De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Anonymous

Zo heb ik ook nog een vraagje:

Sta ik vanmiddag op de Prins Hendrikkade (Amsterdam) ter hoogte van het Damrak zie ik me toch een vette Clio 16v staan. Hij was Paars Metalic, met Borbet velgen meen ik eronder. Zag er gelikt uit....iemand????
Paanz

Iemand hier een 5je met een auto-trader sticker op z'n vooruit?
Rudo

Best wel een leuke topic dit hoor, maar ik heb nog nooit iemand vervolgens horen roepen "ja, dat was ik!" :sad:
Robert dB.

:smile: nope
Menno

Vanmiddag gespot voor BMW Den Haag:

Antraciet 5GTT, laag en dikke wielen, kunstof achterwisser, zag er verder wel netjes uit. Kenteken 23-FX-*K

Iemand van hier?
rev it like a rental
Robert dB.

Was het soms Mathijs van Dijk?

Dat is het enigste grijze GTT die ik ken uit Den Haag.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Het kenteken van Mathijs begint met een T.
catrinus

Vandaag gespot in hoogezand. een vet verlaagde clio williams. Deze was zo laag dat ik er nog van onder de indruk ben. zo mooi stond het. De wielkasten voor en achter waren mooi gevuld. Door alle enthousiasme heb ik het kenteken niet gezien. Kwa uitelijk zag hij er gelikt uit.
Dirk (CRX)

Ik reed zaterdag niets vermoedend richting Arnhem.. vanuit Zwolle.. kwam ik ergens ten hoogte van Staphorst een Witte GT Turbo tegen op de B weg (heet dat nog zo tegenwoordig) naast de snelweg.. mooie grote spaakvelgen erin.. voor de rest niets kunnen zien.. ik uuhm.. reed nogal stevig door :grin:
Valibaba

Al regelmatig gezien in P'end en A'dam de afgelopen 3 jaar. Clio Williams met grote willy "sticker" op achterruit...iemand van hier?
Rudo

On 2002-02-15 21:15, Valibaba
wrote:
Al regelmatig gezien in P'end en A'dam de afgelopen 3 jaar. Clio Williams met grote willy "sticker" op achterruit...iemand van hier?
Nee, er is niemand hier met een Willy uit PŽrend.

Gisteren (14-2) gespot in PŽrend: Een blauwe Clio 16V, zwaar verlaagd, Devil/Remus dempertje en als ik het goed zag de standaard fase 1 velgen. Kenteken ZG-63-#V.

Zat trouwens een leuk geluidje in die pijp! :grin:
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Gespot op Zwartewaterallee Zwolle:
antracietgrijze Clio 16v
kenteken TR-..-.., zag er netjes uit
Toine

On 2002-02-11 19:17, catrinus
wrote:
Vandaag gespot in hoogezand. een vet verlaagde clio williams. Deze was zo laag dat ik er nog van onder de indruk ben. zo mooi stond het. De wielkasten voor en achter waren mooi gevuld. Door alle enthousiasme heb ik het kenteken niet gezien. Kwa uitelijk zag hij er gelikt uit.
Kom ik ook elke week tegen in Hoogezand. Staat vaak achter de shell pomp als je Hoogezand binnenkomt. Vorige week reed ik hem tegemoet en als williams collega groet je dan natuurlijk....hij niet, vond zichzelf en z'n bak waarschijnlijk te cool en keek me enkel even vluchtig aan. LUL. Groeten naar andere sportieve renault rijder zou verplicht moeten zijn!
Toine

wrote:
Kenteken beginnend met N....('96-er)? is van iemand van CRS. Wagen met 1 kuipstoel, achterberg sticker achterop etc..
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Toine,

Heb jij die Clio Williams ook eens zien staan aan de Paterswoldseweg?
Hij staat tussen de kruisingen Laan Corpus den Hoorn en Laan van de Vrijheid.

Marcel

Gisteravond gespot in Groningen voor Intersport Willy Loos een zwarte R19 16v Ph.1. Zat een Surinaamse of Antilliaanse bestuurder in met blonde bijrijdster. Helaas vergeten kenteken te noteren. Clubgenoot misschien?
Jeffrey E.

wrote:
Staat redelijk vaak bij de Deen in de weidevenne(P'end).

Die sticker is echt groot, hij ziet er verder ook heel netjes uit..
Toine

On 2002-02-15 23:23, Marcel O.
wrote:
Toine,

Heb jij die Clio Williams ook eens zien staan aan de Paterswoldseweg?
Hij staat tussen de kruisingen Laan Corpus den Hoorn en Laan van de Vrijheid.

Marcel
Marcel,

Heb er weleens eentje een aantal malen zien staan, maar dan dichter naar het centrum, nog voor century. Weet alleen niet van wie die is. Rijden er wel een aantal in Groningen. Misschien de mijne, sta ook weleens in de buurt van Century.

