-
Wie binnenkort tuningsonderdelen wilt kopen voor zijn auto met turbo, doe dit dan niet bij
SPEED-CENTER GELDERMALSEN
Heb hier een instelbare dumpvalve gekocht en ben er niet tevreden over, normaal zou je hem dan terug moeten kunnen brengen en afhankelijk van wat je wilt je geld terug krijgen of een andere dumpvalve.
Wou mijn geld terug maar dit wordt glashard gewijgerd (over de telefoon). Kan een tegoedbon krijgen maar daar heb ik geen trek in aangezien de manier waarop je behandeld wordt aan de telefoon.
Dit is een zaak waar ik NOOIT meer wat zal kopen hoever ze ook omlaag zouden gaan met de prijs en al was het gratis dan wil ik het niet meer hebben.
er zullen geheid mensen zijn die goede ervaringen hebben met de zaak maar ik dus absoluut niet.
Bedenk goed wat je waar koopt en maak niet dezelfde fout als mij. dit bespaart een boel geld en benzine.
SPEED-CENTER GELDERMALSEN
Heb hier een instelbare dumpvalve gekocht en ben er niet tevreden over, normaal zou je hem dan terug moeten kunnen brengen en afhankelijk van wat je wilt je geld terug krijgen of een andere dumpvalve.
Wou mijn geld terug maar dit wordt glashard gewijgerd (over de telefoon). Kan een tegoedbon krijgen maar daar heb ik geen trek in aangezien de manier waarop je behandeld wordt aan de telefoon.
Dit is een zaak waar ik NOOIT meer wat zal kopen hoever ze ook omlaag zouden gaan met de prijs en al was het gratis dan wil ik het niet meer hebben.
er zullen geheid mensen zijn die goede ervaringen hebben met de zaak maar ik dus absoluut niet.
Bedenk goed wat je waar koopt en maak niet dezelfde fout als mij. dit bespaart een boel geld en benzine.
-
waarschijnlijk wel maar ik hoor hem niet afblazen
Misschien wel leuk, als het er nog niet is, om ook hier een lijst op te zetten met garages en dealers die we op een 'witte' en een 'zwarte' lijst zetten. Wel handig voor anderen zodat je weet wat je kan verwachten.
Witte lijst: Renault dealer in Groningen, wel prijzig maar werd er onlangs snel en goed geholpen.
Zwarte lijst; Theo Schipper, Balkbrug, wilde er een wagen kopen, bleek later verotte schade bak.
Witte lijst: Renault dealer in Groningen, wel prijzig maar werd er onlangs snel en goed geholpen.
Zwarte lijst; Theo Schipper, Balkbrug, wilde er een wagen kopen, bleek later verotte schade bak.
-
Theo schipper is een autohandelaar met geldtekens en geen liefde voor de auto net zoals meeste autohandelaren, is verder best aardig heeft voor genoeg geld een achterbank voor de clio16v van mij gekocht. ik had er minder voor betaald.
-
zit zeker wel goed aangesloten voor 100 % want er zit van fabriek af al 1 gemonteerd en die weg gehaald en vervangen voor deze, originele is een recycle valve dus die maakt geen geluid. deze is open en moet dus afblazen, helaas nu even niet
Kan gewoon niet verkeerd aangesloten zijn anders had de originele ook niet gewerkt.
Kan gewoon niet verkeerd aangesloten zijn anders had de originele ook niet gewerkt.
Ik kwam daar wel eens kwijlen naar 21Turbo's, en vond 't altijd een erg schappelijke vent. Nette auto's eerlijk verhaal, en nooit te beroerd om je ff te laten genieten van zo'n stuk speelgoed, of je verder te helpen met info. Hij heeft trouwens altijd uitzonderlijk veel leuke (aka: Renault) auto's staan.On 2002-02-13 00:05, clio16vturbo
wrote:
Theo schipper is een autohandelaar met geldtekens en geen liefde voor de auto net zoals meeste autohandelaren, is verder best aardig heeft voor genoeg geld een achterbank voor de clio16v van mij gekocht. ik had er minder voor betaald.
rev it like a rental
Ik kwam daar wel eens kwijlen naar 21Turbo's, en vond 't altijd een erg schappelijke vent. Nette auto's eerlijk verhaal, en nooit te beroerd om je ff te laten genieten van zo'n stuk speelgoed, of je verder te helpen met info. Hij heeft trouwens altijd uitzonderlijk veel leuke (aka: Renault) auto's staan.
[/quote]
Is misschien wel verbeterd sinds ie uitgebreid is en de wagens niet meer naast z'n huis in een schuur heeft staan.
[/quote]
Is misschien wel verbeterd sinds ie uitgebreid is en de wagens niet meer naast z'n huis in een schuur heeft staan.
Die beste man uit Balkbrug..
Ik moet zeggen de keren dat ik er ben geweest, in de tijd dat hij eigenlijk alleen maar sportieve Renaults had kwam hij altijd aardig over. Nu heeft hij van alles en nog wat.
Ik moet zeggen de keren dat ik er ben geweest, in de tijd dat hij eigenlijk alleen maar sportieve Renaults had kwam hij altijd aardig over. Nu heeft hij van alles en nog wat.
Die lijst is er weleens geweest. Kan hem zo snel niet vinden.On 2002-02-13 00:01, Toine
wrote:
Misschien wel leuk, als het er nog niet is, om ook hier een lijst op te zetten met garages en dealers die we op een 'witte' en een 'zwarte' lijst zetten. Wel handig voor anderen zodat je weet wat je kan verwachten.
-
ik ben eigenlijk wel weg van <a href="http://www.nlpower.com" TARGET="_blank">NL POWER</a>
deze zaak zit in zwolle op een industrie terrein. En zijn zelfs op zondag open en geloof ik tot 9 uur sávonds. ze hebben erg veel tunings spul. Heb zelf me k&n 57i kit daar gekocht gewoon ff door de telefoon me gegevens door gegeven. en had het binnen 2 agen binne en de prijzen vallen daar erg mee.
ze zijn wel een beetje vw gek daar
[ This message was edited by: mark -19- 16v on 2002-02-13 08:55 ]
deze zaak zit in zwolle op een industrie terrein. En zijn zelfs op zondag open en geloof ik tot 9 uur sávonds. ze hebben erg veel tunings spul. Heb zelf me k&n 57i kit daar gekocht gewoon ff door de telefoon me gegevens door gegeven. en had het binnen 2 agen binne en de prijzen vallen daar erg mee.
ze zijn wel een beetje vw gek daar
[ This message was edited by: mark -19- 16v on 2002-02-13 08:55 ]
Tja volgens mij heeft iedereen zijn eigen ervaring over een bepaald bedrijf.
Bv. vind ik NL Power helemaal niks. Heb hun ooit eens gebeld om een uitlaat te bestellen voor een Corrado G60. En elke keer was het hetzelfde verhaal "Nee meneer als het goed is word hij morgen gebracht. Maar zodra hij er is bellen mij u ".
Dat is inmiddels een jaar geleden en ze moeten nu nog steeds bellen
Bv. vind ik NL Power helemaal niks. Heb hun ooit eens gebeld om een uitlaat te bestellen voor een Corrado G60. En elke keer was het hetzelfde verhaal "Nee meneer als het goed is word hij morgen gebracht. Maar zodra hij er is bellen mij u ".
Dat is inmiddels een jaar geleden en ze moeten nu nog steeds bellen

