1
1
Laatst gewijzigd door jetab op do 23 okt 2014 9:46, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Nice!! 

heee, erg fraai.....
Zit het er op tijd in / op voor 3 maart denk je?
Zit het er op tijd in / op voor 3 maart denk je?
-
Netjes hoor, moet wel heel gaaf worden..
Grapjas! mijn auto moet nog gelast/geschuurd en gespoten worden! Dan opbouwen etc etc.... neeee denk dat het nog wel een tijdje duurt.... geeft niet ben toch al 1 jaar of 1,5 of ..... bezig (hoe lang was het ook alweer??)
En de oude phase 2 bumper in 100% perfecte staat is nu te koop ? (hint...)
b.t.w. ik heb alles 2e hands gekocht en niet nieuw.... was aantrekkelijk prijsje anders had ik het nooooooit gekocht (heb het geld ook niet op mijn rug groeien, jammer genoeg
)

Hmmmm te koop..... hij is wel 99% (of toch 100% o.k.) daar moet ik heeeeeeeeeeel diep over nadenken.... maar ja bij een hoog bod is nadenken overbodig 

Gelijk heb je... had de persoon waar je dit kocht nog meer van dat moois? ik vind die grill echt erg mooi, pas volgens mij heel erg goed op een blauwe.......
Denk maar even ja... is goed. Laat het me maar even per mail weten. Ik zoek een bumper die met een beetje arbeid van een handigerd wel weer 100% te krijgen is..On 2002-02-04 00:42, jetab
wrote:
Hmmmm te koop..... hij is wel 99% (of toch 100% o.k.) daar moet ik heeeeeeeeeeel diep over nadenken.... maar ja bij een hoog bod is nadenken overbodig![]()
Die gozer heeft bijna alles nog van een gtt behalve dan grill/bumpers/skirts/spoiler
wel motrisch het een en ander, re209 had ie ook nog.... hij vraagt er allemaal niet veel voor.... die bonrath ruiitenwisser (nieuw in doos!!) 50 euro, maar omdat ik al zoveel kocht kreeg ik 'm voor 25 euro
wel motrisch het een en ander, re209 had ie ook nog.... hij vraagt er allemaal niet veel voor.... die bonrath ruiitenwisser (nieuw in doos!!) 50 euro, maar omdat ik al zoveel kocht kreeg ik 'm voor 25 euro
Doe je goed...
Maar nu heeft hij geen grills meer dus...
Nieuw is die carisma grill echt belachelijk duur namenlijk....
Ik kan proberen wat ik wil maar volgens mij kom ik echt niet onder een ritje UK uit...
Maar nu heeft hij geen grills meer dus...
Nieuw is die carisma grill echt belachelijk duur namenlijk....
Ik kan proberen wat ik wil maar volgens mij kom ik echt niet onder een ritje UK uit...
-
netjes! super netjes !! wordt vast een hele gave bak!!
Ik hoop het!
-
dit ziet er gewoon heel erg vet uit
veel suc6 ermee
veel suc6 ermee
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
jetabOn 2002-02-04 11:08, Martin16v
wrote:
Zien we je op de meeting in Oosterhout met je nieuwe uitrusting??
ace
From: boxmeer
Posted: 2002-02-04 00:38 | profile | e-mail | icq | aim | msn | edit post | quote
--------------------------------------------------------------------------------
Grapjas! mijn auto moet nog gelast/geschuurd en gespoten worden! Dan opbouwen etc etc.... neeee denk dat het nog wel een tijdje duurt.... geeft niet ben toch al 1 jaar of 1,5 of ..... bezig (hoe lang was het ook alweer??)
-----------------
Renault; Créateur D'Automobiles
[ This message was edited by: Rudo on 2002-02-04 12:55 ]
kijk martin16v, rudo verteld je het antwoord.... 
-
ziet er strak uit, ben benieuwd