-
Aangezien met ingang van begin Maart bellen vanuit de auto alleen nog maar "handsfree" toegestaan is, zou ik eens willen peilen wie er eventueel een car-kit in zijn/haar Renault wil, en voor welk GSM toestel.
Als er genoeg animo voor is, wil ik op m`n werk een zéér scherpe prijs per car-kit proberen te regelen. Car-kit + antenne + dashboard-steuntje (zonder te schroeven in het dashboard).
Voor de Nokia modellen ; 5110, 6110, 6150, 6210, 6310, en 7110 is er een car-kit org. van Nokia. Deze car-kit is zeer zeker aan te bevelen, omdat dit een car-kit is waar je eigenlijk geen problemen mee krijgt.
Voor de modellen ; 3310, 3330, 8310 en 6510 heeft Nokia ook een car-kit, maar omdat dit meer "consumenten" toestellen zijn, zijn deze modellen minder geschikt voor een car-kit (wil niet zeggen dat het niet goed is).
Voor een aantal andere GSM merken zijn er ook org. car-kits, maar deze zijn vaak storings-gevoelig.
Voor alle GSM merken zijn er immitatie car-kits op de markt. Deze raad ik niet aan, omdat deze ook vaak storings-gevoeling zijn.
Ik zie het wel verschijnen.....
Greetzzz
-----------------
Happy Renault-Drivers;
GTT Blue Sport `90....veur de vrouw
Clio RSI `93....mient.
Nog even plamuren, spuiten, andere bak erachter (GTT), APK-tje en dan maar weer broez`n.
[ This message was edited by: Bas RSI on 2002-02-13 18:54 ]
Als er genoeg animo voor is, wil ik op m`n werk een zéér scherpe prijs per car-kit proberen te regelen. Car-kit + antenne + dashboard-steuntje (zonder te schroeven in het dashboard).
Voor de Nokia modellen ; 5110, 6110, 6150, 6210, 6310, en 7110 is er een car-kit org. van Nokia. Deze car-kit is zeer zeker aan te bevelen, omdat dit een car-kit is waar je eigenlijk geen problemen mee krijgt.
Voor de modellen ; 3310, 3330, 8310 en 6510 heeft Nokia ook een car-kit, maar omdat dit meer "consumenten" toestellen zijn, zijn deze modellen minder geschikt voor een car-kit (wil niet zeggen dat het niet goed is).
Voor een aantal andere GSM merken zijn er ook org. car-kits, maar deze zijn vaak storings-gevoelig.
Voor alle GSM merken zijn er immitatie car-kits op de markt. Deze raad ik niet aan, omdat deze ook vaak storings-gevoeling zijn.
Greetzzz
-----------------
Happy Renault-Drivers;
Clio RSI `93....mient.
Nog even plamuren, spuiten, andere bak erachter (GTT), APK-tje en dan maar weer broez`n.
-
Ja ik wil er wel een voor de nokia 3330
-
Ik moet er nog steeds eentje voor mijn 7110 hebben... quanta costa?
-
robert..
ik blijf erbij.. ik ben geen Verzekerings-doctor en wil ook niet iedereen hun verzekeringen regelen.. ik vind het gewoon dat mensen mogen weten of ze genaaid worden ja of nee.. die turbo-doctor wou persé zijn eigen product aanprijzen en je lijmen om daar wat te kopen.. zou mij niet denderend boeien of je nu wel of niet je verzekering bij mij zou nemen.. Ik heb werk genoeg.. ik doe dit als service..

