Binnenkort krijg ik leren bekleding in mijn 5, maar ik wil wel graag blijven rijden.
Heeft er iemand nog twee oude stoeltjes staan, die ik tijdelijk in mijn 5je kan monteren. Het hoeven geen gt stoelen te zijn.
Als ik maar kan zitten.
Ik hoop dat iemand iets heeft liggen.
-
ff nieuwsgierig, wat voor kleur leer?
wel errug kewl trouwens!
wel errug kewl trouwens!
Het wordt blauw met zwart leer. Verder worden waarschijnlijk ook de deurpanelen met leer bekleed. Ben trouwens nog op zoek naar goede deurpanelen.
Maar ik denk dat het wel mooi wordt
Maar ik denk dat het wel mooi wordt
-
Gaaf hoor!
Wit leer zou overigens ook mooi staan bij de kleur van je auto...maja is wel weer erg besmettelijk
Wit leer zou overigens ook mooi staan bij de kleur van je auto...maja is wel weer erg besmettelijk
Ik heb wel een stoel voor je te leen. Moet het 1 zijn of 2. Ik heb namelijk 1 goede en 1 slechte. Die slechte kon wel van een wezen die altijd moe was. die staat op de slaap stand en wil niet meer omhoog.
There will be plenty of time to rest when your dead
Ja bas, wit met oranje moet het worden... 
Eventueel mag je mijn stoelen wel een paar weekjes lenen .. (mijn blue-sport interieurtje dus) Kan je vast aan de kleuren wennen.
Eventueel mag je mijn stoelen wel een paar weekjes lenen .. (mijn blue-sport interieurtje dus) Kan je vast aan de kleuren wennen.
Mooi man, Als het kan zou ik graag de stoelen een tijdje van Tijn lenen. Je moet maar zeggen wat je er voor wil hebben.
En Catrinus, als het met Tijn niets wordt wil ik graag jou stoelen.
Kosten zijn niet zo heel hoog, want ik laat het door de vader van mijn vriendin doen. Die werkt bij een meubel makerij
En Catrinus, als het met Tijn niets wordt wil ik graag jou stoelen.
Kosten zijn niet zo heel hoog, want ik laat het door de vader van mijn vriendin doen. Die werkt bij een meubel makerij
Ik zal het eens vragen, maar ik denk dat er dan wel een ander prijskaartje aan gaat hangen. Hij doet het namelijk in zijn vrije tijd en die heeft hij niet zo heel veel.
Maar ik kan wel vragen of wat een heel interieur zou gaan kosten. Ik denk zo rond de 1600 euro, maar dat weet ik niet zeker.
Ligt ook aan de kleur en het soort leer.
Maar ik kan wel vragen of wat een heel interieur zou gaan kosten. Ik denk zo rond de 1600 euro, maar dat weet ik niet zeker.
Ligt ook aan de kleur en het soort leer.
Ik heb nog een set blauwe en grijze renault25 stoelen staan maar die passen waarschijnlijk niet in je auto!
Feiko, effe off-topic, kom je 3 maart ook naar de meeting in Oosterhout?On 2002-02-19 20:41, FWierda
wrote:
Ik heb nog een set blauwe en grijze renault25 stoelen staan maar die passen waarschijnlijk niet in je auto!
He Feiko, bedankt voor je aanbod, maar die stoelen gaan helaas niet passen. Ik had namelijk zelf ook nog een setje 19 16v stoelen liggen, maar die passen ook niet.
Ik kan nu de stoelen van Tijn lenen tot het zaakje opnieuw bekleed is.
Maar alsnog bedankt!
Ik kan nu de stoelen van Tijn lenen tot het zaakje opnieuw bekleed is.
Maar alsnog bedankt!
Eindelijk zijn we dan begonnen.
Ik heb nu de stoelen van Tijn in mijn auto zitten en ben nu samen met mijn vriendin de oude stoelen uit elkaar aan het halen.
We dachten: Dit doen we wel even, maar je wil niet weten uit hoeveel lapjes stof z'on stoel bestaat. Verder is het van binnen een stofnest en zit alles ook nog eens vast met "leuke" stalen ringentjes. Die moet je allemaal doorknippen om de stoel uit elkaar te krijgen, maar uiteindelijk moet het toch lukken. Verder moeten de stoelen aardig opgevuld worden, want de originele vulling begint al aardig zacht te worden en te verpulveren. Ook zijn we nog wat laswerk tegen gekomen aan het frame, maar dat stelt gelukkig niet veel voor.
Ik ben wel heel benieuwd hoe het wordt en ik heb nu al bewondering voor de mensen die mijn stoel in elkaar gaan zetten.
Al met al hoop ik dat het klaar is voor Speed 2002. De deurpanelen worden ook nog bekleed met zwart leer en dan is mijn spaarpot wel weer leeg, maar is de 5 wel weer een stukje mooier. PS ik ga vanmiddag ook nog kijken voor KONI's in Zwolle.
Nou, dat was het weer.
Ik hou jullie op de hoogte met het project.
gr,
Hagen
Ik heb nu de stoelen van Tijn in mijn auto zitten en ben nu samen met mijn vriendin de oude stoelen uit elkaar aan het halen.
We dachten: Dit doen we wel even, maar je wil niet weten uit hoeveel lapjes stof z'on stoel bestaat. Verder is het van binnen een stofnest en zit alles ook nog eens vast met "leuke" stalen ringentjes. Die moet je allemaal doorknippen om de stoel uit elkaar te krijgen, maar uiteindelijk moet het toch lukken. Verder moeten de stoelen aardig opgevuld worden, want de originele vulling begint al aardig zacht te worden en te verpulveren. Ook zijn we nog wat laswerk tegen gekomen aan het frame, maar dat stelt gelukkig niet veel voor.
Ik ben wel heel benieuwd hoe het wordt en ik heb nu al bewondering voor de mensen die mijn stoel in elkaar gaan zetten.
Al met al hoop ik dat het klaar is voor Speed 2002. De deurpanelen worden ook nog bekleed met zwart leer en dan is mijn spaarpot wel weer leeg, maar is de 5 wel weer een stukje mooier. PS ik ga vanmiddag ook nog kijken voor KONI's in Zwolle.
Nou, dat was het weer.
Ik hou jullie op de hoogte met het project.
gr,
Hagen