-
Tijn heb je n foto van je twingo?
Ik heb een hele mooie ja, maar mijn scanner is stuk.....
hij moet ook wel op wat v.l.f. foto's staan...
kort omschreven: wit, meegespoten bumpers, witte voor en zijknipperlichten, dakspoiler, witte toora DTM velgen 14" 185/50/14 yokohama's, 30 mm verlaagd, voorremschijven en klauwen van de GTTurbo, motorkaphappers vervangen door wit rooster, en 2x76mm DTM uitlaatpijp RVS
kort omschreven: wit, meegespoten bumpers, witte voor en zijknipperlichten, dakspoiler, witte toora DTM velgen 14" 185/50/14 yokohama's, 30 mm verlaagd, voorremschijven en klauwen van de GTTurbo, motorkaphappers vervangen door wit rooster, en 2x76mm DTM uitlaatpijp RVS

-
- Contacteer:
je moet er een volvo 440 turbo blok in hangen
1.8 8v turbo blok van renault
1.8 8v turbo blok van renault
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
Kom er eens mee naar een FNB ofzo Tijn, lache!On 2002-02-10 11:21, Tijn
wrote:
Ik heb een hele mooie ja, maar mijn scanner is stuk.....
kort omschreven: wit, meegespoten bumpers, witte voor en zijknipperlichten, dakspoiler, witte toora DTM velgen 14" 185/50/14 yokohama's, 30 mm verlaagd, voorremschijven en klauwen van de GTTurbo, motorkaphappers vervangen door wit rooster, en 2x76mm DTM uitlaatpijp RVS![]()
Ben ik toch ook wel eens geweest? eerste keren geloof ik....
On 2002-02-07 16:15, twingoturbo wrote:
beste Job.
t lijkt jou dus leuk om n gtt in n twingo te bouwen. ik zal n paar puntjes opnoemen die je tegenkomt: ten eerste door wie wil je t laten doen, want t kostenplaatje speelt ook n rol natuurlijk. ik heb t door kennissen laten doen die zelf n garage hebben en ook op t circuit te vinden zijn( met z'n vieren van alles lopen maken ). maar ik heb ook info. bij achterberg opgehaald. laat je t door hun doen kost t je tussen de 15 en 20 duizend nederlandse guldens ($$$). ik was dat bij lange na niet kwijt, dus t kan goedkoper.
het is heel veel werk, en t duurde dan ook weken. alles moet aangepast worden: remmen, veerpoten elk slangetje en kabeltje moet verlegd worden. extra dashboard met instrumenten om alles bij te houden. de accu ligt bij mij in de kofferbak(JE). t is dat ik t ervoor over had, maar er gaat gewoon veel tijd en geld inzitten. maarja ik zeg altijd maar zo:" hobby mag geld kosten", enne... het resultaat is er wel moet ik je zeggen want zoals je zelf weet zo'n turbo gaat als de brandweer. mijn twingo weegt 780 kilo. als je meer vragen hebt dan hoor ik t wel. maar t is n klotewerkje, alles is zo klein onder de kap. het is voor mij echt pure hobby en lachhuh bij de stoplichtsprintjes.
Heb je foto's van die van jouw. De site <a href="http://www.cu2.nl/twingoturbo81" target="_blank" target="_new">http://www.cu2.nl/twingoturbo81</a> werkte bij mij niet
Hmm, kennelijk waren en wat linkjes bij van een site die down was, want nu blijken er wat plaatjes bij te staan.
-
Ik heb die site weggehaald van cu2. ik sta ook op modifiedcars. com en auto-extreme.com