Ik heb em overgekocht van Hotshot.
En nu kan ik niet wachten tot ik em heb
-----------------
E-volve.....
[ This message was edited by: Stevie on 2002-02-22 23:17 ]
Moet er wel bijzeggen dat er nu flink wat krasjes opzitten (waardoor de ori witte kleur weer naar buiten komt) Dus moet ie in de toekomst wel een x gespoten worden. Het is ook geen echte bluesport maar een Duitse 86-er helemaal omgebouwd naar phase II en de velgen zijn geen BS maar gewoon gespoten volgens mij (er zit geen gepolijst randje op namenlijk)
Voordeel is wel dattie bijna helemaal roestvrij is.
Motorisch rijd ie ook wel goed. (zit bleed en dumbvalve op) Dus ik heb weer wat te doen de komende tijd
verzeker hem WA+ ben je verzekerd tegen spontane ontbranding.. brandblusser of niet.. de schade die je dan krijgt is in ieder geval verzekerd! (kost wel een paar eurotjes per maand meer, maar ja, als je de verhalen hoort?!?
On 2002-02-18 16:17, Ploegah
wrote:
Maar dan krijg je toch de dagwaarde terug ? Das ongeveer 3 eurocent van een 86'er.
dagwaarde scheelt niet veel met aanschafwaarde..zeker niet bij particuliere aankoop.. en trouwens je kunt de dagwaarde zelf opgeven bij de verzekering.. maar als je duidelijk over de berekende dagwaarde heengaat moet je het kunnen aantonen met een taxatierapport.. maar als je gewoon de aanschafwaarde als verzekerde waarde opgeeft en het schade bedrag v/d brand blijft BENEDEN de dagwaarde v/d auto, keren ze deze gewoon uit. En dit alles ZONDER terugval van je schadevrije jaren, systeempje hè
Lees ff terug in je verzekeringstopic, ik kan bij die zaak waar ik het ga doen geen WA+ nemen geloof ik. (wel 426 per jaar met inzittenden en rechtsbijstand)
Maargoed ik neem me pa's brandblusser wel over, dan koopt hij maar een nieuwe
On 2002-02-18 16:30, Stevie
wrote:
Lees ff terug in je verzekeringstopic, ik kan bij die zaak waar ik het ga doen geen WA+ nemen geloof ik. (wel 426 per jaar met inzittenden en rechtsbijstand)
Je kan beter een nieuwe kopen. Het schijnt dat 75% van de blussers achterin auto's het niet goed doen ! (vooral een liter blussertjes presteren erg slecht) Volgens de autoweek kan je het beste een goede nieuwe kopen als je er ook echt eens mee wil blussen. Ik heb het artikel nog wel ergens ik zal ff voor je zoeken vanavond
Maar als je nou es niet in de gaten hebt dat bv heel berucht het klepdeksel veel olie staat te lekken ist zo gebeurt.
Ook leuk: even benzineslangen checken op haarscheurtjes.
Ook wel eens: remvloestof reservoirtje smelt omdat men onnodige hitteschildjes weghaald. (tipical voor T/AT)
On 2002-02-18 16:30, Stevie
wrote:
tjah, maar dat spontaan in de hens vliegen komt ook bijna nooit voor.. maar toch zwaar klote dat het die jongen nu net weer moest overkomen..