Tino kwam met het leuke idee om in de zomer met een groep RTCers een weekendje weg te gaan naar het vakantiepark van Gran Dorado : Port Zélande. Zou hier animo voor zijn?
Hier staat de eerste info met een mogelijke weekend indeling. Dit is natuurlijk wel allemaal onder voor behoud, het kan dus nog gewijzigd worden.
Het Programma :
Vrijdag/Zaterdag.
Aankomst :
Vanaf vrijdagmiddag 15.00 uur bestaat de mogelijkheid aan te komen in Gran Dorado
Port Zélande en gebruik te maken van vele faciliteiten die het park te bieden heeft. Denk hierbij aan zwemmen in het subtropisch waterparadijs, een bezoek aan de Romeinse sauna, een partijtje tennis, squash of badminton. Of wat dachten jullie van klimmen aan de indoor klimwand. Voor meer ideeën verwijzen wij graag naar de bijlagen waar jullie een overzicht van alle sportfaciliteiten aantreffen.
Natuurlijk is het ook mogelijk om op zaterdag te arriveren.
Welkomstborrel :
Een goed begin is het halve weekend!
Om het weekend officieel te laten beginnen kunnen wij een borrel verzorgen exclusief voor de leden van jullie club. Hiervoor stellen wij het receptie arrangement voor. Dit arrangement heeft een duur van 1,5 uur waarin er onbeperkt gedronken kan worden van het Hollands -assortiment aangevuld met een bittergarnituur en luxe zoutgarnituur.
Na afloop van deze borrel kunnen de leden die nog niet moe zijn een afzakkertje nemen op het gezellige Market Terrace met live muziek of een dansje wagen in danscafé Club Bubbles.
Overnachting :
Wij kunnen voor jullie 4- of 6 persoons bungalows reserveren. Iedere bungalow is van alle gemakken voorzien, zoals een volledig ingerichte keuken met magnetron. Ook de zaken zoals dekbedden, kussens, beddengoed en kindermeubilair ontbreken niet. Om het geheel compleet te maken is het mogelijk een boodschappenpakket in de bungalow te laten bezorgen.
Zondag
Ontbijt :
Een zeer uitgebreid buffet met versgebakken broodjes, gebakken spek, eitjes, muffins, vers fruit ..Wij kunnen voor jullie dit All American Breakfastbuffet verzorgen in het Market Restaurant.
(De inhoud van dit ontbijt kunnen jullie terugvinden in de bijlagen.)
Rondrit over Schouwen Duiveland of Goeree Overflakkee.
Wij kunnen in samenwerking met jullie een toer verzorgen langs de leukste plekjes van beide eilanden. Denk maar aan de Brouwersdam (leuk voor fotos! )of de Neeltje Jans.
Natuurlijk mag het onderweg aan niets ontbreken. Wij kunnen voor iedereen een lunchpakket verzorgen.
Afsluiting :
Om het weekend af te sluiten kunnen jullie dineren in het Market Restaurant. Het Market Restaurant heeft iedere avond een wisselend themabuffet. Iedereen kan zelf pakken van het buffet wat hij of zij lekker vindt. Indien jullie voor 18.00 uur aan tafel willen, kunnen wij jullie het voordelige All you can Eat and Drink arrangement aanbieden. Dit houdt in dat jullie onbeperkt kunnen eten en drinken voor een vast bedrag. ( drankjes op basis van Hollands assortiment ) De inhoud van het buffet kunnen jullie terugvinden in de bijlagen, echter de buffetten kunnen in de loop van de tijd veranderen, bij boeking zullen wij het actuele buffet toesturen.
De tijd hierna?
Deze is door jullie zelf in te delen. De bungalows staan in ieder geval tot jullie beschikking tot maandagochtend 10.30 uur.
Het spreek natuurlijk vanzelf dat wij ons uiterste best zullen doen de bungalows zo direct mogelijk naast elkaar te boeken en met een parkeerplaats voor de deur. Deze parkeerplaats biedt ruimte voor één auto. Op de parkeerplaats naast de receptie zal een plaats gereserveerd worden waar al jullie overige autos geparkeerd kunnen worden.
Als jullie dit wat lijkt geef dan even een reaktie hier, en meld erbij met hoeveel personen je eventueel komt. De datum is nog niet helemaal bekend.
