Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
elwin81

wie wil mij even snel vertellen hoe ik de veerpootbrug erop zet, eerst opkrikken???

Ik hoor het graag snel!!!

Alvast bedankt!(:cool:

[ This message was edited by: elwin81 on 2002-01-26 00:08 ]
turboman
Contacteer:

Kep zelf gewoon de veerpootbouten losgedraaid, en hoppa de veerpootbrug erop, zeer goed vastdraaien, meer dan handvast.... eigenlijk met een bepaald moment... auto stond gewoon op z'n eigen poten..
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Me too en ik ook, niet opkrikken bovenste twee boutjes los en daarna de veerpootbrug erin boutjes weer vast en klaar is, Turboman en Tino :lol:
marco

niet opkrikken??????, je moet hem juist wel opkrikken zodat de spanning van de caroserie af is ,auto opkrikken zodat die net niet de grond raakt met het wiel ,dan schroefjes los en strutbrace ertussen ,dan aandraaien en dan laten zakken dan komt er pas spanning op ,anders heeft het geen nut ,
greetz marco
marco

stond trouwens ook in de beschrijving die ik erbij heb gekregen van frans van improve ,
greetz marco
Arjen

Zo heb ik hem er ook opgezet; voetjes van de vloer en dan pas vastzetten.
Anonymous

Als ik jou was zou ik hem ook wel opkrikken voor je hem erop zegt.
Je moet dan waarschijnlijk wel je auto ff opnieuw uitlijnen.

Groeten Mellow!!
turboman
Contacteer:

Kep het zelf dus op mijn manier gedaan, en nooit problemen gehad... en merkte wel degelijk het verschil (bochtenwerk)
elwin81

Bedankt jongens!!!!!
Maus

ik heb voor m'n Clio ook een veerpootbrug liggen en daar zit een stelbout op. Nu is mijn vraag: Wat gaan we daar mee doen? Daarmee bedoel ik, is het alleen een stelbout om de veerpootbrug passend te krijgen, of is het nog de bedoeling dat je de veerpoot onder spanning zet (trekspanning / duwspanning)?
Maus

Met een beetje Nico-en is het gelukt om de veerpootbrug er op te zetten. Ik merk wel verschil, aan de ene kant vind ik 'm wel strakker aanvoelen, aan de andere kant vind ik 'm wat meer nerveuzer/zoekeriger. Ik zal eerdaags m'n Clio ff goed uit laten lijnen en sporen, hopelijk is dan dat nerveuze gedrag eruit.
Plaats reactie