Hoi,
Ik ben nieuwe hier dus ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Daniël Piëst.
Ik zou graag even willen weten wat de normale/gemiddelde vraag prijs is voor een Clio 16V uit '92. Omdat ik binnen kort een wil kopen. En dan mischien ook wel lid wordt van de club.
Met vriendelijke groet D.Piëst
Ik kan een kopen voor f10.000 is dat een redelijke prijs er zitten lichtmetalen velgen onder power filter en een remus uitlaat. Auto is zwart metallic
Is goed ik zie je dan
. Voor de eerste keer karten in m'n level. Maar ik wordt geen laatste.

Broertje van marcel (r19 16v chamade kleur grijs waarmee ik vrijdagavond naar bodegraven ga omdat mijn gtt kapot is
)
Ben je zaterdag ook bij loek. hij houd een pre karting feest. Tenminste dat heb ik van marcel gehoord. B.T.W. waar staat die clio, Dan kan ik hem ook ff bekijken of hij dat geld wel waard is.

Ben je zaterdag ook bij loek. hij houd een pre karting feest. Tenminste dat heb ik van marcel gehoord. B.T.W. waar staat die clio, Dan kan ik hem ook ff bekijken of hij dat geld wel waard is.
There will be plenty of time to rest when your dead
Weet de beste man z'n adres nog niet, alleen dat de auto in Leeuwarden staat. Hmm dan moet ik ook maar even bij loek langs. Maar helemaal over de kalkwijk heen fiesten?!?!. Dat vindt ik minder leuk.
Ik ga carpoolen of met de gtt. Ik weet het nog niet. Een tijdje terug stond er een clio 16v te koop in kropswolde. Een zwarte. Die heeft jac poppen gekocht en zijn kameraad heeft er een tijdje in gereden. Die heeft trouwens ook een clio williams (achter de ABN bank in hoogezand aan de hoofdstraat)
There will be plenty of time to rest when your dead
Waar die clio williams staat woon ik toevallig in de buurt. Ik weet wie die williams heeft maar ik ken hem niet persoonlijk. Ik woon namelijk ook in het Westerpark.
Toine je hebt mail, ik kan niet zomaar iemand zijn naam posten. Is niet erg netjes denk ik
[ This message was edited by: ShokKinG on 2002-02-01 13:24 ]
[ This message was edited by: ShokKinG on 2002-02-01 13:24 ]