Hey Fans (ahum)
Ik heb een klein vraagje/probeempje. Lig hier in het ziekenhuis en ik verveel me toch wel een beetje. De instalatie op deze laptop is een beetje verrot en ik mag hem volgende week formateren. Nu heb ik vandaag eens effe gevraagd hoeveel de gesprekskosten zijn. Blijkt dat deze ongeveer 2 keer zo hoog zijn als de normale telefoonkosten. Dus een uurtje internetten komt je nogal duur te staan per dag. Nu weet ik dat Wannado een Hometime abbo heeft waarmee je in de avond zonder tikken kunt internetten in de avond en in het weekend. Ik dat dus vandaag nagevraagd of die tikken ook niet worden geteld door Tele-hire hiero. Dat kon ze me niet vertellen. Wat ze wel kon doen is het volgende. Ik moest verbinding maken met Wannado voor een minuut ofzo, en dan over 10 minuten bij hun gaan keken of het gesprek genoteerd werdt als betaald telefoontje. Probleem is dat ik geen 66 piek per maand ga dokken om erna achter te komen dat het niet werkt. Nu is het abbonement wel voor 3 maanden en kost het me dus 200 piek terwijl ik dan maar iets van 1 tot 2 maanden gebruik ervan maak. Maakt in principe niks uit, want dan gaat het abbonement gewoon over naar mijn neefje. Dan kan die lekker internetten erna en dan regel ik wel iets met hem.
Nu is mijn vraag aan jullie of iemand een abbonement heeft van wannadoo homesite waarvan ik even de login gegevens mag lenen om te testen maandag. Of denken jullie dat het inbellen ook wel genoeg zou zijn? Dat duurt toch ook wel een kleine minuut. Dan zou ik genoeg hebben aan het telefoon nummer ervan.
Iemand een idee??
Zijn er trouwens nog andere gratis providers???
Ik hoor het wel.
mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Nee Bas, hij bedoelt providers waar je een flat free of deels flat free abbonnement kan afsluiten.
Hier ben ik ook mee bezig, wij krijgen hier geen ADSL of Kabel internet.
Bij homesite betaal je een bepaald bedrag per maand en dan kan je 's avonds en in het weekend kosteloos internetten. Dit gaat gewoon over je telefoonlijn (analoog). Overdag betaal je het gewone KPN tarief.
Ik ben op zoek naar een flat free provider die een ISDN verbinding levert.
Providers die dit doen zijn o.a. Euronet en Cistron.
Alleen het is duur, zo'n 450 gulden per maand.(maar dat ben ik nu ook kwijt aan de KPN
)
Hier ben ik ook mee bezig, wij krijgen hier geen ADSL of Kabel internet.
Bij homesite betaal je een bepaald bedrag per maand en dan kan je 's avonds en in het weekend kosteloos internetten. Dit gaat gewoon over je telefoonlijn (analoog). Overdag betaal je het gewone KPN tarief.
Ik ben op zoek naar een flat free provider die een ISDN verbinding levert.
Providers die dit doen zijn o.a. Euronet en Cistron.
Alleen het is duur, zo'n 450 gulden per maand.(maar dat ben ik nu ook kwijt aan de KPN

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ah okee, ik miste evne de term flat-rate.
Daar heb ik geen ervaring mee.
[ This message was edited by: Bas on 2002-02-01 23:37 ]
[ This message was edited by: Bas on 2002-02-03 11:35 ]
Daar heb ik geen ervaring mee.
[ This message was edited by: Bas on 2002-02-01 23:37 ]
[ This message was edited by: Bas on 2002-02-03 11:35 ]
Sorry Michel daar kan ik je niet bij helpen, ik heb daar geen ervaring mee. Maar ik wens je wel van harte beter schap.
Ik denk dat wat je ook doet in dat ziekenhuis, je toch 2x zoveel blijft betalen, ongeacht je abbonement, Het gaat allemaal via een centrale, en ik kan me niet voorstellen dat je op een specifiek nummer van die centrale een goedkoper wannadoo of weetikveel abbonnement kan nemen.
Effe wat anders: Hoe zijn de zusters???? Babes?? offe zouden ze allemaal je moeder kunnen zijn??????
Beterschap nogmaals en ik hoor het wel
Mazzel
Effe wat anders: Hoe zijn de zusters???? Babes?? offe zouden ze allemaal je moeder kunnen zijn??????
Beterschap nogmaals en ik hoor het wel

