Na lang nadenken en het eigenlijk voor niets aanschaffen van een 19 16v interieur heb ik besloten om race kuipjes in mijn auto te zetten.
Iemand goede ideeen? Ze moeten niet te smal zijn en Blauw.
Voorlopig ben ik ook maar afgestapt van een nieuwe bumper. Werd me iets te duur.
Dat is wel een mooie stoel, maar enig idee wat die moet kosten. Ik wil er namelijk wel twee hebben.
Hee die bas, bel ff , dan maken we ff een afspraak om naar biesheuvel te gaan ofzo, misschien kan ik ook nog wel leuke kuipen van sabelt ofzo voor je regelen.....
Ik moet bij biesheuvel toch nog stoelframes halen ook....
[ This message was edited by: Tijn on 2002-02-02 20:41 ]
Ik moet bij biesheuvel toch nog stoelframes halen ook....
[ This message was edited by: Tijn on 2002-02-02 20:41 ]
Lijkt me een goed plan. Ik postte net ook al wat in die ander topic, maar je had al gereageerd. Ik zal je wel even bellen.
ok, ik hoor het wel... even voor oosterhout alles in topconditie brengen? Ik kan niet wachten tot ik mijn kuipjes er in heb zitten .... 

He Roy, die van jouw zijn ook vet gaaf. Ik ga denk ik met Tijn bij Biesheuvel kijken
He Tijn, ik wil je wel even bellen, maar ik kan je nummer niet meer vinden. Kun je het even mailen? Dan bel ik even
Ja, in die van jouw kon ik aardig heen en weer schuiven. Heb jij trouwens ook een verschuifbaar onderstel?
Ja, dat lag aan die stoel......On 2002-02-02 20:46, -Roy-
wrote:
Je hebt wel eens in de mijne gezeten.
Ik heb toen wel voor de bredere versie gekozen omdat de smalle wel heel smal was voor mij.
Ik moet het er wel onder zetten, anders kan mijn vriendin er niet in rijden.
En Tijn, tot zaterdag
En Tijn, tot zaterdag
ik heb voor mij R21 er van sparco's ingebouwd heb het onderstel van de huidige stoelen er op gelast maar wel tegoei hé en die zijn ook gespoten in de kleur van de auto.maar rechtstreeks op de bodem amai mijn kont dan
Tja, ach, voor een paar tientjes heb je een hoogte-instelbaar frame... kunnen mijn oude stoelen er eventueel ook in terug...
Ik vind heel veel kuipjes erg laag zitten, wat je zegt met je kont bij de grond, en da's niet altijd de beste stuurpositie..
Ik vind heel veel kuipjes erg laag zitten, wat je zegt met je kont bij de grond, en da's niet altijd de beste stuurpositie..
-
k moet mijn orignele stoelen wel houden.. anders moet ik WEER een andere plaats zoeken voor mijn rockford versterker