Ha allemaal,
Weet er iemand iets van tuningsspullen te vinden voor de nieuwe clio, die met de driehoekige koplampem van dit jaar?
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
(edit - translated to english - who posted this Dutch question here anyway?!)
Right now I'm waiting for my Clio to arrive at the dealer (supposedly a Clio II phase II, as the previous post suggests). It's the one with the headlights you mention. Xenon in mine
As far as tuning is concerned: my dealer is fitting a suspension kit, exhaust and air filter. They are the same as they would fit them to the previous model. The K4M engine (the 1.6 16v) is the same as in earlier models and some Meganes, even the 1.6 Laguna.
Optical tuning: no I haven't seen anything in particular either. The body has changed quite a bit at the front. The back however might fit a spoiler of the previous model?
... only three more weeks to go and then....
Gtrz,
Edo
[ This message was edited by: Edo on 2002-01-28 13:27 ]
Right now I'm waiting for my Clio to arrive at the dealer (supposedly a Clio II phase II, as the previous post suggests). It's the one with the headlights you mention. Xenon in mine
As far as tuning is concerned: my dealer is fitting a suspension kit, exhaust and air filter. They are the same as they would fit them to the previous model. The K4M engine (the 1.6 16v) is the same as in earlier models and some Meganes, even the 1.6 Laguna.
Optical tuning: no I haven't seen anything in particular either. The body has changed quite a bit at the front. The back however might fit a spoiler of the previous model?
... only three more weeks to go and then....
Gtrz,
Edo
[ This message was edited by: Edo on 2002-01-28 13:27 ]
-
- Über-Spammer
On 2002-01-28 13:35, Goof
wrote:
Mmmm, eeuh sorry Edo,
Ik bedoelde dat dit topic in het engelse forum is aangemaakt.
Dus..........

-
- Contacteer:
Het gaat dus inderdaad om de clio II phase II
die ik over 3 weken op ga halen bij de dealer
Ik laat er al een spoiler en een andere gril op zetten, L.M heb ik ook al van mijn huidige clio
Maar ik zoek nog een leverancier van bv. side skirts, of koplampspoilers
die ik over 3 weken op ga halen bij de dealer
Ik laat er al een spoiler en een andere gril op zetten, L.M heb ik ook al van mijn huidige clio
Maar ik zoek nog een leverancier van bv. side skirts, of koplampspoilers
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
En wat betreft die engelse topic was mijn fout
Hiervoor excuses, ik ben nog niet zo lang lid
Hiervoor excuses, ik ben nog niet zo lang lid
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Is de nieuwe autostyle gids al uit dan?
Dan moet ik snel naar m'n dealer!
Dan moet ik snel naar m'n dealer!
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
RenaultclioIII16v geeft niets maar let er wel effe in het vervolg.
<a href="/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic=183&forum=6&start=0">stel je eerst even voor in dit topic</a> (effe klikken)
Bedankt.
[ This message was edited by: Tino on 2002-01-28 14:32 ]
<a href="/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic=183&forum=6&start=0">stel je eerst even voor in dit topic</a> (effe klikken)
Bedankt.
[ This message was edited by: Tino on 2002-01-28 14:32 ]
Op <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reichhard-motorsport.com" TARGET="_blank">Reichhard</A><!-- BBCode End --> staat bij "news" een nieuwe body-kit voor de Clio II Ph II.
-----------------
~ One Live, Life It ~ Renault Clio 16V ~
[ This message was edited by: Wouter. on 2002-01-29 00:13 ]
-----------------
~ One Live, Life It ~ Renault Clio 16V ~
[ This message was edited by: Wouter. on 2002-01-29 00:13 ]
-
- Contacteer:
Ja arend in Volendam ken ik wel alleen er is geen internetadres van
Of weet toevallig iemand het adres?
Of weet toevallig iemand het adres?
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Die site is precies wat ik zocht!
Er staan inderdaad mooie spulletjes op!
Er staan inderdaad mooie spulletjes op!
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Wow, dat ziet er gaaf uit zeg, die kit van Reichhard! En een stuk goedkoper dan die 'Sportkit 'Sport'' die ik officieel via Renault laat monteren. Daar betaal je bijna 4000 gulden voor skirts, voor- en achter bumper en volgens mij ook een andere spoiler. Wel helemaal meegespoten, zoals de 2 liter dat heeft... (laat ik maar denken dat dit hem het waard maakt).
Wel een beetje erg laag, de reichhard kit. Niet geschikt voor verkeersdrempels!
Wel een beetje erg laag, de reichhard kit. Niet geschikt voor verkeersdrempels!
-
- Contacteer:
Hee Edo Kan ik die kit van jouw ergens op internet bewonderen?
