Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Vandaag een nieuwe turbo gekocht ! bij C&E in Amersfoort. Kompleet nieuw en geen revisie, ze hadden er nog 1 :smile:, en deze was nog goedkoper dan een geheel reviseerd exemplaar bij Turboworld en dat scheelde nogal een stukkie. Binnenkort zal ik wel rijden !!! :smile:
twingoturbo

beter man! maar wat kost zo'n nieuwe incl. btw?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Wat voor een nieuwe turbo?? :grin:
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

, twingoturbo
hee regio alkmaar geef eens een mailtje wel leuk dat er hier in de buurt meer zitten
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Anonymous

Een Garrett T2 voor m'n GTT :smile: uhhhhhh kostte € 450 excl dus dat is incl € 535,50 en dan nog ff pakkingsetje met tapeinden voor € 20. en dit alles is het nieuwe type dus scheurt niet meer zo snel !! :smile:
twingoturbo

ok dan bedankt, weet ik dat ook weer.
maar dan kun je weer wat km. blazen.
Anonymous

Hoezo ?? hij krijgt ze niet meer voor deze prijs, wel minder, want dit is niet duur bij mijn weten :smile:
twingoturbo

ja pcies, valt best mee voor nieuwe turbo
Anonymous

De meeste bedrijven vragen meer voor een compleet reviseerd exemplaar. Maar niet € 100, nog net ff wat meer, en das inder, want ze worden wel voor nieuw verkocht (zijn ze ook wel maar toch niet helemaal) en het leveren van nieuwe garrett's T2's schijnt moeilijk te zijn, ze worden bijna niet geproduceerd :sad:
Plaats reactie