Ja, bevalt me prima, en qua prijs ook.
Ik moet alleen nog een keer een motorkap los er heen krijgen om die evo kap erop te laten zetten. Maar probleem van regen op de motor is een grote. Moeten dus 'louvres' ofzo bedenken?
On 2001-09-06 20:14, turboman
wrote:
Het project EVO is gaande. Ik houd jullie op de hoogte (het kan wel een tijd duren eer het allemaal klaar is, maar superstrak wordt het zeker)
Het kan nog wel 6 maanden duren maar dit project zal uitgevoerd worden ! Ik houd jullie op de hoogte!
bij renault meestal voor de koeling aanvoer of afvoer van warmte.
clio's hebben de luchtinlaat wel eens op een sleuf in de bumper, dikke (maxi) turbo's hadden ze voor koeling van remmen in de achterspoiler, en rallyauto's hebben ze op het dak voor koeling van de rijders.....
Zoals je kunt zien moet ik nog iets met de motorkap doen. Ik wil 1 luchtinlaat (TURBO) in het midden en Cossie style aan de zijkant. Nu werd ik wel een beetje jaloers op die EVO motorkap. Wat kost zoiets en zijn die alleen maar in polyester verkrijgbaar.
een voorbeeld van een r5gtt met een evo luchthapper staat in een portugees tunuingblad, genaamd : Maxi tuning,
ik heb alleen geen scanner, maar het ziet er wel goed uit, het geen overdreven grote luchthapper
Misschien laat ik het wel bij iemand anders scannen.