Ik heb zondag een autoambulance nodig.
Is er hier iemand die er 1 te leen/huur heeft.
Ik weet dat ze ook te huren zijn bij een verhuur bedrijf maar dat kost zo'n 100 tot 150 gulden, dus als het goedkoper kan graag.
En het liefst in de omgeving van Amsterdam
Heb je het over euro of gulden ?
Als jij nl. een adresje hebt voor 100 gulden dan wil ik die erg graag hebben
Als jij nl. een adresje hebt voor 100 gulden dan wil ik die erg graag hebben
Mathijs, hebben wij het hier wel over autoambulance ? 
Nee, ff serieus. Voor een dagje huur van een autoambulance (zonder chauffeur geen probleem, graag zelfs) 25 euro ? Mail mij dan maar want nu kost het me elke keer 68 euro per dag. (incl. benzine)

Nee, ff serieus. Voor een dagje huur van een autoambulance (zonder chauffeur geen probleem, graag zelfs) 25 euro ? Mail mij dan maar want nu kost het me elke keer 68 euro per dag. (incl. benzine)
Deze bijvoorbeeld <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.autoverhuur-kuperus.nl/oprij_auto.html" TARGET="_blank">www.autoverhuur-kuperus.nl/oprij_auto.html</A><!-- BBCode End -->
Onder autoambulance versta ik dus een apparaat wat uit zichzelf rijdt: de 'Oprijwagen met lier'. (moet geen vrachtwagen zijn anders mag ik er niet mee rijden)
E achter B heb ik niet dus zo'n aanhanger is ook net arelaxt
[ This message was edited by: Ploegah on 2002-01-30 17:15 ]
E achter B heb ik niet dus zo'n aanhanger is ook net arelaxt
[ This message was edited by: Ploegah on 2002-01-30 17:15 ]
-
ik vroeg er laatst ook eentje , ook geen zinnig antwoord op gehad , mijn antwoord huur maar eentje
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Toe ff, jij kan toch ook scoot.nl intypen.On 2002-01-30 19:48, Jan-Geert
wrote:
ik vroeg er laatst ook eentje , ook geen zinnig antwoord op gehad , mijn antwoord huur maar eentje
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'