YO,
Heeft iemand een 27mc bak eenmalig ter leen?
Voor Hilversum en omstreken? Uiteraard zullen wij hem met liefde vertroetelen.
[ This message was edited by: vibrovirii on 2002-02-08 01:38 ]
Jah zo'n ding jah, wel eentje met een s-meter uitgang. Iemand? We willen gaan vossen met de gtt, alleen onze bak is overleden. En wegens aanschaf gtt even geen geld om een bak te kopen. Daarom onze vraag of we er 1 van iemand voor 1 keer kunnen lenen?
Ik heb een hele set te huur als je wilt. 3 stuks om in een auto in te bouwen en 4 losse sets op accu met grote antenne en in een draagbak. Evt ook als basisstation op te bouwen. Enige nadeel is wel dat je het moet komen ophalen in Noord-West Friesland.
Apparatuur is vrijwel nieuw en afgeregeld.
Huur = niet duur. Afhankelijk van wat je wilt.
Apparatuur is vrijwel nieuw en afgeregeld.
Huur = niet duur. Afhankelijk van wat je wilt.
Ik heb jaren lang die zooi gehad, was hobby van me, grote antenne op dak enzo. Best wel grappig, aantal vrienden van mij hadden het ook. Ik heb ook nog op de packet gezeten en heb ook vossenjachten gedaan met ext s meter. Helaas heb ik al die zooi jaartje geleden verkocht (achteraf spijt van) Dus helaas kan ik je ook niet helpen. Maar een bakkie kost tegenwoordig niet zoveel meer. Een simpel dingetje betaal je ongeveer 70 Euro voor, alleen daar zit dan meestal geen aansluiting op voor een externe S meter.
Mazzels
Mazzel
Mazzels
Mazzel
Hehe wij hebben geen regels als je maar heel aankomt =]On 2002-02-08 09:57, jeroen.k
wrote:
Heb het één keer gedaan, maar vondt het niet echt bijzonder!! Helemaal niet dat je minpunten kreeg als je de verkeersregels overtrad!!! Duurt mij allemaal te lang dat vossen!
Gaaf, gebeurt dat nog dus? Jaren geleden ook een paar keer gedaan, echt heel tof dat vossen...
Lijkt me inderdaad leuk om dat een keer met een rtc groepje te doen...
Lijkt me inderdaad leuk om dat een keer met een rtc groepje te doen...
Wij doen deden dit nog elke week. Tot dat me bak op verkeerde moment stierf. http://www.vossenjacht.com wij overigens hebben ons kleine cluppie endoe dit in almere en omstreken. maar kunnen altijd een andere locatie prikken. het boeid ons neit hoe je er komt als je maar komt hehe. we zitten regelmatig vast. 2 weken geleden was onze BOI (bewust onder invloed) rijdende opel astra gsi (jaja opel hehe) maat nog tot zijn assen vat in de prut kwamen toevallig jutten langs. GRRRR dat werd flink onderuit lullen =] Hij wilde keren op een weg met hoge snelheid en het regende dus dat ging niet goed toen hij op het gras kwam =]
-----------------
wanneer werkt usericon weer?
[ This message was edited by: vibrovirii on 2002-02-09 00:18 ]
-----------------
wanneer werkt usericon weer?
[ This message was edited by: vibrovirii on 2002-02-09 00:18 ]
Vossen is een spel dat met auto's gedaan wordt en met gebruik van 27mc apparatuur. Ook wel bakkie genoemd. Vrachtwagenchauffeurs gebruiken dit veel. Het idee van vossen is dat de vos zichverstopt en een singnaal uitzend. Dit kan in een straal van 15km zijn. Aan de jagers om het signaal te peilen en de vos op te zoeken. Het peilen doe je door middel van een 360 graden draai te maken. Met de antenne opde achterkant van het dak. Met een smeter kun je zien waar het signaal het sterkste vandaan komt.
Er zijn verschillende varianten. Ik denk dat de leukste is wie het eerst de vos vindt heeft gewonnen. Als tijd niet zo belangrijk is kan je er ookvoor kiezen wie de vos vindt in zo min mogelijk gereden kilometers.
Dit is zo'n beetje vossen. Ow jah als je wint moet jij de vos zijn en als jeje verstopt hebt je signaal uitzenden. Kinderachtig gezegt is dit een beetje tikkertje, maar dan leuker!!!
Er zijn verschillende varianten. Ik denk dat de leukste is wie het eerst de vos vindt heeft gewonnen. Als tijd niet zo belangrijk is kan je er ookvoor kiezen wie de vos vindt in zo min mogelijk gereden kilometers.
Dit is zo'n beetje vossen. Ow jah als je wint moet jij de vos zijn en als jeje verstopt hebt je signaal uitzenden. Kinderachtig gezegt is dit een beetje tikkertje, maar dan leuker!!!
Waar kom je vandaan??? kunnen we een keertje gaan vossenOn 2002-02-10 07:21, vibrovirii
wrote:
schijnbaar trekt het niemand. Ik heb vandaag dus gevost in me gtt en dat was steeds aan duwen hij wil niet meer starten met sleutel om draaien. ging als een speer.

Mazzel