5 GT Turbo '88 GT5
Geduld!On 2002-02-13 10:05, -Roy-
wrote:
Tja volgens mij heeft iedereen zijn eigen ervaring over een bepaald bedrijf.
Dat is inmiddels een jaar geleden en ze moeten nu nog steeds bellen![]()
On 2002-02-13 00:01, Toine
wrote:
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 66&forum=6" TARGET="_blank">Gevonden; Goede en slechte adressen</A><!-- BBCode End -->On 2002-02-13 00:18, Chris
wrote:
Die lijst is er weleens geweest. Kan hem zo snel niet vinden.
-----------------
Renault 5 GT Turbo Ph.1
[ This message was edited by: Goof on 2002-02-13 10:34 ]
Het is volgens mij niet haalbaar om op deze manier erachter te komen wat nou een goede of skechte garage/dealer is want zoals al eerder werd gezegd heeft iedereen zo zijn eigen ervaringen met bepaalde bedrijven.
Ik zou het ff bekijken op een manier zoals niemand dat (wil) doen.
Als jij straks gezeik krijgt met je wagen wil je er ook een keer vanaf en het liefst wil je er dan nog 3x zoveel voor vangen als dat je er voor betaald hebt.
Eventueele gebreken ga je dan natuurlijk niet noemen, je hemelt je auto helemaal op en zorgt ervoor dat de koper tot over zijn oren verliefd word.
Logisch allemaal, maar dat is ook een beetje het idee achter een dealer. Vaak weet hij dat hij een bak ellende verkoopt, maar ja wat moet hij er dan mee?? Het is zijn eten dus verkopen voor de beste prijs
Ik weet dat ik hier reacties op krijg en ik zeg ook helemaal niet dat ik het eens ben met de manier waarop (veel) handelaren werken maar het is wel een beetje te begrijpen.
Met deze wetenschap moet je dus een auto gaan kopen, weten dat er vast wel iets is waarom hij die bak verkoopt en dat hij de jackpot ervoor wil vangen!!!
Groeten Mellow!!(die niets met handelaren te maken heeft

Ik zou het ff bekijken op een manier zoals niemand dat (wil) doen.
Als jij straks gezeik krijgt met je wagen wil je er ook een keer vanaf en het liefst wil je er dan nog 3x zoveel voor vangen als dat je er voor betaald hebt.
Eventueele gebreken ga je dan natuurlijk niet noemen, je hemelt je auto helemaal op en zorgt ervoor dat de koper tot over zijn oren verliefd word.

