-
On 2002-02-13 23:03, Bas RSI
wrote:
LIJSTJE........
Wouter 16v -> Nokia 3330 -> Clio16v `92
JBL-GT-Turbo -> Nokia 7110 -> R5 GTT
Marcel dLC -> Sony J5 -> R19 phII
Maarten GTT -> Nokia 6110 -> R5 GTT
Sven 5 Alpine Turbo -> J7/70 -> R5 AT
Bart V -> Nokia 6210 -> R19 ph.I
Vul maar aan, ik zal kijken wat ik kan regelen......
Aloha,
Als nokia de renault onder de phones is dan is de 8850 de laguna
en die heb ik dus. Er zit bij mij al een standaard nokia kit in (voor modeltjes als 6150 enzo) maar die werkt dus niet meer. Kan je die voor mij ombouwen of er een nieuwe inschroeven ? Tis een Laguna uit 1995 trouwens.
Als nokia de renault onder de phones is dan is de 8850 de laguna

als ze erg goedkoop zijn dan wil ik er wel eentje hebben voor mijn 6310....
maar graag eerst een prijs, pleaze
maar graag eerst een prijs, pleaze
ja ik wil ook wel een prijsie weten voor een nokia 6210.
Auto= GT turbo.
Auto= GT turbo.
-
On 2002-02-14 12:39, Ploegah
wrote:
Aloha,
Als nokia de renault onder de phones is dan is de 8850 de lagunaen die heb ik dus. Er zit bij mij al een standaard nokia kit in (voor modeltjes als 6150 enzo) maar die werkt dus niet meer. Kan je die voor mij ombouwen of er een nieuwe inschroeven ? Tis een Laguna uit 1995 trouwens.
Als ik mij niet heel sterk vergis, is er voor de 8850 geen car-kit (vanwege het schuifje). Ik kan 3 maart wel ff kijken naar de kit van jou, misschien dat ik die weer werkende kan krijgen. Kun je evt. ergens een goedkoop tweedehandse 5110 halen en een duokaart. 2 GSM`s met hetzelfde nummer. Ééntje voor in de jas en één voor in de car-kit.
Greetzzz
Hebben we het nou over een originele Carkit 91 van Nokia ??? of niet en wat gata het precies kosten ???
-
On 2002-02-17 00:48, Matthijs
wrote:
Hebben we het nou over een originele Carkit 91 van Nokia ??? of niet en wat gata het precies kosten ???
Voor diegene voor wie een org. Nokia car-kit van toepassing is (car-kit 91/111/128/132), zal het een org. Nokia car-kit worden (als ik een scherpe prijs kan krijgen)........
Greetzzz
De meeste zullend us wel een Carkit 91 willen daar gaat de 5110 in, 5110i, 6110, 6150, 6210, 7110, 6310. Dus de meest voor komende modellen.
On 2002-02-13 19:26, Marcel dLC
wrote:
Dan moet er maar een keer zo'n universeel ding inkomen dan.
Als je het niet erg vind ga ik het niet zelf proberen om hem met 40 km/u op de grond te laten vallen.....

-----------------
Edit: heb je een kit voor een Panasonic GD-92?

Rijdt Eigenlijk Niet Als U Lichtelijk Trapt
[ This message was edited by: Paanz on 2002-02-17 12:52 ]
[ This message was edited by: Paanz on 2002-02-17 12:55 ]
Zijn er ook van die setjes voor een Motorola V51? Of is dat ook zo'n consumenten ding???
Ben wel geintreseerd.
Mzzl...
Ben wel geintreseerd.
Mzzl...
voor een motorola kan je beter een universele kopen van 100 euro met een verloopkabeltje. de aansluitingen van de motorola en andere niet-nokia telefoons willen nogal eens varieren. Dat is het mooie van nokia, ze houden het zelfde systeem aan.
Mazzel
Mazzel
Klopt er is geen officiele carkit voor dat model.On 2002-02-17 00:32, Bas RSI
wrote:
Als ik mij niet heel sterk vergis, is er voor de 8850 geen car-kit (vanwege het schuifje). Ik kan 3 maart wel ff kijken naar de kit van jou, misschien dat ik die weer werkende kan krijgen. Kun je evt. ergens een goedkoop tweedehandse 5110 halen en een duokaart. 2 GSM`s met hetzelfde nummer. Ééntje voor in de jas en één voor in de car-kit.
Tzou een goede zaak zijn als je hem weer werkend kan krijgen, ik heb nl. nog een 6150 liggen (vorig abonnement) dus die zou ik dan voor in de auto kunnen gebruiken.
Hoe scoor ik een tweede sim kaart ?
hoe scoor je een 2e simkaart???? Gewoon zeggen dat je je simkaart in de barbeque hebt laten flikkeren. Dat is mij overkomen op vakantie toen ik niet helemaal nuchter meer was. Je kan dan een nieuwe simkaart aanvragen met hetzelfde nummer.
On 2002-02-18 11:46, Bart V
wrote:
Gewoon zeggen dat je je simkaart in de barbeque hebt laten flikkeren. Dat is mij overkomen op vakantie toen ik niet helemaal nuchter meer was.