-
Als je ook het type auto en van welk bouwjaar erbij zou willen zetten, zou ik dat zeer op prijs stellen....On 2002-02-13 18:53, Bas RSI
wrote:
Aangezien met ingang van begin Maart bellen vanuit de auto alleen nog maar "handsfree" toegestaan is, zou ik eens willen peilen wie er eventueel een car-kit in zijn/haar Renault wil, en voor welk GSM toestel.
Greetzzz
-----------------
Happy Renault-Drivers;
Clio RSI `93....mient.
Greetzzz
-
type auto??? uuhm carkits zijn toch universeel, of niet dan? gewoon zo'n beugeltje die je erop kunt schroeven en hoppa, gaan met die banaan.. ik wil alleen dat systeempje ergens netjes wegwerken.. ik vind zo'n monster recht voor mijn neus niet mooi..
-
owh hehe.. lees weer es niet goed.. zonder schroefjes in het dashboard verwerken.. hmmz.. nee ik wil hem ergens naar de versnellingspook hebben..
nee, nu was bas-rsi de nieuwe doctor.
geeft niet, helemaal niet zelfs.
Geen commentaar naar you maar naar de RTC.
Ik zal, als ik weer een overeenkomst zie, nog wel een paar keer die turbo doctor aanhalen.
Want turbo heeft erg veel met de 'core' T van RTC te maken, weet je daar zou het hier voornamelijk ook over moeten gaan. Dus als het daar over gaat (met zn alleen over T praten en daardoor daar verder in komen) vind ik dat je diegene niet zijn mond moet snoeren.

Ik zal, als ik weer een overeenkomst zie, nog wel een paar keer die turbo doctor aanhalen.
Want turbo heeft erg veel met de 'core' T van RTC te maken, weet je daar zou het hier voornamelijk ook over moeten gaan. Dus als het daar over gaat (met zn alleen over T praten en daardoor daar verder in komen) vind ik dat je diegene niet zijn mond moet snoeren.
-
Bas, weet jij toevallig ook originele carkits bestaan voor een Sony J5?
Ik heb daar al wel eens voor gezocht, maar ik kan ze dus nergens vinden....
-
- Contacteer:
nee bestaan niet
oh ja een sony j5 kan tegen een stootje
met 40 km per uur uit een auto vallen kan allemaal alleen in het opvang bakje van de koelvloeistof vallen is niet best
doet ie het niet meer
oh ja een sony j5 kan tegen een stootje
met 40 km per uur uit een auto vallen kan allemaal alleen in het opvang bakje van de koelvloeistof vallen is niet best
doet ie het niet meer
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
Dan moet er maar een keer zo'n universeel ding inkomen dan.
Als je het niet erg vind ga ik het niet zelf proberen om hem met 40 km/u op de grond te laten vallen.....
Als je het niet erg vind ga ik het niet zelf proberen om hem met 40 km/u op de grond te laten vallen.....

Die carkits bestaan wel orgineel, maar ze zijn totaal niet leverbaar. Wij moesten er laatst 3 bestellen en inbouwen voor het distributiecentrum van Sony zelf!!! We konden er nergens aankomen, er waren wel bedrijven die losse dingen hadden liggen maar geen complete carkit.
Is dus gewoon heel moeilijk aan te komen.
-
- Contacteer:
echt waar kan best maar eh goed he die eigen belmelodietjes opnemen
-
Kunnen ze die dan ook niet bestellen bij een telefoonzaak ofzo??On 2002-02-13 19:27, robclio16V
wrote:
Die carkits bestaan wel orgineel, maar ze zijn totaal niet leverbaar. Wij moesten er laatst 3 bestellen en inbouwen voor het distributiecentrum van Sony zelf!!! We konden er nergens aankomen, er waren wel bedrijven die losse dingen hadden liggen maar geen complete carkit.
-
Ik heb het geluid van een langskomende Ferrari-F1 als beltoon (opgenomen bij de Masters)On 2002-02-13 19:27, Sven 5 Alpine Turbo
wrote:
echt waar kan best maar eh goed he die eigen belmelodietjes opnemen

-
wat moet dat allemaal gaan kosten zo'n car-kit???
btw ik heb een 6110
btw ik heb een 6110
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
-
Clio 16v 1992On 2002-02-13 18:57, wouter 16v
wrote:
Ja ik wil er wel een voor de nokia 3330
-
- Contacteer:
ook voor de j7/70?
bij ons kost de carkit (orig.nokia) gemonteerd met dashmount en antenne : 250 Euro !

