Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
MaartenR

He jongens, ik heb eindelijk een stotterprobleem opgelost! Na veel oefenen met praten ....
Nee, m'n Renaulie 5 GT Turbo doet het weer goed. Hij stotterde heel erg rond de 2000 toeren met lichte belasting. Wat bleek: het slangetje onder het potje van de carterontluchting zat los. Dus zoog hij via die slang valse lucht de carb in. BUH!@#$!@$
Ik kwam er achter doordat het T-stukje van die slangenzooi was gesmolten na een snelle rit. Ik die slangen volgen en jahoor, zat los. Ik ga nu die hele ontluchtingszooi weghalen. Voor de carterontluchting komt er een slang rechtstreeks de straat op.
GO WITH THE FLOW OF DA TURBO!
Marius

Ah mooi!
Patrick

zie je,dat had ik ook!!hij rijdt dan meteen een stuk beter he:wink:
MaartenR

Hij loopt echt bestwel lekker weer. Nou heb ik alleen nog speling op het voorwiel (fuseekogel denk ik) en een beginnend zingend geluid bij hetachterwiel, lager denk ik. Kan ik in ieder geval nog een beetje knutselen toch?
GO WITH THE FLOW OF DA TURBO!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik heb een soortgelijk probleem! Ik zal het eens effe checken, misschien dat het bij mij ook aan de hand is! :smile:
Plaats reactie