Is goed merijn.
Ik heb vandaag de betalingen verwerkt en de jouwe zat er geloof ik ook tussen
Ik heb vandaag de betalingen verwerkt en de jouwe zat er geloof ik ook tussen
-
Menno, moet je nog een keer een uitlees maken van mijn chip?
-
en, Menno?On 2002-01-28 11:48, Robert dB
wrote:
Menno, moet je nog een keer een uitlees maken van mijn chip?
-
nah kzit op me werk nu...meel je vanavond wel terug!
Heb vanmiddag ff een nieuwe fuseekogel op mijn 19 getjoept en ff 1 mistlamp lager gezet. Toen nog snel ff naar de dealer om een afspraak te maken voor een APK-herkeuring en het lassen van een gaatje in mijn kat-vervanger. Daarop kreeg ik de volgende reaktie: KOFFIE ? Dan doen we dat lassen+herkeuring daarna wel ff.
Oftewel: ik heb weer een jaartje APK.
Lang leve de goeie dealer!
Oftewel: ik heb weer een jaartje APK.
Lang leve de goeie dealer!
-
Hij staat al een tijdje in stationaire toestand voor de deur, als je begrijpt wat ik bedoel en heb nog geen zin/tijd/plaats om hem een beetje meer in een dynamische fase te krijgen, dus vandaar.
...waarom staat tie op een zijspoor?
-
Martijn Zeeuw & Menno....you've got mail
-
Hé jongens, wie komt er effe gezellie de chat in ??
-
Ja, kom je nou nog in de chat of niet ???
-
Klik bovenin effe op de banner, kies dan chat.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Arjen, lag ff aan je pc denk ik?
Geen gekke dingen gedaan verders...
Wel bezig met v2.0, maar die draait apart.
Geen gekke dingen gedaan verders...
Wel bezig met v2.0, maar die draait apart.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
Ik had het ook hoor.
Jelmer&Ben,<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/idx.php" TARGET="_blank">Klik hier eens</A><!-- BBCode End -->
En dan zie je links bovenin het woordje chat staan, daar klik je op en je komt in de RTC-chatroom.
En dan zie je links bovenin het woordje chat staan, daar klik je op en je komt in de RTC-chatroom.
-
- Über-Spammer
deze is terug gebracht naar 1 pagina.. anders werden het er zo veel of zoietsOn 2002-02-05 12:45, Goof
wrote:
Hé, het chat topic
Da's lang geleden! Leeft niet helemaal meer geloof ik, hé?? Maasvlakte chat ging toch ruim over de 100 pag's.
Of komt dat omdat er in elk topic uiteindelijk toch weer vrolijk gechat wordt.![]()

-
was een leuke chat op MSN heren (Chris, Robert vB, André, Henk).....keb alles nog na kunnen lezen

-
Jongens dit is een hele lache link
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.grapes.nu/grapes/39/movie.swf" TARGET="_blank">www.grapes.nu/grapes/39/movie.swf</A><!-- BBCode End -->
kijk maar!
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.grapes.nu/grapes/39/movie.swf" TARGET="_blank">www.grapes.nu/grapes/39/movie.swf</A><!-- BBCode End -->
kijk maar!
Hoe een avondje film toch nog spannend kan worden:
Gisteravond ben ik ff naar de film geweest. Op de terugweg op de snelweg Hoogeveen-Emmen stond op de vluchtstrook een auto met de alarmlichten aan. Automatisch rem ik dan iets af en kijk goed uit mijn doppen. Ligt er in de middenberm een Golf waar weinig van over was. Dus toch maar ff stoppen. Auto in de berm gezet, vriendin bij de praatpaal neergezet en kijken maar.
Gelukkig had de andere automobilist de bestuurder al uit de Golf gehaald en de politie gebeld.
Het bleek dat ie met 120 de macht over het stuur was kwijtgeraakt en een paar keer over de kop was gegaan. Toch knap wanneer dat je lukt op een nieuwe, rechte asfaltweg. Wonder boven wonder had ie haast niets, alleen een bloedende pink. Je snapt het niet. de auto zag er toch echt uit alsof je er zwaargewond uit zou moeten komen. Hij had gelukkig nog zijn arm, die buiten het kapotte raam was gekomen, naar binnen kunnen trekken. Onze vrienden (politie) waren er in een paar minuten.
Wat mij wel verbaast is dat niemand stopt, de meeste mensen remden zelfs niet af en hadden dus blijkbaar niets in de gaten. Wat een sukkels/slaapkoppen.
Gisteravond ben ik ff naar de film geweest. Op de terugweg op de snelweg Hoogeveen-Emmen stond op de vluchtstrook een auto met de alarmlichten aan. Automatisch rem ik dan iets af en kijk goed uit mijn doppen. Ligt er in de middenberm een Golf waar weinig van over was. Dus toch maar ff stoppen. Auto in de berm gezet, vriendin bij de praatpaal neergezet en kijken maar.
Gelukkig had de andere automobilist de bestuurder al uit de Golf gehaald en de politie gebeld.
Het bleek dat ie met 120 de macht over het stuur was kwijtgeraakt en een paar keer over de kop was gegaan. Toch knap wanneer dat je lukt op een nieuwe, rechte asfaltweg. Wonder boven wonder had ie haast niets, alleen een bloedende pink. Je snapt het niet. de auto zag er toch echt uit alsof je er zwaargewond uit zou moeten komen. Hij had gelukkig nog zijn arm, die buiten het kapotte raam was gekomen, naar binnen kunnen trekken. Onze vrienden (politie) waren er in een paar minuten.
Wat mij wel verbaast is dat niemand stopt, de meeste mensen remden zelfs niet af en hadden dus blijkbaar niets in de gaten. Wat een sukkels/slaapkoppen.
-
Meestal zijn het degene die wat gedronken hebben die niks hebben. Spieren slap ipv van aanspannen als je niks gedronken hebt.
Had deze vent wat gedronken?
Had deze vent wat gedronken?
Hij kwam op mij super nuchter over en keek ook helder uit zijn ogen. Ook had hij alles gewoon bij zich; papieren enzo. Wel was ie er nuchter onder. Hij stond helemaal niet te trillen en was, terecht, blij dat ie zelf niets had. Misschien dat ie aan het bellen is geweest en toen in de berm is gekomen, want de hele weg lag vol met gras en andere zooi.