Ik ga in elk geval niet.
Ik sabboteer ze alleen een beetje de ********ken ja sorry hoor.
Hun hebben het allemaal voor ons vernaaid dus ze gaan in elk geval de soep in met zijn geld en dat ze er maar een dikke schuld aan over houden.
On 2002-01-22 23:23, michel-clio16v
wrote:
Ik ga in elk geval niet.
Ik sabboteer ze alleen een beetje de ********ken ja sorry hoor.
Hun hebben het allemaal voor ons vernaaid dus ze gaan in elk geval de soep in met zijn geld en dat ze er maar een dikke schuld aan over houden.
toch denk ik dat het een groot suc6 wordt, op belgische tunings sties hebben ze het er zelfs al over om met mensen te komen (kijken denk ik met die diesels .........
Job, misschien dat de mijne dan al een bailey groep A dumpvalve heeft + nieuwe koppeling + opgeschoefde turbodruk en de shit freeflowen en opnieuw strappen..
moet nog effe op korte termijn geregeld worden.. anders zou je eventueel met mij meekunnen..
Ze mailen mij regelmatig ze hebben zoveel inschrijvingen van rijden ja al 265 weet je hoeveel er al geld over gemaakt hebben 126 wo wat komen er veel mensen.
Ze hebben een kleine 450 man nodig die sprinten om uit de kosten te komen en vertel mij niet wat ze wel en niet hebben ik ben in het begin erbij betrokken geweest maar mee gekapt om een paar redes:
Ten 1 was er gezecht nooit meer als 25 gulden per persoon nu een kleine 88 gulden.
Je kunt je opgeen enkele mogelijkheid verzekeren.
Ook niet via de racerij want dan wordt zelfs je verzekeringslicentie ingetrokken als je hieraan deelneemt omdat het geen officieel evenement van zandvoort is.
En ten 3e heb jij zin om 3x te sprinten dan je niet te qualificeren en ergens achteraf met de andere 350 man sprintjes te gaan doen erg lang wachten moet je dan voor je mag sprinten op zo klein stukje.
En ten 4e als het regent en de kans is groot is er een race mogelijkheid op het circuit en geen sprints wijnig aan dus voor de kijkers want er mag dan niet ingehaald worden en zo.
Ik zeik ze niet af of zo moet iedereen zelf weten geef alleen mijn mening
ik vind het zelf ook niet echt goedkoop en dat niet verzekerd staat me ook niet zo aan om daar zelf te gaan sprinten.......inderdaad is het erg van het weer afhankelijk (dus een best gewaagde datum) maar toch denk ik dat het best een leuk evenement kan worden en das ook te hopen anders rij ik dat t*r*ng eind voor nix
On 2002-01-22 22:41, Chris
wrote:
Het is inderdaad hinderlijk, zekers als er meetings zijn, daarom hebben velen hun naam veranderd in hun normale naam. Maar je moet het uiteraard zelf weten.
Zie ook ACT naamsverandering.
Ok ik zal het binnenkort veranderen, maar pas als ik me avatar (plaatje onder naam) kan uploaden. Wordt dat nog eens gefixt door iemand?
Ja, leuke weg die zeeweg, bhalve dat als het druk is je maar beter iemand mee kan hebben om mee te praten, want echt hard gaat het niet... (ik weet zelfs nog wel kortere fijne sluiproutes dan dat, kom je voorbij de grootste opstoppingen op de zandvoortselaan uit)
Maar ik vind het ook wel eens gezellig om mee te rijden... en parkeren is ook al niet makkelijk in dat dorp, alles wat vorige zomer nog gratis parkeren was is nu volgens mij ook al vergunning of betalen en de rest is zo vol natuurlijk
On 2002-01-24 23:11, Tijn
wrote:
(ik weet zelfs nog wel kortere fijne sluiproutes dan dat, kom je voorbij de grootste opstoppingen op de zandvoortselaan uit)
Ja, en dan ampersant het Kopje van Bloemendaal meenemen!!
Als er ooit een serieuze rally in die omgeving wordt gereden moeten ze die zeker in het parcours opnemen!
On 2002-01-24 22:51, Sven 5 Alpine Turbo
wrote:
welke sven bedoelde jij e volve?
Jou
Ik had het laatst met jou over die FNB meetings op MSN.
En het parkeerterreintje wat ik bedoel ligt ten noorden van Zandvoort, half in het duin. Wij parkeren daaro altijd als de Marlboro Masters er zijn. (dan moet je idd wel betalen, maar is altijd weinig).
Sorry dat ik hem daar opende maar dacht dat daar de meeste mensen naar keken. Duss....
Komt allen gewoon 17feb naar zandvoort want het lijkt mij het leukst dat er allemaal renaultjes komen te staan