Voor de regio Utrect is natuurlijk Bodegraven er. Straks heeft iedere boerengehucht zijn meeting. Is heel gezellig daar niet van, maar dan staat bij iedere friday-night meeting er 1 of 2 auto's. Dus voor de mensen uit Harmelen, kom gezellig naar Bodegraven.On 2002-02-08 15:49, RickV16
wrote:
Ho ho....
En de regio Utrecht dan? Is lekker centraalHeeft veel locaties...
Er zijn geloof ik wat Harmelen GTT rijders hier?
Ik kom vanuit Zeist maar ga richting Woerden verhuizen in September.
Friday Nightmeeting Noord-Holland.
-
-
- Über-Spammer
Beverwijk is toch een behoorlijk eindje..
Maar het is zeker wel leuk als er heel wat mensen heen gaan...
Maar het is zeker wel leuk als er heel wat mensen heen gaan...
-
gezellig eindelijk een plaatsgenoot van de RTCOn 2002-02-08 15:49, RickV16
wrote:

Harmelen? ja, regelmatig jaOn 2002-02-08 15:49, RickV16
wrote:
Ho ho....
En de regio Utrecht dan? Is lekker centraalHeeft veel locaties...
Er zijn geloof ik wat Harmelen GTT rijders hier?

-
( Paul )twingoturbo is wel geinteresseerd.
On 2002-02-07 23:43, Rudo
wrote:
De volgende mensen hebben interesse:
-Wouter (AŽdam-Nrd)
-Stevie (BŽwijk)
-Krijn (Edam)
-Jean-p.d (HŽlem)
-Paul (Alkmaar)
-Rudo (PŽrend)
Als je interesse hebt zet even je naam er bij. De woonplaats is wellicht handig om te kijken wat voor iedereen een geschikte locatie zou kunnen zijn
-----------------
Renault; Créateur D'Automobiles
[ This message was edited by: Rudo on 2002-02-09 13:42 ]
-
jaja sorry hoor, gister was weer laat.
maar de mac in beverwijk is lekker centraal, en anders de mac in alkmaar.
maar de mac in beverwijk is lekker centraal, en anders de mac in alkmaar.
Krijg nou wat.....ben ik ff een paar dagen niet on-forum, bedenken zo zomaar een FN? hier in de buurt 
Dat is voor mij interresanter dan het altijd gezellige Bodegraven.
Omdat ik op vrijdag vaak laat klaar met mijn werk ben en op zaterdag weer om 8 uur moet beginnen, heb ik meestal niet zo'n zin meer om een uur naar Bodegraven te rijden.
En mischien is het een idee om af en toe met een FN?-ploeg naar een andere FN? te gaan.
-Wouter (AŽdam-Nrd)
-Stevie (BŽwijk)
-Krijn (Edam)
-Jean-p.d (HŽlem)
-Paul (Alkmaar)
-Rudo (PŽrend)
-Hans en Petra (P'end)
Als je interesse hebt zet even je naam er bij. De woonplaats is wellicht handig om te kijken wat voor iedereen een geschikte locatie zou kunnen zijn

Dat is voor mij interresanter dan het altijd gezellige Bodegraven.
Omdat ik op vrijdag vaak laat klaar met mijn werk ben en op zaterdag weer om 8 uur moet beginnen, heb ik meestal niet zo'n zin meer om een uur naar Bodegraven te rijden.
En mischien is het een idee om af en toe met een FN?-ploeg naar een andere FN? te gaan.
-Wouter (AŽdam-Nrd)
-Stevie (BŽwijk)
-Krijn (Edam)
-Jean-p.d (HŽlem)
-Paul (Alkmaar)
-Rudo (PŽrend)
-Hans en Petra (P'end)

-
- Contacteer:
heeeeeeee dat had ik al aan cris gevraagd of hij een topic hierover in meetings wilde plaatsen maar ik kom ook
vlak naast de mac in alkmaar is een texaco met een groot terein ook de uitvals wegen van dit industrie terein zijn mooi om je karretje te proberen
dit in dustrie terein is vlak bij de a9 dus makkelijk te bereiken ook vlakbij de weg naar p rend
vlak naast de mac in alkmaar is een texaco met een groot terein ook de uitvals wegen van dit industrie terein zijn mooi om je karretje te proberen
dit in dustrie terein is vlak bij de a9 dus makkelijk te bereiken ook vlakbij de weg naar p rend
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
[ This message was edited by: Rudo on 2002-02-09 19:51 ]On 2002-02-07 23:43, Rudo
wrote:
De volgende mensen hebben interesse:
-Wouter (AŽdam-Nrd)
-Stevie (BŽwijk)
-Krijn (Edam)
-Jean-p.d (HŽlem)
-Paul (Alkmaar)
-Hans en Petra (P'end)
-Sven (Egmond)
-Rudo (PŽrend)
-----------------
Renault; Créateur D'Automobiles
Beverwijk is ongeveer hetzelfde, en ligt iets centralerOn 2002-02-09 19:30, Sven 5 Alpine Turbo
wrote:
heeeeeeee dat had ik al aan cris gevraagd of hij een topic hierover in meetings wilde plaatsen maar ik kom ook
Waar jij bedoeld is op zich ook een mogelijkheid, maarrrrr daar wordt veel gesprint en komt dus ook vele politie. Ik weet niet of wij hiermee geasocieert willen worden.... (het kan wel gezellig zijn, hoewel ik het niveau wat laag vind)
Oeps, nu heb je al Sven zijn vrienden beledigd!On 2002-02-09 20:55, Stevie
wrote:
Waar jij bedoeld is op zich ook een mogelijkheid, maarrrrr daar wordt veel gesprint en komt dus ook vele politie. Ik weet niet of wij hiermee geasocieert willen worden.... (het kan wel gezellig zijn, hoewel ik het niveau wat laag vind)
-
- Contacteer:
de texaco wel is daar achterMac in alkmaar heeft niet zo'n grote parkeerplaats toch?
-
mac kan ook wel hoor, en er kan leuk gesprint worden achterin industrie terrein.
-
- Contacteer:
mijn vriendjes??????Oeps, nu heb je al Sven zijn vrienden beledigd!![]()
wat heb ik hier voor een naam zeg
ik ben geen sprinter
dat wil niet zeggen dat het me niet leuk lijkt
wat ik overigens wel ben is een ware snelheids overtreder
Sven, let op hetOn 2002-02-10 11:22, Sven 5 Alpine Turbo
wrote:mijn vriendjes??????Oeps, nu heb je al Sven zijn vrienden beledigd!![]()
wat heb ik hier voor een naam zeg
ik ben geen sprinter
dat wil niet zeggen dat het me niet leuk lijkt
wat ik overigens wel ben is een ware snelheids overtreder