Oke de kosten voor dit zullen ongeveer gaan bedragen 70 Eur p/p dit is voor de huur van de bungalow met 6 personen. Er komen nog wat andere kosten er bij maar die zijn niet spectaculair.
[ This message was edited by: Tino on 2002-02-05 14:44 ]
Hier staat de eerste info met een mogelijke weekend indeling. Dit is natuurlijk wel allemaal onder voor behoud, het kan dus nog gewijzigd worden.
Het Programma :
Vrijdag/Zaterdag.
Aankomst :
Vanaf vrijdagmiddag 15.00 uur bestaat de mogelijkheid aan te komen in Gran Dorado
Port Zélande en gebruik te maken van vele faciliteiten die het park te bieden heeft. Denk hierbij aan zwemmen in het subtropisch waterparadijs, een bezoek aan de Romeinse sauna, een partijtje tennis, squash of badminton. Of wat dachten jullie van klimmen aan de indoor klimwand. Voor meer ideeën verwijzen wij graag naar de bijlagen waar jullie een overzicht van alle sportfaciliteiten aantreffen.
Natuurlijk is het ook mogelijk om op zaterdag te arriveren.
Welkomstborrel :
Een goed begin is het halve weekend!
Om het weekend officieel te laten beginnen kunnen wij een borrel verzorgen exclusief voor de leden van jullie club. Hiervoor stellen wij het receptie arrangement voor. Dit arrangement heeft een duur van 1,5 uur waarin er onbeperkt gedronken kan worden van het Hollands -assortiment aangevuld met een bittergarnituur en luxe zoutgarnituur.
Na afloop van deze borrel kunnen de leden die nog niet moe zijn een afzakkertje nemen op het gezellige Market Terrace met live muziek of een dansje wagen in danscafé Club Bubbles.
Overnachting :
Wij kunnen voor jullie 4- of 6 persoons bungalows reserveren. Iedere bungalow is van alle gemakken voorzien, zoals een volledig ingerichte keuken met magnetron. Ook de zaken zoals dekbedden, kussens, beddengoed en kindermeubilair ontbreken niet. Om het geheel compleet te maken is het mogelijk een boodschappenpakket in de bungalow te laten bezorgen.
Zondag
Ontbijt :
Een zeer uitgebreid buffet met versgebakken broodjes, gebakken spek, eitjes, muffins, vers fruit ..Wij kunnen voor jullie dit All American Breakfastbuffet verzorgen in het Market Restaurant.
(De inhoud van dit ontbijt kunnen jullie terugvinden in de bijlagen.)
Rondrit over Schouwen Duiveland of Goeree Overflakkee.
Wij kunnen in samenwerking met jullie een toer verzorgen langs de leukste plekjes van beide eilanden. Denk maar aan de Brouwersdam (leuk voor fotos! )of de Neeltje Jans.
Natuurlijk mag het onderweg aan niets ontbreken. Wij kunnen voor iedereen een lunchpakket verzorgen.
Afsluiting :
Om het weekend af te sluiten kunnen jullie dineren in het Market Restaurant. Het Market Restaurant heeft iedere avond een wisselend themabuffet. Iedereen kan zelf pakken van het buffet wat hij of zij lekker vindt. Indien jullie voor 18.00 uur aan tafel willen, kunnen wij jullie het voordelige All you can Eat and Drink arrangement aanbieden. Dit houdt in dat jullie onbeperkt kunnen eten en drinken voor een vast bedrag. ( drankjes op basis van Hollands assortiment ) De inhoud van het buffet kunnen jullie terugvinden in de bijlagen, echter de buffetten kunnen in de loop van de tijd veranderen, bij boeking zullen wij het actuele buffet toesturen.
De tijd hierna?
Deze is door jullie zelf in te delen. De bungalows staan in ieder geval tot jullie beschikking tot maandagochtend 10.30 uur.
Het spreek natuurlijk vanzelf dat wij ons uiterste best zullen doen de bungalows zo direct mogelijk naast elkaar te boeken en met een parkeerplaats voor de deur. Deze parkeerplaats biedt ruimte voor één auto. Op de parkeerplaats naast de receptie zal een plaats gereserveerd worden waar al jullie overige autos geparkeerd kunnen worden.
