Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Patrick L.

Zo, dit wordt echt een grote meeting! Shit dat ik er dan niet ben, ben ik aan het skieen, als het goed is. Of ik lig op mijn bek :smile:
Arjen

Haal mij maar bij de twijfelaars weg; ik kom wel ff langs.
Jeroen
Contacteer:

En nog een Coupe erbij.

Angelique, Mégane Coupé
Stroker
Contacteer:

Als het een beetje meezit dan kom ik ook met de R5 GTX
Priyantha
Contacteer:

Sorry als ik deze topic omhoog KICK:smile:
Maar ik heb toch een vraagje:grin:
Ik dacht laat ik dit keer maar niet zo als bij de laatste meeting bij De Meern zo doen dat ik de dag van te voren ga vragen of er iemand mij wilt mee nemen.
Dus ik doe het maar wat vroeger:wink:

Hierbij dus...

Priyantha Bleeker(/me)
is 16 jaar(20 Januari geworden) en woon in Amsterdam. Ik ben al jaren helemaal gestoord van Renault's(zegt iedereen teminste:lol: ). Mijn ouders rijden uiteraard ook Renault(raar hé ?).
Maarja ik heb zelf natuurlijk geen auto want tsja heb nog niet de leeftijd daarvoor helaas. Maar ik wil zeer graag bij de 1e meeting komen. Maar heb dus geen vervoer:smile:

Owja ik ben niet al te groot en weeg niet teveel. Ik ben ongeveer 1.60m en weeg iets minder dan 50 Kilo, de veren zullen het niet zwaar krijgen :grin:

Owja en heb natuurlijk een telefoonnummer waar je me op kan bereiken:grin: Mijn telefoonnummer moet je maar ff via ICQ of MSN of de Mail vragen want wil toch wel een beetje privacy uiteraard wamt iedere gek die een telefoonnummer zoekt kan hem anders vinden.

Bvd,

Priyantha Bleeker
Steven
Car: M536

Nou misschien zijn er mensen uit A'dam die je mee willen nemen.

Anders mag je wel met mij mee vanaf de carpoolstrook in Amstelveen. (afrit 4 A9; oudekerk/amstelveen)
Priyantha
Contacteer:

Daar dacht ik ook al aan ja:smile:
Als er iemand vanuit A'dam gaat ofzo...

Want hoe ik dan bij die carpoolstrook ga komen weet ik niet:smile:
Steven

On 2002-02-07 23:17, Stevie
wrote:
Ok het is tegenwoordig in van die namen-lijstjes, dus ik start er ook een :smile:

Voor de A9 rijders:
Op de Carpoolstrook bij de afslag 4: Amstelveen/Oudekerk (laatste afslag voor A2)

-Naam. Auto.
-Hans R. Clio
-Jean p-d. Willy&R5GTT
-Jeffrey E. bij Wouter
-Ray. Clio.
-Rudo. R5GTT.
-Stevie. Laguna.
-Tijn. R5GTT
-Wouter. Clio16v.
-Paul. Twingo

En misschien:

-Sven. 19.

Ok ik weet niet precies wie welke auto heeft, dus maar ff op de gok/voorgevoelens/geheugen gedaan :smile:

Eh tijd, half uurtje voor Gorcum aankomst? (uurtje voor vertrek daar) dus half 12?
Zow Paul (twingoturbo) gaat ook mee en Sven jij kan nu toch ook wel bij de 'zekeren' ?

Nog meer A9 rijders?
Mickael

Ik ga ook mee. in mijn clio 16V.
MartinGTT

neem je je vriendin ook mee. Of rijden jullie samen??
twingoturbo

ja stevie, ik heb eindelijk vrij kunnen krijgen dus ik ga zekers mee.
Angeliek

Ik ga ook mee op 3 maart, lijkt me errug gezellig. Ik rijd wel zelf met mijn Clio 16v.
Clio 1.8 16v
Anonymous

Hier is nog een keer keer het lijstje van mensen die via Gorinchem rijden:
- Robert v.B.
- André
- Ray
- Stevie
- Niki
- Wouter
- Hans R.
- Rudo
- Tijn
- Jean p.d (2x)
- Tonski
- Bas RSI
- Robert d.B.
- Iwan
- Marko
- Martijn T
- Maus

Wie er nog niet bij staat en wel vanaf Gorinchem willen meerijden moeten het maar even zeggen.

Mensen die er al op staan en zich bedacht hebben, zeg het ook effe dan hoeven we niet op jullie te wachten.

Alvast bedankt!
Steven

Nou Paul met ze Twingo gaat ook mee, alles wat in het A9 lijstje staat komt ook langs Gorcum.
Angeliek

[quote]
On 2002-02-18 22:26, Robert v.Bambost
wrote:

Wie er nog niet bij staat en wel vanaf Gorinchem willen meerijden moeten het maar even zeggen.

