ik heb de rubbers en de lagers die boven op de veerpooten zitten vervangen omdat de auto over hobbels nogal bonkte.
maar nu staat de auto veel hoger op zijn poten de ruimte tussen het wiel en het spatscherm is veel groter geworden.
is dit normaal.
of heb ik verkeerde rubbers gekregen.
voordeel is dat de auto nu niet meer bonkt over hobbels.
veel strakker ligt en ook nog lichter stuurt.
-
- Contacteer:
wat is veel hoger ?
en het zal wel ff zakken als je een paar daagjes vlink gestuurd hebt het moet allemaal wel weer ff lekker op zijn plaats komen te zitten
en het zal wel ff zakken als je een paar daagjes vlink gestuurd hebt het moet allemaal wel weer ff lekker op zijn plaats komen te zitten
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Voor mijn Baccara (met dezelfde voorwielophanging als een GTT dus) kostte het plm EUR 15,- per stuk.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
wwet je zeker dat dat hetzelfde is?On 2002-02-19 14:41, Martijn *Baccara*
wrote:
Voor mijn Baccara (met dezelfde voorwielophanging als een GTT dus) kostte het plm EUR 15,- per stuk.
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
de complete set voor links en rechts koste mij Euro 54,-
daarin zitten rubbers lagers en de bovenste afdek ring.
kijk op niet als hij anders is als de gene die eruit komt want er is een modificatie op geweest
auto ligt veel steviger bonkt niet meer.
hij heeft ook veel minder camber
De auto is zo'n 20mm verhoogd.
hij is er echt veel fijner van gaan rijden.
daarin zitten rubbers lagers en de bovenste afdek ring.
kijk op niet als hij anders is als de gene die eruit komt want er is een modificatie op geweest
auto ligt veel steviger bonkt niet meer.
hij heeft ook veel minder camber
De auto is zo'n 20mm verhoogd.
hij is er echt veel fijner van gaan rijden.
SEIZE SOUPAPES CABRIO
Ik vind het eerlijk gezegd wel fijn dat de mijne zo stug is, de bandenboer heeft 2,6 bar op m'n banden gezet en m'n auto is ook nog eens erg laag en dus stug.
Ik vind het er ook erg vet uit zien trouwens, ik heb vandaag m'n subkist in m'n auto gelegd en hij is weer 1,5 cm lager geworden!!!!!!!! Ziet er wel vet uit!
Ik vind het er ook erg vet uit zien trouwens, ik heb vandaag m'n subkist in m'n auto gelegd en hij is weer 1,5 cm lager geworden!!!!!!!! Ziet er wel vet uit!