Het is werkelijk waar niet te geloven, hoor ik net een knal buiten en ga kijken hebben ze mijn linkerachtlicht unit kapot geslagen en geprobeerd de rechter ook kapot te slaan.
Ik word hier zo strontziek van, eerst hebben ze van mijn 2e GTT al het achterscherm aan stront getrapt en nu dit weer.
Ik hoop voor degene die dit gedaan heeft dat ik hem nooit tegenkom, want dan........
Ik word hier zo strontziek van, eerst hebben ze van mijn 2e GTT al het achterscherm aan stront getrapt en nu dit weer.
Ik hoop voor degene die dit gedaan heeft dat ik hem nooit tegenkom, want dan........
leuk plaatsje dat zwolle....
:evil::evil::evil:

Immer wieder die verdammte Holländer
Waar staat ie dan geparkeerd??? uit zicht zeker ofzo.On 2002-02-03 22:01, Rick
wrote:
Het is werkelijk waar niet te geloven, hoor ik net een knal buiten en ga kijken hebben ze mijn linkerachtlicht unit kapot geslagen en geprobeerd de rechter ook kapot te slaan.
iemand zijn liefje toch nie ingepikt hé
grapje hoor in 't zicht zetten joh of op de loer liggen en rechterkant met zijn hoofd aan diggelen kloppen heb je er nog iets aan
grapje hoor in 't zicht zetten joh of op de loer liggen en rechterkant met zijn hoofd aan diggelen kloppen heb je er nog iets aan
Ja ben al wanhopig opzoek, want ik wil beginnen met het strippen van de 5-jes en het opknappen ervan, maar een schuur schijnt zo'n populair iets te zijn, dat ergewoon weg niet aan te komen is.On 2002-02-03 22:15, Chris
wrote:
Dat is mooi balen! Tijd voor een schuurtje Rick.
Maar ik sprak bas net en ga denk ik maar een webcam ophangen ofzo
-
Wel lullig als je hond dan tegen de auto aan springt.....
Nee, ff serieus klote voor je man...
Nee, ff serieus klote voor je man...

Heb je niet een keer mot met iemand uit de buurt gehad?
Zijn er meerdere auto's ten prooi gevallen of is het alleen jouwe?
Waarom de achterkant van de auto? Staat hij daar altijd hetzelfde?
Moet je ff over na gaan denken en dan inderdaad maar eens een vette aktie plannen en die mongool een achterlicht unit anaal naar binnen laten werken
Suc6 en laat het maar weten!!
Zijn er meerdere auto's ten prooi gevallen of is het alleen jouwe?
Waarom de achterkant van de auto? Staat hij daar altijd hetzelfde?
Moet je ff over na gaan denken en dan inderdaad maar eens een vette aktie plannen en die mongool een achterlicht unit anaal naar binnen laten werken
Suc6 en laat het maar weten!!
als er iemand aan je auto zit (vooral iets kapotmaakt) maakt dat iets los in je he. Net als dat iemand op je vriendin zit te geilen, daar word je gewoon agressief van.
Maarja je zal altijd zien dat je die gasten net niet kan betrappen. de ########ken.
Maarja je zal altijd zien dat je die gasten net niet kan betrappen. de ########ken.
Is laatst ook een hele discussie over geweest, bleek het inderdaad een beetje vanzelf te komen, maar is wel handig. Hij doet het niet bij alle woorden maar je moet zelf maar ff teste welke er wel of niet op kunnen 
-
Kill the BITCHES!!!!!! Dat soort gasten zou je toch gewoon ff de nek omdraaien..