-
Ik heb wouter ff gesproken maar NIX gehoordOn 2002-02-09 19:01, Rudo
wrote:Jep. Als je Jeffrey spreekt, wellicht vindt hij het ook wel iets?On 2002-02-09 17:25, Wouter.
wrote:
Is er weer 1 bij, straks wordt het nog druk![]()
![]()
Ik lees wel wanneer de eerste meeting is..
Jeffrey Purmereutel:lol:
1 Er wordt meestal op zaterdag gesprint dus die zijn er niet op vrijdag.
2 De zwarte markt is dood savonds, er zijn dus hele mooie wegen om te sprinten (de sprinters uit Alkmaar komen hier ook wel es) En die liggen dus tegenover de mac.
Ik weet zelf ook nog een leuk rondje wat daar weer achter ligt = ook leuk sjezen
3 Om de FNB niet te storen, misschien op zaterdag? (id van Ray) En dan van 8-10 ofzo, mochten er nog mensen uitgaan.
Dus een SNB?
-----------------
E-volve.....
[ This message was edited by: Stevie on 2002-02-11 08:51 ]
2 De zwarte markt is dood savonds, er zijn dus hele mooie wegen om te sprinten (de sprinters uit Alkmaar komen hier ook wel es) En die liggen dus tegenover de mac.
Ik weet zelf ook nog een leuk rondje wat daar weer achter ligt = ook leuk sjezen

3 Om de FNB niet te storen, misschien op zaterdag? (id van Ray) En dan van 8-10 ofzo, mochten er nog mensen uitgaan.
Dus een SNB?
-----------------
E-volve.....
[ This message was edited by: Stevie on 2002-02-11 08:51 ]
-
- Contacteer:
André heb jij mischien meer informatie over de Bodegraven meeting? Ga jij daar ook naar toe?On 2002-02-08 16:36, André ter Velde
wrote:
Voor de regio Utrect is natuurlijk Bodegraven er. Straks heeft iedere boerengehucht zijn meeting. Is heel gezellig daar niet van, maar dan staat bij iedere friday-night meeting er 1 of 2 auto's. Dus voor de mensen uit Harmelen, kom gezellig naar Bodegraven.
Ik zit erg veel in Mijdrecht. (daar woont m'n vriendin). Dus ken de omgeving harmelen wel een beetje....
Daar "boeken" we dus vaak rond.

In iedergeval lijkt me de Bodegraven meeting wel leuk. Kan je d'r wat meer over vertellen?
-
- Contacteer:
Denk het niet. Ik jouw mischien wel hoorOn 2002-02-08 23:59, Tijn
wrote:
Harmelen? ja, regelmatig jaheb ik je wel eens gezien?

Ik was eerst vaak in Harmelen omdat ik daar vrienden had wonen. Nu zijn die verhuist dus nu wat minder daar...

-
- Contacteer:
On 2002-02-08 18:45, Robert dB
wrote:
gezellig eindelijk een plaatsgenoot van de RTC![]()
![]()

-
Kijk eens op de <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 3&forum=16" TARGET="_blank">FNB</A><!-- BBCode End --> pagina Rick, hopelijk zien we je snel eens in Bodegraven!On 2002-02-11 19:26, RickV16
wrote:
André heb jij mischien meer informatie over de Bodegraven meeting? Ga jij daar ook naar toe?
Ik zit erg veel in Mijdrecht. (daar woont m'n vriendin). Dus ken de omgeving harmelen wel een beetje....
Daar "boeken" we dus vaak rond.![]()
In iedergeval lijkt me de Bodegraven meeting wel leuk. Kan je d'r wat meer over vertellen?
-
- Contacteer:
zaterdag meeting in noord holland en gelijk afspreken voor de rit naar zandvoort?
uhm zaterdag kan ik niet.
Aan de ene kant vind ik de FNB hier op zaterdag een goed idee om Bodegraven niet in de weg te zitten, maar ik zal toch bijna nooit op vrijdag en de zaterdag erna naar een FNB gaan.
En op zaterdag heb ik vaak wat anders te doen.
Aan de ene kant vind ik de FNB hier op zaterdag een goed idee om Bodegraven niet in de weg te zitten, maar ik zal toch bijna nooit op vrijdag en de zaterdag erna naar een FNB gaan.
En op zaterdag heb ik vaak wat anders te doen.