Kep zelf gewoon de veerpootbouten losgedraaid, en hoppa de veerpootbrug erop, zeer goed vastdraaien, meer dan handvast.... eigenlijk met een bepaald moment... auto stond gewoon op z'n eigen poten..
niet opkrikken??????, je moet hem juist wel opkrikken zodat de spanning van de caroserie af is ,auto opkrikken zodat die net niet de grond raakt met het wiel ,dan schroefjes los en strutbrace ertussen ,dan aandraaien en dan laten zakken dan komt er pas spanning op ,anders heeft het geen nut ,
greetz marco
ik heb voor m'n Clio ook een veerpootbrug liggen en daar zit een stelbout op. Nu is mijn vraag: Wat gaan we daar mee doen? Daarmee bedoel ik, is het alleen een stelbout om de veerpootbrug passend te krijgen, of is het nog de bedoeling dat je de veerpoot onder spanning zet (trekspanning / duwspanning)?
Met een beetje Nico-en is het gelukt om de veerpootbrug er op te zetten. Ik merk wel verschil, aan de ene kant vind ik 'm wel strakker aanvoelen, aan de andere kant vind ik 'm wat meer nerveuzer/zoekeriger. Ik zal eerdaags m'n Clio ff goed uit laten lijnen en sporen, hopelijk is dan dat nerveuze gedrag eruit.