De Quadra waar ik eerst intresse in had is voor m'n neus weggekocht, nu kan ik een 21 turbo met voorielaandrijving kopen, hij heeft zo'n 150.000 km gelopen, en heeft een mannkement, de koppling is kapot. De auto klost maar 250 euro, dus vroweg ik me af of het verstandig is om deze te kopen, mijn pa heeft een autoschade bedrijf, dus een beetje sleutelen is geen probleem, en wat kost een gehele nieuwe koopling?
weet er iemand dan ,wat een nieuwe koppeling kost?
Echt heel veel geld.
Je kan hem beter laten staan.
heb je het adres van de garage ?
Je kan hem beter laten staan.
heb je het adres van de garage ?
euhhh nee!
maar ehh weet ieamnd nou wat een koppeling kost?????, renault wil wel eens van die belachelijk hoge prijzen hebben voor onderdelen.
maar ehh weet ieamnd nou wat een koppeling kost?????, renault wil wel eens van die belachelijk hoge prijzen hebben voor onderdelen.
zie m'n eerdere berichtje. is geen gooi in de lucht maar bij benadering de brezan prijs.On 2002-02-04 16:51, Turbie
wrote:
euhhh nee!
rev it like a rental
shit shit shit shiter de shit, hij is weer net verkocht. nou ja The search continous, naar een quadra dan, is toch iets unieker
Weet nog een mooie zwarte te staan....zie eerdere posts. Mailen naar <a href="mailto:fabian@manantwerpen.be" target="_new">fabian@manantwerpen.be</a>
ben je zeker van die prijs van 250EURO
is de koppeling en cilider kapot heb nog een goed adres tis wel in belgie maar die heeft die stukken met hopen alleen geen blokken meer en voor een 250euro heb je een koppeling
Damn hey. De boot gemist. Daar had ik meteen zonder nadenken 250 euro voor gegeven. Heb nog een compleet blok met bak en alles liggen. In elkaar schroeven en gaan met de banaan.
Echt heel jammer
Echt heel jammer
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
he Mclain nie geintreseerd die te verkopen en heveel km's heeft die blok
Als ik uit het ziekenhuis ben ga ik kijken om die Witte 5 van mij de deur uit te doen en over te stappen op een 21T. Dus ik kan nu nog niks zeggen over verkopen.
Maar dat blok heeft iets van 178.000 gelopen ofzo. En een kleine 60.000 is de kop gereviseerd.
mzzl
Maar dat blok heeft iets van 178.000 gelopen ofzo. En een kleine 60.000 is de kop gereviseerd.
mzzl
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
weet me zeker iets te zeggen he over die blok en verzorg u goed als ge uit de kliniek komt
Die 5 wordt uit elkaar gehaald en zo onderdeel voor onderdeel over gezet in een gele R5 GTT. Maar anders zou je hem toch niet willen. Ding is 1 en al deuk. Is terecht gekomen in een hagel bui. Maar die hagel was volgens mij echt kilo werk. overal deuken. Maar je hebt er niks aan. echt niet
Als ik uit het ziekenhuis ben en ik ga beginnen aan de auto, dan laat ik het weten over dat blok.
mzzl
Als ik uit het ziekenhuis ben en ik ga beginnen aan de auto, dan laat ik het weten over dat blok.
mzzl