heb ooit ene betrapt toen die mijn radio wou stelen sloeg hem mijn zijn lompe kop tegen mijn motorkap en werd zelf nog mee opgepakt ook had drie dagen in coma gelegen en veel miserie achteraf ook justitie he mensen daar reken je op noway
die gozer had nog lef voor schadevergoeding te eisen omdat die 2maanden in kliniek gelegen heefd had gelukkig al een strafblad van hier tot in engeland anders had ik op water en brood gezeten
-
- Contacteer:
Kl@#te voor je. Ik hoop dat je dader te pakken krijgt Rick. Gewoon effe een camera hangen. Dan weet je wie het doet. Suc6.
-----------------
Geen paniek. Het verstand komt met de jaren.
Edwin023 is geworden Edwin5gtt.
[ This message was edited by: Edwin5gtt on 2002-02-04 00:30 ]
-----------------
Geen paniek. Het verstand komt met de jaren.
Edwin023 is geworden Edwin5gtt.
[ This message was edited by: Edwin5gtt on 2002-02-04 00:30 ]
-
hier wordt je gewoon erg ziek van
laten die gasten van je spullen afblijven
wat schieten ze hier nou mee op
laten die gasten van je spullen afblijven
wat schieten ze hier nou mee op
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
Is inderdaad best klote. Tijdje terug was het bij ons in de buurt ook steeds raak. Hebben ze bij de Opel van de buurman een grote kei door de achterruit gemieterd. (wordt je ook niet blij van) en van me invalide overbuurvrouw hadden ze het invalidekarretje op zn kop gelegd en van me overbuurman zn 406 coupe flink beschadigd op de portieren. Toen hebben ze ook nachtwacht gehouden, maar die gasten nooit kunnen pakken. Webcam op de auto lijkt me strak plan, maar kun je dan nog wel zien wie ut gedaan heb?? (Beeldkwaliteit enzo!)
zeker weer van die bezopen kindertjes die zich vervelen. Ophangen aan de hoogste boom en daarna achter je auto en een rondje meerijden. Leren ze het vanzelf wel af.
-
Bij mij hebben ze in Leeuwarden een band lek gestoken.. Maar dat is waarschijnlijk de buurjongen van dat meisje geweest die ik boven lag te...
niet nader te noemen..
maar goed.. klote streek.. een keer eerder heeft diezelfde gast al mijn ruitewissers naar de maan geholpen... Moet maar es een hartig gesprekje beginnen geloof ik!!

maar goed.. klote streek.. een keer eerder heeft diezelfde gast al mijn ruitewissers naar de maan geholpen... Moet maar es een hartig gesprekje beginnen geloof ik!!
On 2002-02-04 11:19, JBL-GT-Turbo
wrote:
Bij mij hebben ze in Leeuwarden een band lek gestoken.. Maar dat is waarschijnlijk de buurjongen van dat meisje geweest die ik boven lag te...niet nader te noemen..

En was het je een band waard ?
-
Tjah, tjah
wat kost een band tegenwoordig?!??

ach die achterste Pirelli's waren toch aan vervanging toe.. en nu heb ik een goede reden om over te stappen op 15".. Ik ben in onderhandeling over een setje Williams velgen
yeah kick ass.. Ik ga hem nog wel op de juiste manier bedanken natuurlijk (zijn vriendin ook effe beurt geven ofzo
)

ach die achterste Pirelli's waren toch aan vervanging toe.. en nu heb ik een goede reden om over te stappen op 15".. Ik ben in onderhandeling over een setje Williams velgen

-
- Contacteer:
Je moet even zorgen dat je een gevult paint bal pistool bij de deur hebt liggen. Als er dan iemand aan je wagen zit kan je naar buiten stormen en hem even onderhanden nemen. Je hebt relatief kleine kans dat hij er schade aan overhoud maar hij zal het zeker altijd herinneren......
-
uuhm, mag dat wel volgens de wapenwet?
-
- Contacteer:
Painball mag gewoon....
Op het moment dat je een glock hebt liggen dan is het ietsjes anders....
Je kan natuurlijk ook gewoon een UZI-tje kopen. (250 gulden) Maar je buurt genoten zullen die kogelregengaten in hun auto's wat minder vinden vermoedelijk...

Op het moment dat je een glock hebt liggen dan is het ietsjes anders....
Je kan natuurlijk ook gewoon een UZI-tje kopen. (250 gulden) Maar je buurt genoten zullen die kogelregengaten in hun auto's wat minder vinden vermoedelijk...