Of is daar geen site van?
Of is daar geen site van?
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Nope, die kit staat nergens op de site van Renault, of ergens anders zover ik weet. Alleen als tekst, met een prijs en zo.
Zelfs het offerteprogramma van de dealer had alleen een vaag plaatje van wat het zou worden (best riskant voor zo'n dure optie).
Naar mijn weten gaat de voorbumper meer op die van de RS lijken, dus met strakkere lijnen rond de mistlampen en ook een andere grilopening boven en onder (niet per se mooier trouwens, vrees ik nu) De zwarte plastic delen zijn ofwel gespoten ofwel een geheel met de rest. En wat ik heel belangrijk vond: sideskirts. Anders is een normale Clio een beetje iel bij de dorpels!
Maaruh, wat voor Clio II-II heb jij besteld? Hij komt toevallig ook over drie weken, ongeveer? Wanneer heb je besteld? En wat voor goodies komen er op?
Zelfs het offerteprogramma van de dealer had alleen een vaag plaatje van wat het zou worden (best riskant voor zo'n dure optie).
Naar mijn weten gaat de voorbumper meer op die van de RS lijken, dus met strakkere lijnen rond de mistlampen en ook een andere grilopening boven en onder (niet per se mooier trouwens, vrees ik nu) De zwarte plastic delen zijn ofwel gespoten ofwel een geheel met de rest. En wat ik heel belangrijk vond: sideskirts. Anders is een normale Clio een beetje iel bij de dorpels!
Maaruh, wat voor Clio II-II heb jij besteld? Hij komt toevallig ook over drie weken, ongeveer? Wanneer heb je besteld? En wat voor goodies komen er op?
-
- Contacteer:
Voor de rest qua sites hou ik mij ook aanbevolen.
Ben toch altijd op zoek naar mooie sites
Ben toch altijd op zoek naar mooie sites
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Ik heb ook een clioII phase II bestelt met een 1.6 16v motor
Ik heb een privilege genomen en geen dynamique want ik had al velgen en wou toch al een andere spoiler, die de dealer er dan ook gelijk bij de aflevering opschroefd.
Ik heb een privilege genomen en geen dynamique want ik had al velgen en wou toch al een andere spoiler, die de dealer er dan ook gelijk bij de aflevering opschroefd.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Ik weet al bijna zeker dat ik 3 maart kom, hopelijk heb ik hem dan al, kan ik hem gelijk inrijden!
Jij komt toch ook?
Jij komt toch ook?
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
3 maart? Ik hou de meeting-agenda niet zo in de gaten, merk ik. Want ik heb immers nog geen Clio 
Mijn Clio (1.6 16v Initiale, zwart 3dr) was al besteld door de dealer, voor de showroom. Stond gepland voor midden januari, maar nu inmiddels al voor midden februari. Bovendien willen ze m'n velgen pas gaan bestellen als ze de verlaging hebben uitgevoerd. Dus hebben ze volgens mij zeker 2 weken nodig om hem rijklaar te maken. Ik kan alleen hopen dat 'ie toevallig te vroeg komt, zoals de dealer beweert dat vaak gebeurd. Ahum.
Ik zal 3 maart in de gaten houden, Is een zondag, zie ik, dus dat moet kunnen.
Mijn Clio (1.6 16v Initiale, zwart 3dr) was al besteld door de dealer, voor de showroom. Stond gepland voor midden januari, maar nu inmiddels al voor midden februari. Bovendien willen ze m'n velgen pas gaan bestellen als ze de verlaging hebben uitgevoerd. Dus hebben ze volgens mij zeker 2 weken nodig om hem rijklaar te maken. Ik kan alleen hopen dat 'ie toevallig te vroeg komt, zoals de dealer beweert dat vaak gebeurd. Ahum.
Ik zal 3 maart in de gaten houden, Is een zondag, zie ik, dus dat moet kunnen.
-
- Contacteer:
Ik hoop het, kunnen we effe babbelen over de nieuwe aankoop!
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Is goed 
Trouwens, de forums zullen het weten dat mijn voiture binnen is. Daar moeten foto's van gemaakt worden, nietwaar?!
CU,
Edo

Trouwens, de forums zullen het weten dat mijn voiture binnen is. Daar moeten foto's van gemaakt worden, nietwaar?!
CU,
Edo
-
- Contacteer:
Zeker, die van mij moet er ook op, waar ik nu in rij ziet er ook wel ruig uit.
Vind ik zelf dan tenminste
Cya hopelijk op de meeting
Vind ik zelf dan tenminste
Cya hopelijk op de meeting
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
weet er iemand anders nog wat te vinden op het net?
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic