quote Bas : Ik (26) betaal nu rond fl 115 p.m. all-risk voor een 16v met ABS van 92. Dat is met 3 schadevrije jaren, de rest kon ik niet aantonen .
Dus jij wilt zeggen dat je een 10 jaar oude auto all risk gaat verzekeren ??En voor 115,- per maand ??????
Ten eerste : De dagwaarde is misschien 1500 euro,dus hoe gaat dat als je 'm total loss rijdt ??Of schade ??Meer dan de dagwaarde zal je nooit krijgen !!
En voor 115,- per maand ?Das niet veel ook,maarja,dat zal wel met de dagwaarde te maken hebben...
WA+ voor m'n '95 swift gti is zo'n 80 piek ofzo....
gr.Barry
-
- Contacteer:
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Laat me dan maar in de waan dat de dagwaarde meer is als 1500 

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Hij gaat wel naar WA+ denk ik hoor, want in wat je zegt zit wel een kern van waarheid...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
-
Ik ben altijd wel benieuwd wat mensen nu precies voor hun auto verzekering betalen
ik wil vrijblijvend op kantoor wel effe aan het rekenen slaan, we zijn aangesloten bij 14 verzekeringsmaatschappij'en en ik denk dat ik in heel veel gevallen wel goedkoper kan.. En dan heb je ook nog het voordeel dat je via een tussenpersoon werkt en zelf dus niets hoeft te regelen bij een schade.

JBL GT TURBO, je mag voor mij wel even kijken als je wilt. Ik stuur anders effe een mail voor meerdere gevens.
-
zie je die blauwe knopjes hierboven met MSN, ICQ, e-mail etc.etc.
'tis maar iets..
maar omdat ik zo vriendelijk ben op de late avond:
Dirk@vanham-assurantien.nl
owh ja.. leeftijd, woonplaats, gewicht auto, eventuele cataloguswaarde (kan ik ook wel opzoeken via autoweek site) soort verzekering die je zoekt. (WA/ WA+ / All Risk incl./excl. rechtsbijstand/Ongevallen Inzittenden)

maar omdat ik zo vriendelijk ben op de late avond:
Dirk@vanham-assurantien.nl
owh ja.. leeftijd, woonplaats, gewicht auto, eventuele cataloguswaarde (kan ik ook wel opzoeken via autoweek site) soort verzekering die je zoekt. (WA/ WA+ / All Risk incl./excl. rechtsbijstand/Ongevallen Inzittenden)
-
dat is mooi.. maandagmorgen ben je de eerste
ben nu thuis.. sorry
vind je niet erg toch?

-
uuhm.. sorry moet ik je schuldig blijven.. maar misschien dat anderen meer weten? marktplaats gecheckt? autotrader.nl?
Heb daar al gekeken en ik ga binnen kort bij een aantal langs. Ook een in Leeuwarden en das niet zo ver
Maar ik moet eerst geld hebben en dat heb ik pas over 2 maand 

-
een 16v in Leeuwarden? ik woon er 12km buiten.. ik wil wel effe met je meekijken (als ik dan niet aan het werk ben) 2 paar ogen zien altijd meer als 1 die zich blindstaart op het type auto..
JBL, ik neem zowieso iemand mee, want ik heb niet erg veel verstand van auto's. En ik weet ook niet waar ik om moet letten bij een clio 16V.