-
Hey Mclain, weet je wat ik van jouw heb gekregen?? Een kadootje
, dus iedereen die een mail heeft ontvangen van Mclain oppassen
Hij heeft trouwens zelf al een mailtje toegezonden, met het bericht dat hij geinfecteerd is met een virus.

Hij heeft trouwens zelf al een mailtje toegezonden, met het bericht dat hij geinfecteerd is met een virus.
Vaak staat er in deze mailtjes deze tekst:
Hi! How are you?
I send you this file in order to have your advice
See you later. Thanks
Stom als je die opend. Als iemand mijn advies wil vraagt ie dat wel in t nederlands toch
Hi! How are you?
I send you this file in order to have your advice
See you later. Thanks
Stom als je die opend. Als iemand mijn advies wil vraagt ie dat wel in t nederlands toch
-
in de wat "betere" virussen orden tegenwoordig ook "oude" onderwerptitels gebruikt om je te foppen, maar gelukkig onderschepte mijn virusscanner hem deze keer 

Klopt. Vandaag dat mailtje gekregen van een vriend. New party pics. Nou is die gast net getrouwd, dus latte er helemaal niet op. Maar voordat je het bestandje kunt openen bij hotmail, wordt het eerst gecontroleerd door Mcaffee en het ding is geslaagd. Dus morgen eens een boos mailtje sturen naar Mcaffee.
Vandaag nog een mailtje gekregen van iemand, namelijk het sircam32 virus. Gelukkig sloeg mijn virusscanner meteen alarm en heeft hem de prullenbak gewezen(lees gedelete).
hoop dat ik niet te veel mensen ermee in problemen heb gebracht..
mzzl
Vandaag nog een mailtje gekregen van iemand, namelijk het sircam32 virus. Gelukkig sloeg mijn virusscanner meteen alarm en heeft hem de prullenbak gewezen(lees gedelete).
hoop dat ik niet te veel mensen ermee in problemen heb gebracht..
mzzl
dacht ff loop er aardig tussen door 
niet dus !
heb wat, is super lastig met de naam
pe_cih virus
deze heeft meerdere namen
noemt zich ook w95/cih.dr oud virus dus .
deze pe_cih zit in mijn c:/_restore/archieve/
maar dit bestand is steeds in gebruik dus kan deze niet op schonen of verwijderen
iemand een tip !
norton helpt ook nie
krijg van de week nieuwe versie ,
mischien dat die werkt ?
groetjes mario

niet dus !
heb wat, is super lastig met de naam
pe_cih virus

noemt zich ook w95/cih.dr oud virus dus .
deze pe_cih zit in mijn c:/_restore/archieve/
maar dit bestand is steeds in gebruik dus kan deze niet op schonen of verwijderen
iemand een tip !
norton helpt ook nie

krijg van de week nieuwe versie ,
mischien dat die werkt ?
groetjes mario
zie in me werk dagelijks computers met daarop virussen.
t eerste wat er gedaan wordt is een scanner dr overheen jassen. momenteel heb ik voor het battrans virus een aparte killer/scanner.
klein progje maar wel effectief
t eerste wat er gedaan wordt is een scanner dr overheen jassen. momenteel heb ik voor het battrans virus een aparte killer/scanner.
klein progje maar wel effectief