Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Het was weer gezellig mensen. Mensen uit het hoge noorden leuk dat jullie ook naar de F.N.B. kwamen. Al met al was het natuurlijk weer een geslaagde avond. Heb al weer zin in volgende week.
Chris ik heb nog effe een stuk bekeken voor een slalom. Kan denk ik niet op het terein zelf maar wel vlak bij. Dat zie je maandag wel. Truste mensen. Doegie.
Al met al dus weer een leuke lijst, ik zal verder niet teveel verklappen, want de Cat-man komt met een verslagje.....
We zijn net weer heelhuids thuis gekomen (mag ook wel met zo`n coureur als Niki). `t Was ff een eindje rijden, maar ondanks dat het een late aankomst tijd was (23.15uur), was het toch zeer gezellig.
Volgende keer dat we weer komen zal van het voorjaar wel worden met een cluppie uit het hoge noorden. Wat jou Catrinus?
Nou het was super gezellig gisteren in bodegraven. Hier een kort verslagje:
Om 18.00 uur rij ik weg van huis richting de snelweg naar assen toe. Ik kreeg de r19 16v van mijn broer mee die ik met volle tank en vers gewassen meekreeg( tjabel heeft ook een poging gedaan om zijn auto te wassen maar dat later). Lekker relaxt rij ik richting hoogeveen waar ik met Arjen heb afgesproken bij de bp pomp. Bij de pomp aangekomen stond Arjen net wat te drinken. We hebben toen nog ff gepraat en slap gelult en zijn toen in colone naar bodegraven gereden. Het moet wel een mooi gezicht zijn geweest toen wij samen naar bodegraven reden. 2 grijze 19 16v`s achter elkaar aan waarvan de voorste de 3 deurs versie is en de achterste de 5 deurs versie is. In bodegraven aangekomen was team noord (zoals gewoonlijk) weer als eerste. Arjen en ik hebben een beker geschud melk gekocht toen Lex in zijn blauwe 19 16v aan kwam rijden. We hebben wat gepraat totdat er een grote Range rover aan kwam rijden. Dat was menno. Na een kleine 5 min. kwam Roy in zijn 21 turbo quadra. Ik had er veel van gelezen maar eerlijk waar, Die wagen is echt mooi. Van buiten zo`n beetje in showroom staat. Echt schitterend. Nadat Roy was gekomen toen kwamen er meer wagens aangereden en wist ik niet meer wie er kwamen. Hoogte punt op de avond was toch wel tjabel die een verwoedde poging had gedaan om zijn auto te wassen in een plas. Het effect was averechts. Na een tijdje buiten te hebben gestaan zijn we naar binnen gegaan om wat warme vocht te gaan drinken. Binnen was het weer gezellig en ik heb weer heel wat bijgepraat(ben nog schor en heb nog steeds last van de keel). Rudo kwam ook nog binnengedruppeld en later op de avond kwam Bas en Monique ook nog uit het hoge noorden. Al met al was het een gezellige avond en met de relaxte rijstijl van Arjen heb ik me uitstekend vermaaktde heen en terug reis. De heen reis heb ik 2 uur en een kwartier gereden en de terugreis 1 uur en 3 kwartier.
Dit was zeker voor herhaling vatbaar en in de toekomst kom ik zeker nog een keer langs in bodegraven. Jongens bedankt voor de mooie avond.
Lijst met iedereen die er was:
Chris
Roy
Arjen
Menno
Catrinus
Edwin
Tjabel
Rudo
Haas
Lex
Bas
Monique
en de rest die ik vergeten ben.
There will be plenty of time to rest when your dead
Ik baal dat ik moest werken. Ik zou eerst ook samen met edwin komen. Maarja een of andere gek (mn baas) op mn werk had me op het laatste moment weer eens ingepland. Maar als jullie volgende week weer te allen samen komen ben ik ook van de partij
On 2002-02-02 16:37, ARJEN
wrote:
He Catrinus, heb je op de terugweg die blauwe 19 16v nog voorbij zien blazen ? Of sliep je toen al? Die had er de gang aardig in.
Bij harderwijk in de buurt. die toen beneden voor het stoplicht stond te wachten.
Ja, inderdaad tussen Nijkerk en Harderwijk. Ik heb hem niet meer bij het stoplicht zien staan. Ik sliep zeker. Hoe hard zou ie gereden hebben ? 170 ofzo?
He Mensen de bestuursleden zijn wel heel goed bezig. Kijk hier maar. Mazzel.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://home-2.worldonline.nl/~rtc/rtc-main.html" TARGET="_blank">R.T.C.gaatbreed</A><!-- BBCode End -->
Ps ik hoop dat hij lukt.
-----------------
Geen paniek. Het verstand komt met de jaren.
Edwin023 is geworden Edwin5gtt.
[ This message was edited by: Edwin5gtt on 2002-02-02 21:20 ]
:sad:Waarom moet ik nou altijd 's avonds werken!:sad:
Of waarom als het altijd een FridayNight Bodegraven?
-----------------
Laat U het mij alstublieft weten indien u dit schrijven niet ontvangen hebt.
[ This message was edited by: Maus on 2002-02-03 23:20 ]
moet je voor de gein eens tellen hoeveel keer het woord werken hierboven genoemd word... hahahahaa, dat soort stomme dingen vallen mij op...
ik ga naar bed (ander topic) want morgen moet ik weer vroeg ......!!