Na een jaar stil te hebben gestaan heb ik een andere waterpomp en watergekoelde turbo gemonteerd op mijn R11Turbo '85, maar nu wil hij erg slecht starten en zodra ik gas geef slaat de moter direct af. Pas als ik hem met pijn en moeite boven de 2000 toeren krijg, loopt het weer enigzins normaal. Daarnaast rookt ie wel enorm! Turbo lijkt mij dus niet goed, maar de afstelling ook lang niet. Wie heeft tips en een goede turbo in de verkoop?
wat voor kleur rook?
altijd rook? soms rook? warm rook? koud rook? rook als je gasgeeft? rook als je gas los laat? rook als je nix doet? rook je?
ok, ik overdrijf, maar probeer nog iets verder te omschrijven, dan denken we mee.
altijd rook? soms rook? warm rook? koud rook? rook als je gasgeeft? rook als je gas los laat? rook als je nix doet? rook je?
ok, ik overdrijf, maar probeer nog iets verder te omschrijven, dan denken we mee.
rev it like a rental
in eerste instantie zou ik zeggen dat de turbo niet draait. Daardoor doen de labirintafdichtingen het niet en verliest hij veel olie, en de compressor is een aardige weerstand zo.
Maar tis een wilde gok.
Zaten de turbo-wieltjes lekker los?
Maar tis een wilde gok.
Zaten de turbo-wieltjes lekker los?
Dat zou zo kunnen zijn. En zoals jij het uitlegd zou de turbo bij meer dan 1000 toeren wel gaan draaien en is het probleem weg. Heb je eerder van dit fenomeen gehoord? Ik heb altijd wat met die dingen. De vorige turbo floot niet meer, die krijste het uit!!! totdat je boven de 2000 toeren kwam, dan was ook dat probleem verholpen. Gek wordt ik ervan!
-
t is een raar probleem he marcel.. tja t zou dus de turbo kunnen zijn , t is toch begonnen nadat je de turbo vervangen hebt?