Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Ad van Haperen
Contacteer:

hallo mensen ik ben van plan om mijn clio te blinderen alleen nu is mijn vraag hoe krijg ik mijn achteruit er HEEL uit? is het ook een kwestie van in de hoeken eruit duwen/trappen? of werkt het bij een clio anders? en als ik ze eruit trap beschadigt dan de achteruit verwarming niet? die is namelijk nog helemaal heel en dat wil ik graag zo houden!

Ps. nog een klein vraagie wat moet de ET waarde zijn van 195-50-R15 velgen+banden bij een clio 1.4 RT?

Alvast bedankt
Ad
-----------------
Een renault Clio is als een neus!
Haal eruit wat er in zit! :cool:

[ This message was edited by: Hooliead on 2002-02-14 21:42 ]
TimTurbo

Je moet een lang touw rondom tussen het rubber en de achterklep doen. Vervolgens het touw zo bewegen dat het rubber omklapt.
Hierdoor zit de achteruit aan één kant los. Je kunt de ruit nu voorzichtig naarbinnen duwen.
De achteruitverwarming moet je ontkoppelen. Deze beschadigd verder niet.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

is het geen gelijmd ruitje mannen
dan moet je het ruitje er uit zagen met een zogenaamde piano snaar maar dat dat maar ff aan de profies over want het breekt zo zo een ruitje
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
MyZ

je kunt um er gewoon RUSTIG uit drukken, zonder um te beschadigen. Vorige week nog gedaan.
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

mooi niet gelijmd dus
dan gaat het wel ja maar beware doe rustig aan
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Wouter.

Maar hoezo haal je de achterruit eruit? alleen voor het blinderen makelijker temaken of ga er er nog wat anders meedoen?
Paanz

Is het niet een beter idee om heel je achterklep er even af te pakken dan? Is meestal een kwestie van een paar bouten toch?
lijkt me makkelijker dan een achterruit demonteren/monteren..
Tip: Hou het rubber aan de onderkant.
Ad van Haperen
Contacteer:

Ja het is alleen voor het blinderen maar dat wilde ik met folie doen maar daar hoor ik eigenlijk alleen maar SLECHTE verhalen over. zijn er ook mensen met GOEDE ervaringen met blinderingsfolie? en als je het met folie wil blinderen lijkt mij het het beste dat je het ook een stukje onder het rubber doet anders zie je straks nog zo'n heel klein stukje ruit dat niet zwart is. en ook is het op maat maken erg moeilijk met de ruit er nog in lijkt mij want snijden gaat niet echt denk ik zo met die achterruit verwarming
Plaats reactie