/quote]

Mickael en ik willen ook graag meerijden vanaf Gorinchem. Zet ons maar op de lijst!
Clio 1.8 16v
Priyantha
Contacteer:

Mensen:smile:
Ik heb helaas nog niet voor 100% zeker vervoer...iemand die mij mee wilt nemen ?
Ben niet al te groot en weeg niet veel dus dat zal wel geen probleem hoeven te zijn. En ben heel gezellig hoor en ben dus uiteraard helemaal gek van Renault dus lekker lullen over auto's.
Anonymous

On 2002-02-19 17:49, Priyantha
wrote:
Ik heb helaas nog niet voor 100% zeker vervoer...iemand die mij mee wilt nemen ?
Ben niet al te groot en weeg niet veel dus dat zal wel geen probleem hoeven te zijn. En ben heel gezellig hoor en ben dus uiteraard helemaal gek van Renault dus lekker lullen over auto's.
Iemand nog een plekje voor onze sympathisant ?
Dirk (CRX)

ik wil in pricipe ook wel mijn opwachting maken op de meeting.. alleen heb ik geen zin om dat hele klote stuk alleen te gaan rijden.. de passagiersstoel is vrij, dus voor mensen uit de omgeving, DIRK gaat! dan nog iets.. zijn er nog lui uit drachten die met eigen auto gaan, misschien in stoet erheen rijden? wel zo gezellig?
Dirk (CRX)

On 2002-02-19 17:49, Priyantha
wrote:
Amsterdam joh? hmmmz.. hmmmz.. hoeveel 100km is dat omrijden? :lol:
Anonymous

Beter !

hoe meer zielen..
Priyantha
Contacteer:

100KM is een beetje veel:grin:
Dirk (CRX)

On 2002-02-19 18:01, Priyantha
wrote:
100KM is een beetje veel:grin:
het is 100km naar Amsterdam.. en Oosterhout ligt in Brabant.. dus de meest logische route zou dan Heerenveen Zwolle Utrecht Den Bosch? die kanten uit?? maar dan moet ik effe voor je kijken hoe ver het verder is als ik de andere kant langs ga..
Dirk (CRX)

trouwens, ik zie dat je je ook nog niet hebt voorgesteld bij Wie = Wie :smile: dus kon niet effe spieken wat voor persoon mij eventueel gezelschap gaat houden in de JBL SoundMachine :lol:
Priyantha
Contacteer:

On 2002-02-19 18:02, JBL-GT-Turbo
wrote:
het is 100km naar Amsterdam.. en Oosterhout ligt in Brabant.. dus de meest logische route zou dan Heerenveen Zwolle Utrecht Den Bosch? die kanten uit?? maar dan moet ik effe voor je kijken hoe ver het verder is als ik de andere kant langs ga..
Ik moet wel toegeven dat je wel veel moeite doet voor me, das al heel positief.
Priyantha
Contacteer:

On 2002-02-19 18:03, JBL-GT-Turbo
wrote:
trouwens, ik zie dat je je ook nog niet hebt voorgesteld bij Wie = Wie :smile: dus kon niet effe spieken wat voor persoon mij eventueel gezelschap gaat houden in de JBL SoundMachine :lol:
Ik heb me wel voorgesteld volgens mij...
Priyantha
Contacteer:

Dirk (CRX)

dan ben ik gewoon scheel :grin: lol, maar je ICQ veraad alles.. 15 jarige jongen, renault fan.. hmmmmmmz.. maar 'tis wel een STUK verder over A'dam.. ik denk er nog effe over na.. want ik zal je ook weer thuis moeten brengen..

is er dan niemand dichter in de buurt? kom op mensen, lees dit uiterst belangrijke topic nu effe!! een Renault fan laat je niet stikken!
Maarten GTT

ff een nieuw bericht samson komt 3 maart en gilles is weer in nl :grin:
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!

2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
Priyantha
Contacteer:

Tsja...ICQ rulez hé:wink: Toch handig al die profiele maar eh die "wie is wie" topic is wel handig.

Maar eh als er nog andere mensen zijn die wat dichter in de buurt van A'dam zitten meld u alsjeblieft.
Priyantha
Contacteer:

Ik hoef de 1e Formule 1 Race van het jaar toch niet te missen hoop ik ? Die is 3 Maart namelijk:smile: Of tenminste 3Maart heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg of 2 maart heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laat:lol:

Want Formule1 is ook 1 van de paar dingen waar ik helemaal aan verslaafd ben.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Priyantha, komen die foto's die je in De Meern hebt gemaakt nog online??

En ik weet zeker dat je er drie maart ook weer bij bent, komt best goed! :smile:
Patrick

On 2002-02-19 19:20, Priyantha
wrote:
Ik hoef de 1e Formule 1 Race van het jaar toch niet te missen hoop ik ? Die is 3 Maart namelijk:smile: Of tenminste 3Maart heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg of 2 maart heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laat:lol:

Want Formule1 is ook 1 van de paar dingen waar ik helemaal aan verslaafd ben.
ja man,ik ben er ook helemaal aan verslaafd.ik vindt het gewoon weer te lang duren voor het seizoen weer begint:smile:
Anonymous

Ik vond het vorig jaar ook zwaar cool maar zonder verstappen maakt het mij niet uit :snik:
Steven

On 2002-02-19 18:13, Priyantha
wrote:
Tsja...ICQ rulez hé:wink: Toch handig al die profiele maar eh die "wie is wie" topic is wel handig.

Maar eh als er nog andere mensen zijn die wat dichter in de buurt van A'dam zitten meld u alsjeblieft.
Waar woon je in A'dam? Ik had al aangegeven dat je met mij meekon vanaf de carpoolstrook (dit is omdat ik een hekel heb aan A'dam centrum) Kan je niet ergens langs de rand van A'dam oppikken ofzo?

Bovendien kan ik je niet echt zekerheid geven of je meekan, er willen ook wat vrienden mee namenlijk....
Priyantha
Contacteer:

Stevie> Ik woon tegen de Jordaan aan...maar dan wel een beetje aan de rand. Ik woon heel vlakbij de A10. Misschien ken je de Hugo de Grootstraat...ik woon in een zij straat van het verlengde van de Hugo de Grootstraat.
Maar ik ben nog 16 en mijn ouders vinden het natuurlijk een fijne gedachten als hun zoon(/me) veilig heen en terug komt en dan niet een stuk moet lopen.

Dat lopen is nog een apart verhaal zal ik wel een keer in "wie is wie" zetten.
Plaats reactie