw in een standaard bumper redelijk eenvoudig kan, en dan bedoel ik niet de normale hellatje die je met een bout onder aan de spoiler kunt hangen.
Bij voorbaat dank voor advies.
Vr gr
Theo
-
- Contacteer:
kijk ff in het T style boek dat in elke automaterialen zaak is te krijgen
je kan leuke projector lampjes monteren in je bumper simpel ff een beugeltje maken achter je bumper en in je bumper een klein rond gaatje
die setjes zijn kant en klaar met bedrading beugeltje en schakelaar
je kan leuke projector lampjes monteren in je bumper simpel ff een beugeltje maken achter je bumper en in je bumper een klein rond gaatje
die setjes zijn kant en klaar met bedrading beugeltje en schakelaar
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Ik vind dat echt "cheap tuning" van die halfords mistlampen op je auto gooien die onder elke kadett en golf hangen. De originele zijn het mooist. Ik denk dat je met een dremel en een decoupeerzaag een heel eind komt in je clio bumper, zodat je de originele eronder kan hangen.
-
- Contacteer:
tja maar als de man niet teveel wil doen is het een manier
ik zou het zelf ook niet doen maarja
ik zou het zelf ook niet doen maarja
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Kwenie hoe het bij een clio is, maar bij een laguna zijn er versies met bumper waar je een kappie af kan schroeven en de mistlamp zo in kan schroeven, en er zijn versies waar bij je idd met een soldeerbout/dremel/snijbrander
of iets in die geest aan de gang moet, maar bij een laguna zijn ze in ieder geval altijd te monteren. (ik praat hier over een orgineel setje: lampen, nieuwe schakelstengel, extra relaïs, en stukje bedrading)

Bedankt voor de reacties. De bumper heeft helaas geen kapjes die verwijders kunnen worden. De originele mistlampen vindt ik ook het mooist. Bij andere cliootjes heb ik twee typen gemonteerd gezien. Een type die echt in het gat verzonken zit, en een type met schroefjes aan de zijkant van het glas, waarbij de voorzijde dus met de voorzijde bumper samenvalt. Heeft iemand daar ervaring mee ?
By the way : hoeveel werk is het om de voobumber te vervangen ? Ik heb het wel eens gedaan bij een volvo en dat was een uurtje, maar dat was een "klik klak klaar" type, zonder vastgeroeste schroeven e.d. Het enige was oppassen dat het geen klik krak klaar werd.
Vr gr
Theo
By the way : hoeveel werk is het om de voobumber te vervangen ? Ik heb het wel eens gedaan bij een volvo en dat was een uurtje, maar dat was een "klik klak klaar" type, zonder vastgeroeste schroeven e.d. Het enige was oppassen dat het geen klik krak klaar werd.
Vr gr
Theo
Er zitten toch origineel mistlichten in de clio bumper. (of zit ik nu dom te brabbelen
)
Bij de 16v 01-93 wel dan?
-
Bumper demonteren, bij mijn twingo doe ik het in een 10 minuten. Zo gedaan .
Ik geloof er geen barst vanOn 2002-02-22 12:21, Bart V
wrote:
Heb je dan een andere bumper met mistlampen???? Bumper mont/demonteren is niet zo gek veel werk denk ik, helaas spreek ik niet uit ervaring bij een clio, maar bij me 19 was het vrij snel gepiept

Ik heb inmiddels m'n 3e voorbumper er aan hangen en ik weet dat je bij het boutje aan het zijscherm bij de passagierskant, erg kleine vinger / sleutel nodig hebt. Ik heb toen 2 keer flink lopen vloeken