Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Ik wil graag een achterbank voor een blue sport, heeft iemand er eentje over die in goede staat is ?? Dus eentje met blue sport stof en deelbaar is :smile:

-----------------
It's nice to be important, but it's more important to be NICE. :smile:
[ This message was edited by: Matthijs on 2002-01-29 22:20 ]
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Mathijs, je zou bijna alles in een apparte Bleu-sport topic kunnen zetten. :smile:

Van Tol in Oud-Beyerland had ze vorrig jaar nog nieuw, en de prijs viel me nog mee ook.
[ This message was edited by: Chris on 2002-01-29 22:35 ]
Anonymous

On 2002-01-29 22:35, Chris
wrote:
Mathijs, je zou bijna alles in een apparte Bleu-sport topic kunnen zetten. :smile:

Van Tol in Oud-Beyerland had ze vorrig jaar nog nieuw, en de prijs viel me nog mee ook.
[ This message was edited by: Chris on 2002-01-29 22:35 ]
TOl? Prijs die meevalt? :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik moest ook lachen toen we betaalden! :wink:
Anonymous

Chris was die van jouw ook grijs dan ??
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hij is grijs. :smile:
Anonymous

He dat dacht ik al :smile: ben ik gelukkig niet de enige, wat een opluchting :smile:, ik kna me oude kentken wel weer terug krijgen, hij is nu geel, wat zou jij doen ???
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Oude kenteken kan je niet terugkrijgen.

Je zou wel het chassis van een andere negentiger kunnen overslaan, maar dat is omkatten en dat is weer verboden.

Accepteer je kenteken, dat is het enigste wat je kunt doen.
Anonymous

Ik heb de RDW al gebled, kan gewoon m'n oude kenteken terug krijgen........ blijft op een of andere manier gekoppeld aan je chassisnummer, warop ik meteen zei, das toch zonde, jah maar het is nou eenmaal zo zeien ze, dus als ik hem weer grijs wil hebben, hou ik in princiepe dat andere kenteken ook eigenlijk wel, zonde, zo blijven er veel kentekens ongebruikt :S, maar ik akn hem weer omzetten :smile: !!!!!!!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Kan niet. Geloof me nou maar ondanks dat ik niet bij de RDW werk.
Anonymous

toch kan ik hem vokgens hen terug krijgen, hij blijft gewoon bij de auto.... heb wel 10 keer gebeld en kon, maar geel is ook wel OK. douane zei dat keuring geen probleem zou worden :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Lijkt me sterk. Maar jij hebt ze gesproken dus. Maar wat zie je als voordeel aan je oude grijze kenteken dan?
Anonymous

Weer origineel kenteken erbij, of maakt dat niete cht uit vind je ?? Het gaat tenslotte of de auto goed is, en dat ie ie :smile: !!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Het gaat erom dat hij goed is inderdaad, maar daar kun je nu nog geen oordeel over geven, Dat weet je pas over een aantal maanden, als je er even mee rijdt.

Ik zie aan je orriginele grijze kenteken geen voordeel, je mag geen achtebank erin hebben dan etc.

Vergeet je de meeting van 3 maart niet, dan wil iedereen hem wel even zien..:smile:
Anonymous

OKay, ik zal kijken of ik er dan bij kan zijn, ik hoop het wel !!!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zou natuurlijk wel top zijn. Meld het wel even als je komt dan zetten we je in de lijst. En nogmaals veel plezier met de GTT, maar hou het heel.....:smile:
Tijn
Contacteer:

Op grijs kenteken hoef je in ieder geval geen achterbank te kopen.... dat scheelt dan weer geld......

Edit >> en dat zei chris dus ook al :wink:

kooi mag wel op grijs kenteken...
[ This message was edited by: Tijn on 2002-01-29 23:25 ]
Anonymous

Idd ik zat aan een kooi te denken ! vandaar ! maar ik hou het zeker heel, nieuwe turbo, origineel, GT Tuning turbo vind ik toch wat link, weet niet wat het blok gaat doen, en daar zitten ze me iets te ver weg voor ! Liever origineel en degelijk vind ik :smile: heb je een grotere marge :smile:

-----------------
It's nice to be important, but it's more important to be NICE. :smile:
[ This message was edited by: Matthijs on 2002-01-29 23:39 ]
Plaats reactie