Mazzel
Als je gaat zoeken , doe het dan op flat-fee, zonder de R......
Deed superweb niet ook zoiets?
Ik denk niet dat het een probleem zal zijn wat betreft de tikken. Ze tellen hier namelijk gewoon de KPN tikken, alleen een ander tarief. Het ziekenhuis telt namelijk
0,14 eurocent per tik. Wat KPN telt weet ik niet. Maar als het werkelijk zo is dat Telehire de tikken van KPN aanhoudt heb ik niks te vrezen. Want die nummers voor gratis internet hebben geen tikken. Alleen dan overdag, dan worden de tikken doorgeteld op de rekening dit je krijgt van je provider.
Ik zal maandag gewoon eens bellen naar zo een nummer en of provider. Misschien kom ik wel meer te weten.
mzzl
0,14 eurocent per tik. Wat KPN telt weet ik niet. Maar als het werkelijk zo is dat Telehire de tikken van KPN aanhoudt heb ik niks te vrezen. Want die nummers voor gratis internet hebben geen tikken. Alleen dan overdag, dan worden de tikken doorgeteld op de rekening dit je krijgt van je provider.
Ik zal maandag gewoon eens bellen naar zo een nummer en of provider. Misschien kom ik wel meer te weten.
mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Anders moet je hun effe bellen, hun weten het waarschijnlijk wel.
Cya en nogmaals beterschap
Cya en nogmaals beterschap
Hoe gaat het ziekenhuis met gewone gratis nummers om? dat werkt namenlijk hetzelfde....
-
- Contacteer:
Michel hoest in het ziekenhuis? Ik weet wel welke provider je dan moet nemen. Dat is hetnet. Daar bel je met een gratis nmr in en dan betaal je gewoon via hetnet. Krijg je ook nog eens 10% korting. De tarieven zijn net zo duur als de gewone kpn tarieven en dan gaat er 10% af. Die kun je dus goed gebruiken daar. Suc6 mclain. Mazzel
Het net zou een midden oplossing zijn. Waarom? Het is dus een gratis nummer, maar je betaalt toch gesprekskosten , weliswaar goedkoper dan in het ziekhuis. Maar ik wil de verbinding hebben om bevoorbeeld va een uur of 20:00 tot 24:00 online te zijn, en dan natuurlijk in het weekend. Als ik dat met Hetnet doe krijg ik een mooie vette rekening. Wellicht hoger dan die 3 maanden wanadoo wat je minimaal moet hebben. Wanadoo kost 66 piek per maand en is minimaal voor 3 maanden. En daar mag je doordeweek van 19:00 tot 8:00 inbellen op een gratis lijn en non stop internetten*. En in het weekend mag je non stop internetten van vrijdag 19:00 tot maandag 8:00.On 2002-02-02 03:32, Edwin5gtt
wrote:
Michel hoest in het ziekenhuis? Ik weet wel welke provider je dan moet nemen. Dat is hetnet. Daar bel je met een gratis nmr in en dan betaal je gewoon via hetnet. Krijg je ook nog eens 10% korting. De tarieven zijn net zo duur als de gewone kpn tarieven en dan gaat er 10% af. Die kun je dus goed gebruiken daar. Suc6 mclain. Mazzel
dus zo een provider moet ik hebben.
*= je verbinding wordt om de 2 uur verbroken en dan moet je opnieuw inbellen. Na 15 minuten stilte op de lijn wordt de verbinding ook automatisch vebroken.
Mzzl
Het kon erger. Ik heb nu een teer behandeling en het resultaat is er al. Echt een stukje beter.On 2002-02-02 16:39, Marius
wrote:
hey Kerel,
sjezus het is wel afzien daar, heb met je te doen.
Sterkte!
Dus ik heb heeel veel goede hoop erin.
krijg je nog iets van UV behandelingen?
Michel, hoe is het nu, weet je al meer?
-
- Über-Spammer
misschien makkelijk als een bekend iemand met hem in contact blijft en dan daarover de club in ligt...
want ik denk dat iedereen wel wil weten hoe het met de gezondheid gesteld is...
ik denk ook, dat als er iets is wat we kunnen doen.. we dat ook graag horen..
ps: ookal kennen we je niet allemaal persoonlijk of maar vaag van de club.. we steunen elkaar dik en dun.. (zo denk ik erover)
suc6 kerel.. & sterkte.
want ik denk dat iedereen wel wil weten hoe het met de gezondheid gesteld is...
ik denk ook, dat als er iets is wat we kunnen doen.. we dat ook graag horen..
ps: ookal kennen we je niet allemaal persoonlijk of maar vaag van de club.. we steunen elkaar dik en dun.. (zo denk ik erover)
suc6 kerel.. & sterkte.
Nou. ik lig nog steeds in het ziekenhuis, maar het gaat echt wel een stuk beter met me. Mijn uitslag is bijna weg uit mijn gezicht en op mijn lichaam is het ook weg aan het gaan. Helaas weten ze nog niet wat het is.
Maar met een beetje geluk kan ik snel weer naar huis.
ik hou jullie op de hoogte
mzzl
Ik heb wel eens UV behandeling gehad, maar dat hielp niks. Het is ook geen licht allergie zover we weten.
-----------------
Michel S formerly known as Mclain
[ This message was edited by: Michel S. on 2002-02-04 23:28 ]
Maar met een beetje geluk kan ik snel weer naar huis.
ik hou jullie op de hoogte

mzzl
Ik heb wel eens UV behandeling gehad, maar dat hielp niks. Het is ook geen licht allergie zover we weten.
-----------------
Michel S formerly known as Mclain
[ This message was edited by: Michel S. on 2002-02-04 23:28 ]
Tja, da's jammer dat PUVA of UV-B niet aanslaat...
Corticosterioden en/of teerzalf is gelijk zo drastisch, en vergeven van de vervelende bijwerkingen ....
Aan de andere kant, als het maar over gaat, nix erger dan jeuk en zo.
Corticosterioden en/of teerzalf is gelijk zo drastisch, en vergeven van de vervelende bijwerkingen ....
Aan de andere kant, als het maar over gaat, nix erger dan jeuk en zo.