Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

On 2002-02-04 18:53, patrick b
wrote:
eindelijk heb ik het gevonden,het stuurhuis heeft speling doordat de rubbers waar die in vastzit versleten zijn.
die speling is genoeg om je te laten denken dat er iets serieus mis is met je stuurinrichting.
bij reno heb ik dit euvel gemeld nadat ik het had gevonden,maar was hun natuurlijk al bekend.
in ieder geval heb ik nu nieuw besteld,nu mijn volgende vraag,heeft iemand deze al eens vervangen.
ik heb namelijk stuurbekrachtiging en kan daardoor niet zomaar ff de rubbers er overschuiven omdat de aansluiting van de leiding van de pomp in de weg zit.
iemand tips!!!???

ik hoor het graag,ik had het het liefst deze week ff verholpen.thanks alvast:wink:
Hmmm, ik geloof dat ik een idee krijg waar bij mijn 5 de speling zit.....
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Patrick L.

Pat, nu weet je eindelijk wat het is. Ik heb helaas geen tips aangezien ik dat ook nog nooit vevangen heb. Hopelijk is dat niet het geval bij mijn Clio, ik moet die ook nog controleren.Gister op de snelweg was de wagen weer zo zoekerig, durf je niet harder te rijden al 160km/u. En dat was eigenlijk wel de bedoeling:smile:
Patrick

pat dan zweer ik het je dat je hetzelfde probleem hebt!!!!!kom maar es langs laat ik het je zien:wink:
Patrick L.

Is goed, dan bel ik je vantevoren.
Patrick

heb je mijn nummer dan pat?
Patrick

nou ik heb de rubbers vervangen en je merkt het meteen.
je bent weer baas over je eigen voertuig,hij zocht toch al gauw zijn eigen weg.
wat zo'n simpel rubbertje al niet doet!?
ik moet nu allen nog es kijken naar die lagerschalen van de veerpoten,er zit ergest nog een knakje.ik moet daar niks van weten.
iig ben ik al blij dat deze vervangen zijn want wat is dat een pokke klus.al die leidinkjes van de pomp van de stuurbekrachtiging zitten in de weg.echt super k.t aan te komen.
voor diegenen die het nog moeten vervangen,succes:wink:
Patrick

heb dit ook eindelijk gevonden,bij de keuring is er niks geconstateerd en hij is ook door de keuring gekomen maar ik was nog niet thuis of ik ben zelf onder de auto gaan liggen en heb met marco de boel es ff zelf gecontroleerd,en wat bleek dat er een speling van zeker een halve centimeter in de fusee zat aan de linker kant.
moet je nagaan hij was gewoon goedgekeurd:sad:
levensgevaarlijk gewoon.daar was die gemene stuurwazigheid gewoon door,ik heb rechts ook maar meteen vervangen omdat die ook was gescheurd.dit is toch normaal ook een afkeur??als ie gescheurd is de rubber.
in ieder geval is ie nou weer goed en is maar weer es bewezen dat die hele keuring geen ruk voorsteld,dit was zelfs levensgevaarlijk gewoon!!!!!!maar wel liggen eikelen over een te hoog co 2.ik heb nog nooit iemand uit de bocht zien vliegen door te hoog co 2 gehalte:sad:
annyway pat ik zou als ik jouw was maar snel een keertje langskomen en kijken we de boel ff samen na,die van mij is nu 100%okee:wink:
dat gaat bij die van jouw ook lukken:smile:
maar wacht aub niet te lang want als die van jouw iets van die van mij wegheeft dan moet er snel wat aan gebeuren,ik help je wel.ik doe het nu met mijn ogen dicht,maar goed ik heb zaterdag pas na 1600uur tijd dus dan weet je dat.
nogmaals vindt ik het niet normaal dat de auto met dit gebrek door de keuring is gekomen.
als je stuurproblemen hebt kijk deze zeer goed na.1 persoon gaat achter het stuur zitten en de ander moet aan de kogel voelen of deze op een plek blijft.
kontroleren kan zowiso nooit kwaad dus meteen bij twijfel doen:smile:
groeten.
Marcel dLC

ik heb nog nooit iemand uit de bocht zien vliegen door te hoog co 2 gehalte
Dat komt omdat een auto geen CO2, maar koolstofmonoxide uitstoot: CO dus

Sorry....ik ben gewoon een zeikert. :lol:
-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.madkow.nl" TARGET="_blank">www.madkow.nl</A><!-- BBCode End -->

Microsoft logica: Op 'Start' moeten drukken om af te sluiten
[ This message was edited by: Marcel dLC on 2002-02-14 19:38 ]
Patrick

o sorry, is het gewoon co.foutje:wink::lol:
Plaats reactie