Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Matijs
Contacteer:

Ik zou het niet durven zeggen, maar toch een half jaar lang regelmatig veel tijd.
Honderden uren in ieder geval.
Maar, met veel plezier gedaan en toch weer een hoop van geleerd. Ronde vormen zijn het moeilijkst om netjes te krijgen, dus dan heb je aan een auto een leuk oefenobject...
Matijs
Contacteer:

On 2002-02-15 18:07, turboman
wrote:

Zeg ik zoek nog een 3d GT Turbo model voor op m'n site (http://www.turboman.nl)... kun jij misschien iets voor mij betekenen ?
Een eenvoudig modelletje van een GT Turbo is te doen. Zal nog steeds een hoop tijd kosten, maar hij is in ieder geval al minder rond dan een Turbo...
Hoe groot wil je het plaatje hebben? Dan weet ik ongeveer hoe gedetailleerd het moet worden.
De Turbo heeft vooral zoveel tijd gekost omdat echt alle details er in zitten (op de genoemde ontbrekende na). Nogmaals, in VR kan je het allemaal van dichtbij bekijken!
Anonymous

Als je nu de ramen blindeert dan hoef je het intrieur al niet te doen....bijvoorbeeld.
Matijs
Contacteer:

Klopt, en dat is een behoorlijke winst.
Stoelen N zo zijn lastige vormen om te maken.
Maarten GTT

knap staaltje werk om zo iets in elkaar te zetten heb zel ook 3d max maar ik kom nog niet verder dan een tafel met wat er op :grin:
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!

2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
Anonymous

On 2002-02-15 18:28, Da King(TM)
wrote:
Ronde vormen zijn het moeilijkst om netjes te krijgen, dus dan heb je aan een auto een leuk oefenobject...
Dan is een laguna zeker helemaal shit
Matijs
Contacteer:

ja, ga ik echt niet voor m'n lol doen denk ik :smile:
Maar misschien betaal jij goed? :lol:
MartinGTT

Netjes gedaan. Ik weet hoe moeilijk het is. Ik krijg t maar nie onder de knie.
Wanneer komt de clio 16v?
Marius

Echt onwijs mooi gedaan!
Matijs
Contacteer:

ik zie het alweer, als het aan jullie ligt ben ik de rest van mijn leven Renaults aan het fabriceren :lol:
Matijs
Contacteer:

filmpje!
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://home.wanadoo.nl/dakingtm/TurboSh ... oundT1.avi" TARGET="_blank">rondje T1</A><!-- BBCode End --> (3.199 kB)

-----------------
Greetings from Da King(TM)

Geld moet rollen, dus stop het in je auto!
[ This message was edited by: Da King(TM) on 2002-02-15 21:15 ]
Steven
Car: M536

Nogmaals complimenten.

Vriend van me speelt er ook wel es mee, maar dit is echt super. Vooral die schaduwen en glinsteringen. wOw :smile:
Matijs
Contacteer:

Je moet dan ook geen hast hebben met renderen, vooral met een celeron 466 :smile:
Raytracing vergt wat van het beestje...
Steven
Car: M536

Ik zie nu pas dat ie ook in je avatar staat (heuj!) :smile:
Matijs
Contacteer:

ja, klopt, dat is 'm in VR4MAX!
turboman
Contacteer:

On 2002-02-15 18:32, Da King(TM)
wrote:
On 2002-02-15 18:07, turboman
wrote:

Zeg ik zoek nog een 3d GT Turbo model voor op m'n site (http://www.turboman.nl)... kun jij misschien iets voor mij betekenen ?
Een eenvoudig modelletje van een GT Turbo is te doen. Zal nog steeds een hoop tijd kosten, maar hij is in ieder geval al minder rond dan een Turbo...
Hoe groot wil je het plaatje hebben? Dan weet ik ongeveer hoe gedetailleerd het moet worden.
De Turbo heeft vooral zoveel tijd gekost omdat echt alle details er in zitten (op de genoemde ontbrekende na). Nogmaals, in VR kan je het allemaal van dichtbij bekijken!
160x160 ? anders word het te groot denk ik (shockwave ? animated gif ?)
Matijs
Contacteer:

ja, of iets van 320x240 ofzo, is goed te doen denk ik. Hoeft dan niet al te gedetailleerd te worden, met geblindeerde ramen N zo.
Meel me maar even met een voorstel. Wat je er mee wilt N zo, ronddraaien of dat soort dingen... En heb je dan ook wat gedetailleerde documentatie van een GTT? waar duidelijk afmetingen en dat soort dingen bijstaan? Liefst lijntekeningen, daar kan ik snel mee werken. Ik heb wel wat plaatjes N zo, maar als je zou zien hoeveel foto's ik van Turbo's heb verzameld... kan nooit teveel zijn (nouja, niet meer dan een paar gig natuurlijk :smile: )
Plaats reactie