Logisch allemaal, maar dat is ook een beetje het idee achter een dealer. Vaak weet hij dat hij een bak ellende verkoopt, maar ja wat moet hij er dan mee?? Het is zijn eten dus verkopen voor de beste prijs
Ik weet dat ik hier reacties op krijg en ik zeg ook helemaal niet dat ik het eens ben met de manier waarop (veel) handelaren werken maar het is wel een beetje te begrijpen.
Met deze wetenschap moet je dus een auto gaan kopen, weten dat er vast wel iets is waarom hij die bak verkoopt en dat hij de jackpot ervoor wil vangen!!!
Groeten Mellow!!(die niets met handelaren te maken heeft
Hoeft ook niet perse zo zwart/wit te zijn, dus goed of slecht maar volgens mij krijg je wel een idee en een indruk wanneer je meerdere positieve/negatieve reacties ziet staan over een zelfde bedrijf. Zeker doordat de meesten hier weleens bij dezelfde dealers/garages etc. komen.
Je kan in ieder geval rekening houden met..
Je kan in ieder geval rekening houden met..
Absoluut waar, en ze zullen waarschijnlijk niet voor niets vaker bij een bedrijf terugkomen
over Schippers heb ik ook negatieve berhalen gehoord. Ben er zelf 1x geweest, heeft wel leuk spul staan.
Renault garage Emmen, op de zwarte lijst. Erg onbehulpzaam en onvriendelijk, ook duur (zoals meeste garages
)
Renault garage Emmen, op de zwarte lijst. Erg onbehulpzaam en onvriendelijk, ook duur (zoals meeste garages

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Theo Schipper is bij mij om de hoek. Ik ga er regelmatig kijken. Een maat van mij heeft er een GTE gekocht. Als hij je herkend als liefhebber, dan valt hij wel mee. En natuurlijk heeft hij het recht om hoge prijzen te vragen, maar die HOEF je niet te betalen. Toch?! Ik heb er wel een keer een 21Turbo losgeweekt voor een proefrit
Het duurde even, maar lukte wel. Misschien dat iemand deze kent, is een rode. Heeft er 2x te koop gestaan. De laatste keer was hij opnieuw gespoten. Heeft originele velgen nog.
Met NL Power heb ik ook geen moeite. Mijn Peco was er snel, en goedkoop. Het is inderdaad erg VW gericht. Pascal, de eigenaar, had een extreme Calibra en nu een VW-bus.

Met NL Power heb ik ook geen moeite. Mijn Peco was er snel, en goedkoop. Het is inderdaad erg VW gericht. Pascal, de eigenaar, had een extreme Calibra en nu een VW-bus.
Laatst gewijzigd door Martijn op vr 28 aug 2015 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
[quote]
On 2002-02-13 12:52, Martijn *Baccara*
wrote:
Theo Schipper is bij mij om de hoek.
hee martijn heeft hij die zwarte at nog staan? heeft hij ook al vaker gehad
On 2002-02-13 12:52, Martijn *Baccara*
wrote:
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Renault dealer bal in tholen, staat altijd voor me klaar. Zelfs om tien uur Žs avonds!
Op de witte lijst graag
Op de witte lijst graag

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Pff, daar vraag je me wat. Ben d'r al twee weken niet meer langs gekomen. Ik herken die auto wel. Heb um er vaker gezien. Maarre, is dat een bekende auto voor je??On 2002-02-13 19:47, Sven 5 Alpine Turbo
wrote:On 2002-02-13 12:52, Martijn *Baccara*
wrote:
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
quote:
o, het is voor de uno?
ik denk toch dat er iets fout is aangesloten. Anders hattie gewoon gewerkt.
Ja, het is voor een UNO en daar mankeert niks aan. zoals sommige wel zullen weten zit er hier standaard 1 op en kan je hem niet verkeerd aansluiten en met een gezond verstand (en die heb ik) is het een eitje om zo`n ding te monteren.
o, het is voor de uno?
ik denk toch dat er iets fout is aangesloten. Anders hattie gewoon gewerkt.
Ja, het is voor een UNO en daar mankeert niks aan. zoals sommige wel zullen weten zit er hier standaard 1 op en kan je hem niet verkeerd aansluiten en met een gezond verstand (en die heb ik) is het een eitje om zo`n ding te monteren.