Gecondoleerd met het verlies!:sad:
13 jaar is inderdaad wel mooi maar altijd tekort.
Dog Heaven is Great!!
13 jaar is inderdaad wel mooi maar altijd tekort.
Dog Heaven is Great!!
damn. Zijn gewoon geen woorden voor.
Sterkte Paul
Sterkte Paul
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
gecondoleerd man veel sterkte
-
~R.I.P~
Sterkte Paul!
-----------------
De mzzl en tot ziens, Jeoffrey
[ This message was edited by: jnjansen_r5gtturbo on 2002-02-14 01:00 ]
Sterkte Paul!
-----------------
De mzzl en tot ziens, Jeoffrey
[ This message was edited by: jnjansen_r5gtturbo on 2002-02-14 01:00 ]
-
gecondoleerd , het was eigenlijk een soort vriend denk ik , altijd blij als je thuiskomt. R.I.P
Gecondoleerd man! Een hond is idd gewoon je beste vriend, heb er zelf ook twee thuis en heb er ook al twee verloren, dat komt altijd hard aan! Maar ja 13 is idd een mooie leeftijd voor een hond alhoewel niet-rashonden vaak toch wat ouder worden! Maar je weet in ieder geval dat het beestje een goed leven heeft gehad! Sterkte ermee!!!
Gecondoleerd man,
Men zegt wel eens dat als je de mensen leert kennen, dat je van de dieren gaat houden. Daar zie ik wel een kern van waarheid in, heb hier 3 honden, en die zullen me nooit voor de gek houden.
Sterkte man
Leon
Men zegt wel eens dat als je de mensen leert kennen, dat je van de dieren gaat houden. Daar zie ik wel een kern van waarheid in, heb hier 3 honden, en die zullen me nooit voor de gek houden.
Sterkte man
Leon
Tip: Hou het rubber aan de onderkant.
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
"Although the body has died, the memories will live forever. This is the most valuable gift a living thing can give you. For the flesh is only temporarily.....and the mind is for eternity......"-beetje van boeddha...veel van mezelf!
'Ze' kunnen je hond misschien "meenemen", maar je herrineringen blijven bestaan!
Koester die herrineringen!
En zoek troost in de mooie momenten die je met je dierbare heb gehad!
Ploegah.....succes met het verwerkingsproces, en sterkte aan alle familie en vrienden.
eerder.
'Ze' kunnen je hond misschien "meenemen", maar je herrineringen blijven bestaan!
Koester die herrineringen!
En zoek troost in de mooie momenten die je met je dierbare heb gehad!
Ploegah.....succes met het verwerkingsproces, en sterkte aan alle familie en vrienden.
eerder.
Mensen,
Allereerst hartelijk bedankt voor alle steunbetuigingen ! Gisteren hebben we hem met de familie begraven in de achtertuin. Hij heeft nu een mooi plekkie en het is wel goed zo. Ik heb er wel vrede mee, hij was ook zo ziek, ik wist al een half jaar dat het over kon zijn.
Allereerst hartelijk bedankt voor alle steunbetuigingen ! Gisteren hebben we hem met de familie begraven in de achtertuin. Hij heeft nu een mooi plekkie en het is wel goed zo. Ik heb er wel vrede mee, hij was ook zo ziek, ik wist al een half jaar dat het over kon zijn.