Toine,

Als je vanaf de rotonde richting het overwinningsplein rijd bij de stoplichten rechtsaf richting het ziekenhuis en dan nog voor de andere stoplichten die je tegen komt.
Tussen die beide kruisingen staat ie wel eens.
Patrick

net gespot vanuit het raam,witte renault 19 16v,mooie auto met oz racings erop.
nieuwe uitlaat,stuurstangkogels rechts nieuw,stuurstangkogels links nieuw,fusees nieuw,stuurhuisrubbers nieuw,4nieuwe banden nieuw,nieuwe koplamp nieuw,renschijven nieuw,remblokken nieuw,misschien ook een clublid??:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
[ This message was edited by: patrick b on 2002-02-16 00:33 ]
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

wrote:

Die is volgens mij van Chris die bij de crs zit. Hij werkt voor dunlop of zoiets geloof ik. De stikker staat als het goed is schuin op de achterruit. Hele grote letters.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Edwin, jij bedoelt Chris v L. Die is magazijnmeester oid bij de Renault dealer in Woerden. Op het circuit houdt hij zich inderdaad met banden bezig. Di Willi is compleet bestikkerd met van alles en nog wat. Verders een mooie car.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Vanmiddag gezien in Alphen a/d Rijn :

Een op het eerste gezicht zeer strak uitziende witten R5GTT, was alleen verlaagd. Emblemen eraf, gaatjes waren zichtbaar, zag er verders goed uit.

Er zaten groene handelaarsplaten achter de ruiten, en de normale kentekenplaten waren eraf. Was er soms iemand van de RTC aan het proefrijden? Ben later op de dag alle garages van Alphen afgeweest om te kijken of die ergens te koop stond, maar helaas heb ik hem niet meer kunnen vinden..:sad:
Edwin5gtt (Punttang) OUD
Contacteer:

On 2002-02-16 18:15, Chris
wrote:
Vanmiddag gezien in Alphen a/d Rijn :

Een op het eerste gezicht zeer strak uitziende witten R5GTT, was alleen verlaagd. Emblemen eraf, gaatjes waren zichtbaar, zag er verders goed uit.

Er zaten groene handelaarsplaten achter de ruiten, en de normale kentekenplaten waren eraf. Was er soms iemand van de RTC aan het proefrijden? Ben later op de dag alle garages van Alphen afgeweest om te kijken of die ergens te koop stond, maar helaas heb ik hem niet meer kunnen vinden..:sad:

Ehhhh Chris is 3 5GTT dan nog niet genoeg of zo? :grin:
Precies Chris die bandenboer :grin: bedoelde ik.
Ik ben met hem naar dieppe meegereden.
Mickael

On 2001-11-19 17:18, André ter Velde
wrote:
Wie reed er vandaag (maandag 19 november) omstreeks 12:20 over de A15 richting Gorinchem ter hoogte van hardinxveld-Giessendam ??
Andre,

Dat was IK. Met bijna tranen in mijn ogen na ruim 100.000 km zelf met mijn oude blok te hebben gereden, moest nu het blok toch vervangen (201688km). Dit was voor haar de laatste keer, dus gas vol onderin!!!!!!! ben ik je tegengekomen?? waar?? toen heb ik op de teller nog 225 gezien en brullen die uitlaat. Ik mis het oude blok die klonk zo hard met die nokkenassen echt heel brut. Maarja dit blok moet nog los komen.
-----------------
I will be burning rubber and you will be kissing my ...

Oh moet wel alles lezen dat was ik dus niet.
Maar die datum die dag dat tijdstip ik vergeet het nooit!
[ This message was edited by: Mickael on 2002-02-16 19:08 ]
catrinus

Vandaag gespot in delfzijl. Een safrane v6 biturbo.
There will be plenty of time to rest when your dead
Rudo

On 2002-02-17 22:50, catrinus
wrote:
Vandaag gespot in delfzijl. Een safrane v6 biturbo.
Gaaf!!!!!!!!!!!
Robert dB.

Vanmiddag gezien in Utrecht, bij Hogeschool Domstad voor de deur:

- R5GTT phase II
- kleur grijs
- nette staat!
- kenteken XL-**-**
- OZ velgen 15" (of look-a-likes)

Vanochtend gezien in Woerden:

- R19-16v Chamade
- Errug netjes
- hing een briefje in, dus volgens mij stond hij te koop
- minpuntje, hij zwaaide niet :wink:

[ This message was edited by: Robert dB on 2002-02-20 17:51 ]
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Vanmorgen, rond 8 uur op de weg van Nijmegen naar Arnhem. Ik weet niet precies welke weg dat is. Een witte GTT Phase 2. Ik had het nummerbord opgeschreven, maar ben het papiertje kwijtgeraakt... :sad:

Iemand van hier?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

2 donkergrijze R5GTT's voor KorteKaas te DenHaag..

1-geblendeerde achterzijruiten.. (net zoals ikke)

bijde phase 2 als ik het ff goed gezien heb.
Wie oh wie..
NielsN
Contacteer:

In valkenswaard/dommelen zie ik regelmatig een donkergrijze (ik denk) fase 1 rondrijden met gele strips aan de zijkant, hij is ook best wel verlaagd! Iemand van hier??
Jan-Geert (Momentsleutel)

zonet gezien bij de vreetschuur mcdonalds in heerenveen , rode 5gtt , zo te zien in goede staat T.-03-.. ?? wie is dit?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

In de GTI T&D staat in de rubriek "Lezers en hun auto" een Two-Tone Clio 16V van ene Peter. Bekende van iemand?
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

gezien in wijchen op de parkeerplaats bij de ben van dijk
blauwe clio 16v met gouden speedline velgen. kenteken: ?
van wie is deze wagen?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Vanmorgen, woensdag 27 februari rond 8 uur, in Rosmalen op de weg langs de oude Tulip gebouwen. Blauwe GTT phase 1. Kenteken: RV-??-DX.

Iemand van hier?
Gesloten