Als jullie dit wat lijkt geef dan even een reaktie hier, en meld erbij met hoeveel personen je eventueel komt. De datum is nog niet helemaal bekend.
Oke de kosten voor dit zullen ongeveer gaan bedragen 70 Eur p/p dit is voor de huur van de bungalow met 6 personen. Er komen nog wat andere kosten er bij maar die zijn niet spectaculair.
[ This message was edited by: Tino on 2002-02-05 14:44 ]
De volgende personen hebben interesse :
- Tino. R5GTT.
- Martijn. R5GTT.
- Edwin. R5GTT.
- Pieter. R5GTT.
- Catrinus. R5GTT.
- Ray. Clio.
- RenaultClio216v.
- Ger. Mégane Coupé.
- André & Brigitte & de kleine. Mégane Break.
- Ploegah. Laguna.
De volgende mensen weten het nog niet zeker :
- Hubo & vriendin. R5.
- Maik. R5GTT.
- Marius. R5GTT.
- Maarten. R5GTT.
- Jetab. R5GTT.
- Hans & vriendin. Clio.
- Robert. Willi.
- Stevie. Laguna.
- Michel & vriendin. Mégane Coupé.
- chris-r19
[ This message was edited by: Tino on 2002-02-13 15:06 ]
- Tino. R5GTT.
- Martijn. R5GTT.
- Edwin. R5GTT.
- Pieter. R5GTT.
- Catrinus. R5GTT.
- Ray. Clio.
- RenaultClio216v.
- Ger. Mégane Coupé.
- André & Brigitte & de kleine. Mégane Break.
- Ploegah. Laguna.
De volgende mensen weten het nog niet zeker :
- Hubo & vriendin. R5.
- Maik. R5GTT.
- Marius. R5GTT.
- Maarten. R5GTT.
- Jetab. R5GTT.
- Hans & vriendin. Clio.
- Robert. Willi.
- Stevie. Laguna.
- Michel & vriendin. Mégane Coupé.
- chris-r19
[ This message was edited by: Tino on 2002-02-13 15:06 ]
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Lijkt mij wel gezellig zo met alle renault gekken onder elkaar 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Über-Spammer
Lijkt mij zeker ook wel leuk, maar houd mij voorlopig maar bij de
kweet ut nog niet gasten.
kweet ut nog niet gasten.

-
Heel wijs idee, maar ik denk niet dat ik er zal zijn om begrijpelijke redenen.
-
Ja, maar dat wordt dan een huisje voor ons apart. Ik kan me niet voorstellen dat er een paar leden zijn die zitten te wachten op dat gebler.
-
Gaaf dat jullie zo reageren. Schrijf ons er maar bij. We zijn dan ook wel aan zoiets toe denk ik.
Aha u wilt de zespersoonsbungalow met geluidsdichte baby kamer ?On 2002-02-05 15:04, Tino
wrote:
Er is vast wel iets te regelen met antoinette dat jij en de vrouwe en kind een appart hok krijgen.
Maak je daar maar geen zorgen om.

[ This message was edited by: Ploegah on 2002-02-05 15:10 ]
-
zet mij maar nog ff onder twijfelaars.
neem aan dat aanhang gewoon mee kan toch??
ik zal dit ook nog ff door mailen naar gilles in h.k.
neem aan dat aanhang gewoon mee kan toch??
ik zal dit ook nog ff door mailen naar gilles in h.k.
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik ga graag mee maar moet nog even toestemming vragen aan Žde baas (mŽn vriendin
, en of ze ook mee wil

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Chris count me in als nog niet zeker. Maar heb natuurlijk wel interesse. 

-
- Contacteer:
beetje afhankelijk van het weekend maar ik en mijn vriendin hebben zeker interesse !
zet mij ook maar op de lijst der waarschijnlijken...
ga jij zelf niet chris??
ga jij zelf niet chris??
Immer wieder die verdammte Holländer
ik hoor net dat ik zeker weten ga!!
Immer wieder die verdammte Holländer
Heb ik ook wel oren naar! Ligt eraan of ik kan (qua datum/tijd en geld....)
-
zet me maar op de lijst van twijfelaars....de zomer is nog ver weg, en nu al heb ik me voor meerdere RTC tripjes ingeschreven...ben het overzicht een beetje kwijt, maar wel een leuk idee!