Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

nou wil ik een bleed vale
ik heb hier wat op het forum gezocht.
en heb nog een paar vragen over het aan sluiten

de bleed vale sluit je dus aan op je wastegate (ik heb de boel aan om ge boud naar
cup ) op de enkele slang die op je wastegate zit t stuk er tussen en die gaat naar je bleedvale .
dus er gaat 1 in en een uit die lucht af blaast
dus er ziten twee slangen op de bleed vale.
als ik het goed heb
wat voor slangen moeten dit wezen en dikte
en zoon bleed val kraan kan je toch zelf maken want 150 piek voor zoon kraan is wel veel
zijn hier ook mensen die dit zelf gemaakt hebben en waar van
Stefijn
Berichten: 2363
Lid geworden op: di 3 jul 2001 0:00
Locatie: Tilburg - - - - - Lancia Delta Integrale EVO2 SE

Bleed valve (valve=klep in het engels)
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

d'r zijn legio alternatieven voor verzenden. Maar moet je eerst ff vertellen waarom je een bleed valve wilt
rev it like a rental
Sander
Berichten: 1542
Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:

Als je hem als cup hebt aan gesloten en je zet daar een T-stuk tussen met een kraan en je laat wat lucht ontsnappen dan heb je hetzelfde. Ik heb een reduceer ventiel gebruikt, die ze op compressor ook gebruik. Dat kan dus ook. Je hebt meerderen opties!

:lol:
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

ik bedoel: wil je perse dat 't afstelbaar is, of wil je gewoon meer druk?

voor meer druk kan je ook gewoon 't stangetje aan de waste gate verstellen.

ALs 't afstelbaar moet zijn en echt niks mag kosten doe je gewoon het metalen deel van een kroonsteentje in een rubbervacuumslang, en kan je met 't schroefje stellen.

en inderdaad, een of andere willekeurige kraan werkt ook.

Niet afstelbaar kan je ook nog iets met een calibertje doen.
rev it like a rental
Anonymous

Ik heb de druk al wat hoger staan
door de wase gate te verdraaien.

ik heb dus ook 1 slang tussen
de wase gate en de carb.

ik wil dit om dat ik wel eens met wat hogere
druk wil rijden maar altijd niet want dat lijkt me niet goed voor je turbo dus als het echt moet naar de 1.3 bar

ik heb trouwens al wat aan gesloten gesloten en werkt erg goed
dit was een proef op steling wat aleen nog
maar onder de moter kap licht
en ik ga dit nou van binnen aan sluiten

ik heb een kraantje van me werk maar dit is niet een erg fijn kraantje om hem snel
te verdraaien weet iemand hier nog wat voor
en waar koop je dat dan
Frank V.
Berichten: 191
Lid geworden op: vr 16 nov 2001 0:00
Locatie: Den Haag, Nederland

mathijs (ex-vivelesport) heeft een kraan erin, die 2 standen kent: 1 standaart 0.6 bar
2: hoge druk +- 1.4 bar, de eind druk kan je zelf bepalen op de manier waarop wij dat hebben gemaakt, bij de (camping of las)gas boer wat spullen kopen en je bent voor 6 tientjes klaar (in nlg)
Plaats reactie