Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Dirk (CRX)

Ik heb een nieuwe aanwinst.. een Kenwood radio.. met 2 outputs.. stukken beter als die junk van eerder.. maar nu heb ik een probleempje..

dat kapje om het mechanisme heen is pleite, en ik heb geen slede (het laat zich raden, juist hij is gejat, boeie :lol: )

Weet iemand of dit simpel na te bestellen is, of beter nog, heeft iemand nog een universele Kenwood slede liggen?
Robke
Car: Lexus IS250

Dan moet je gewoon een sierrandje bestellen en een inbouwframe. Kost ongeveer iets van 25-30euro bij elkaar.
Anonymous

ik verkoop die sledes aan 10 € maar dat is een beetje ver rijden voor jouw denk ik :smile:
waregem in belgie
Dirk (CRX)

Okay, thanks.. ik lees ook net in mijn PDF formaat handleiding dat ik ook een afstandsbediening als optie heb.. die is vast nog te bestellen!??!
Dirk (CRX)

Okay, thanks.. ik lees ook net in mijn PDF formaat handleiding dat ik ook een afstandsbediening als optie heb.. die is vast nog te bestellen!??!
Robke
Car: Lexus IS250

Je hebt zelfs keus uit 2 verschillende, een creditcard formaat en eentje voor achterop je stuur, werken allebei niet echt optimaal.
Anonymous

ik zou voor die op het stuur gaan dar ga e zo iezo meer gebruik ban maken ale dat zou ik doen :smile:
Dirk (CRX)

Okay, thanks voor jullie snelle reacties jongens..

vr.gr.

Dirk
Dirk (CRX)

Okay, afstandsbediening is besteld, lijstje, slede + uitneemstripjes komen er tussen de middag aan :lol: lang leve Ype Kramer Automaterialen te Leeuwarden.. (reclame?? :lol: )
Plaats reactie