Maar je tweede simkaatrt moet het wel doen. (niet dat je dan met de eerste niet meer kan inloggen op het netwerk)
-
Duo kaart wil zeggen, dat je dus twee SIM`s hebt met hetzelfde tel.nr. Beide SIM`s hebben hetzelfde kaartnummer, maar de ene is een A en de andere een B kaart. In het geval van Paul; zit je in de auto, heb je de 6150 aan staat, ga je uit de auto, 6150 uit en 8850 aan.
Zet je beide toestellen aan, kun je met bellen en gebeld worden problemen krijgen. Een duo kaart kun je gewoon bij een telecom-vakhandel krijgen, je eigen provider zal de kosten bij een factuur berekenen.
Paul, vraagje.... van welk merk is die car-kit van jou, kan eventueel met materiaal rekening houden.
PRIJSJE!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanaf een aantal van 20 Car-kits, kan ik ze krijgen voor 200.
De prijs geldt voor iedere Car-kit, org. of imm.
Is dus Car-kit, dashboardsteuntje en een binnenraanantenne.
Een ieder die geïntereseerd is, moet het type auto (merk, type, bouwjaar, phase...),type GSM en naam/nickname ff mailen naar
clio_freak@hotmail.com
Ik zie het wel verschijnen.
GreetzzZ
Zet je beide toestellen aan, kun je met bellen en gebeld worden problemen krijgen. Een duo kaart kun je gewoon bij een telecom-vakhandel krijgen, je eigen provider zal de kosten bij een factuur berekenen.
Paul, vraagje.... van welk merk is die car-kit van jou, kan eventueel met materiaal rekening houden.
PRIJSJE!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanaf een aantal van 20 Car-kits, kan ik ze krijgen voor 200.
De prijs geldt voor iedere Car-kit, org. of imm.
Is dus Car-kit, dashboardsteuntje en een binnenraanantenne.
Een ieder die geïntereseerd is, moet het type auto (merk, type, bouwjaar, phase...),type GSM en naam/nickname ff mailen naar
clio_freak@hotmail.com
Ik zie het wel verschijnen.
GreetzzZ
-
Aangezien ik er ergens al een heb weten te vinden voor de sony j5 (jaja) voor 134 zou ik zeggen...sorry Bas...
-
On 2002-02-25 22:43, Bart V
wrote:
Ik had eerlijk gezegd op een zachter prijsje gerekend, 100 had ik mee kunnen leven, maar 200 vind ik echt te veel. Wat kosten die dingen dan als je ze per stuk koopt????
Car-kit in de winkel kost hfl 300,-
ja, en jij bied ze aan voor 200, dat klopt dan toch niet???? Of bedoel je dat een ''troep'' car kit 300 piek kost in de winkel????
Ik snap niet dat ze die zooi zo belachelijk duur maken, zo koopt niemand ze.
-----------------
Renault Rulezz
[ This message was edited by: Bart V on 2002-02-25 23:37 ]
-----------------
Renault Rulezz
Ach soOn 2002-02-25 22:26, Bas RSI
wrote:
Duo kaart wil zeggen, dat je dus twee SIM`s hebt met hetzelfde tel.nr. Beide SIM`s hebben hetzelfde kaartnummer, maar de ene is een A en de andere een B kaart. In het geval van Paul; zit je in de auto, heb je de 6150 aan staat, ga je uit de auto, 6150 uit en 8850 aan.
Er zit nu een originele nokia carkit in. De antenne ligt er alleen af (klote wasstraat). Maar jij kan mij vast wel vertellen hoe ik die er zo goed mogelijk kan op lijmen.
Wat kost een carkit voor een ericsson t28? Ik heb nu zo'n draadloos headsetje, maar voor in de auto is dat toch niet ideaal.
Bart, zelfs met 2 linker handen kan je in een R19 ph1 een carkit inbouwen.On 2002-02-25 23:36, Bart V
wrote:
ja, en jij bied ze aan voor 200, dat klopt dan toch niet???? Of bedoel je dat een ''troep'' car kit 300 piek kost in de winkel????
-----------------
Renault Rulezz
200 Euro is aan de prijzige kant, maar dan heb je er wel een antenne en steuntje bij.
In het geval van een R19 heb je volgens mij alleen een antenne nodig. Antenne's zijn in alle soorten en maten te krijgen, maar let er wel op dattie dual band is.
On 2002-02-26 13:25, Willem S
wrote:Bart, zelfs met 2 linker handen kan je in een R19 ph1 een carkit inbouwen.On 2002-02-25 23:36, Bart V
wrote:
-----------------
Renault Rulezz
200 Euro is aan de prijzige kant, maar dan heb je er wel een antenne en steuntje bij.
In het geval van een R19 heb je volgens mij alleen een antenne nodig. Antenne's zijn in alle soorten en maten te krijgen, maar let er wel op dattie dual band is.
Het is gewoon een smak geld, en voor dat geld mogen ze er minstens 10 antennes en 100 beugeltjes bij doen.
Ik was toen bij de Mediamarkt 300 piek kwijt, via Conrad voor 3 tientjes een HAMA antenne geregeld en de boel zelf gemonteerd.
Via via kon ik via een telecominstallateur een carkit krijgen voor 360 piek inkoop EX BTW ! ! !
En die gasten maar roepen dat het hartstikke goedkoop was..................
Via via kon ik via een telecominstallateur een carkit krijgen voor 360 piek inkoop EX BTW ! ! !
En die gasten maar roepen dat het hartstikke goedkoop was..................