Voor 't geval je meer info wilt:
Bij mij was 't een van de drie draden van 't motortje dat de naald laat bewegen, dat geen contact meer maakte. Was wel een van de priegeligste soldeerkarweitjes van m'n soldeercarriere, maar toen werkte het weer.
Natuurlijk kunnen er nog tig andere oorzaken zijn. Een beruchtte is slecht contact/oxidatie in de stekker van de sensor in je versnellingsbak. (ronde stekker, ergens tegen schutbord of linker binnenscherm)
Bij mij was 't een van de drie draden van 't motortje dat de naald laat bewegen, dat geen contact meer maakte. Was wel een van de priegeligste soldeerkarweitjes van m'n soldeercarriere, maar toen werkte het weer.
Natuurlijk kunnen er nog tig andere oorzaken zijn. Een beruchtte is slecht contact/oxidatie in de stekker van de sensor in je versnellingsbak. (ronde stekker, ergens tegen schutbord of linker binnenscherm)
rev it like a rental
Moet ik ook nog steeds nakijken... heb zo'n dansende rakker in mijn dash ziten.....
tot 60 alles ok, 60-80 huppelende naald, 80+ dan danst ie tussen de 70 en de 90 op en neer.....
tot 60 alles ok, 60-80 huppelende naald, 80+ dan danst ie tussen de 70 en de 90 op en neer.....
Ok heb ik ook ff een vraagje. Ik ga woensdag naar de GTT van Eerdepeer kijken, maar heb dus nog wel een klein vraagje! Hij zegt namelijk dat de olierduksensor kapot is, dat er een paar kleine scheurtjes in de bumpers zitten en dat de van rammelt in de bochten. Zijn dit dure reparaties? Is het makkelijk zelf te repareren? Aan hoeveel moet ik ongeveer denken??
Dat moet ik maar even doen dan..... (ik ben nogal lui de laatste tijd, maar ik heb nu genoeg problemen opgespaard denk ik....On 2002-01-28 16:16, Marius
wrote:
Maarten had hetzelfde probleem.
Bij hem was het stomweg de sensor beter in zijn huis duwen de oplossing.
there is no spoon.
khad van de week ook een dooie teller van mijn motor. Daar was het veertje gebroken.
Ook een soldeer priegelklusje, maar toch weer gefixed.
Asje nog gesmeerd door een klein klontje kogellagervet erop te smeren, en dan met de soldeerbout het lagertje warm maken zodat het druppeltje vet erin kruipt.
Ook een soldeer priegelklusje, maar toch weer gefixed.
Asje nog gesmeerd door een klein klontje kogellagervet erop te smeren, en dan met de soldeerbout het lagertje warm maken zodat het druppeltje vet erin kruipt.
geinig he? toen ik een meter kleiner was wilde ik nog wel eens horloge maker worden.On 2002-01-28 16:20, robert
wrote:
khad van de week ook een dooie teller van mijn motor. Daar was het veertje gebroken.
Ook een soldeer priegelklusje, maar toch weer gefixed.
Asje nog gesmeerd door een klein klontje kogellagervet erop te smeren, en dan met de soldeerbout het lagertje warm maken zodat het druppeltje vet erin kruipt.
precisiewetenschap, zo'n renaultje 

there is no spoon.
En dan te bedenken dat ie echt alles bijna heeft geprobeerd. Kabels doormeten, mijn dashboard erin enzo...On 2002-01-28 16:19, Tijn
wrote:Dat moet ik maar even doen dan..... (ik ben nogal lui de laatste tijd, maar ik heb nu genoeg problemen opgespaard denk ik....On 2002-01-28 16:16, Marius
wrote:
Maarten had hetzelfde probleem.
Bij hem was het stomweg de sensor beter in zijn huis duwen de oplossing.
Hij stond op het punt de sensor te gaan vervangen.
On 2002-01-28 16:23, Menno
wrote:
Maar om ff op de 11 terug te komen. De stekker achterin de teller staat er nou niet bekend om dat hij goed vast blijft zitten. Heb het ook al 1 of 2 keer gehad dat ie los was gegaan.
-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.nl/~rtc036" TARGET="_blank">www.renault-tuning.nl/~rtc036</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: ARJEN on 2002-01-28 21:05 ]
wrote:
Nee, toen jij klein was maakte je rare kleine zwarte kastjes vol met electronica. En wat deden die: piepen !geinig he? toen ik een meter kleiner was wilde ik nog wel eens horloge maker worden.
Maar om ff op de 11 terug te komen. De stekker achterin de teller staat er nou niet bekend om dat hij goed vast blijft zitten. Heb het ook al 1 of 2 keer gehad dat ie los was gegaan.
-----------------
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.nl/~rtc036" TARGET="_blank">www.renault-tuning.nl/~rtc036</A><!-- BBCode End -->
[ This message was edited by: ARJEN on 2002-01-28 21:05 ]