Bruno
PS :niet dat ik U wil beconcurrentiëren (waauw : 17-letterwoord) hoor Bas - d.i. louter ter informatie
Bruno
PS :niet dat ik U wil beconcurrentiëren (waauw : 17-letterwoord) hoor Bas - d.i. louter ter informatie
En zo is het ook niet gegaan. Turboworld en RTC zijn druk bezig om alles op elkaar af te stemmen. Maar dat hoor je nog wel.On 2002-02-13 19:13, robert
wrote:
nee, nu was bas-rsi de nieuwe doctor.
-
- Contacteer:
ik zal wel wat gemist hebben
Afhankelijk van de prijs (nokia carkits zijn duur namelijk) wil ik er graag 1 hebben voor mn 6210. Dat gekloot met zo'n doppie werkt niet.
Type telefoon: Nokia 6210
Type Auto: Renault 19 Phase 1
Hoor het wel
Mazzel
-----------------
Renault Rulezz
[ This message was edited by: Bart V on 2002-02-13 21:24 ]
Type telefoon: Nokia 6210
Type Auto: Renault 19 Phase 1
Hoor het wel
Mazzel
-----------------
Renault Rulezz
[ This message was edited by: Bart V on 2002-02-13 21:24 ]
-
Die zijn er wel, maar schrikbarend duur. Komt ook nog eens bij dat sony over het algemeen pas met car-kit komt wanneer het toestel als een jaar oud is, en de kwaliteit vind ik niet super.On 2002-02-13 19:17, Marcel dLC
wrote:
Bas, weet jij toevallig ook originele carkits bestaan voor een Sony J5?
Even de site van T-for Telecom gecheckt...On 2002-02-13 20:40, bruno
wrote:
bij ons kost de carkit (orig.nokia) gemonteerd met dashmount en antenne : 250 Euro !
Bruno
kit voor 6210 etc is 149 euro excl antenne, antenne is 41 euro erbij, dus 190 euro voor de complete kit.
Ook dit louter ter indicatie uiteraard.
-
En als je mensen op de achterbank wil hebben zit de car-kit in de weg.On 2002-02-13 19:11, JBL-GT-Turbo
wrote:
owh hehe.. lees weer es niet goed.. zonder schroefjes in het dashboard verwerken.. hmmz.. nee ik wil hem ergens naar de versnellingspook hebben..
-
Owhja.. maar daar vinden we wel wat op.. stappen ze maar via de andere kant in ofzo.. de auto is toch al helemaal om MIJ heen ingericht.. dussuh..
boeie voor die passagiers, toch?

-
Dat zeg ik, sony komt pas met een car-kit, als het toestel als een hele poos verkocht wordt.On 2002-02-13 19:27, robclio16V
wrote:
-
R5 GTT/Clio ph.I -> dashmount naast het klokje
Megane -> r naast het stuur of r. naast de middenconsole
Verdere type`s volgen.....
Megane -> r naast het stuur of r. naast de middenconsole
Verdere type`s volgen.....
-
LIJSTJE........
Wouter 16v -> Nokia 3330 -> Clio16v `92
JBL-GT-Turbo -> Nokia 7110 -> R5 GTT
Marcel dLC -> Sony J5 -> ........
Maarten GTT -> Nokia 6110 -> R5 GTT
Sven 5 Alpine Turbo -> J7/70 -> R5 AT
Bart V -> Nokia 6210 -> R19 ph.I
Vul maar aan, ik zal kijken wat ik kan regelen......
Wouter 16v -> Nokia 3330 -> Clio16v `92
JBL-GT-Turbo -> Nokia 7110 -> R5 GTT
Marcel dLC -> Sony J5 -> ........
Maarten GTT -> Nokia 6110 -> R5 GTT
Sven 5 Alpine Turbo -> J7/70 -> R5 AT
Bart V -> Nokia 6210 -> R19 ph.I
Vul maar aan, ik zal kijken wat ik kan regelen......

-
Voor een J7/70 is vast wel een car-kit te krijgen (niet org. denk ik), maar een dashmount voor een R5 AT is er niet vrees ik.On 2002-02-13 20:30, Sven 5 Alpine Turbo
wrote:
ook voor de j7/70?
-
ECHT WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!On 2002-02-13 22:52, Bart V
wrote:
Gewoon een nokia kopen, dat is de ''renault'' onder de telefoons.