Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Gesloten
Tuner
Contacteer:

Dag luitjes. Op 17 feb. gaan allerlei groepen op het circuit zandvoort rijden. Prijzen weet ik niet precies maar dacht: toeschouwers 5 euro of guldens en het circuit op kost 40 euro of guldens. Het begint al om 8 uur 's ochtends. Het zal het mooiste wezen als wij met onze renault(jes) de rest een poepie laten ruiken op het circuit. HET IS LEGAAL!!!
Stefijn

Heb je nog meer info? :smile: klinkt goed.

Zal me broer eens vragen, die zit in bestuur van PeugeotGTIclub
[ This message was edited by: Stefijn on 2002-01-26 10:11 ]
Anonymous

Is inderdaad vet, maar is er een limiet aan het aantal auto's danwel bezoekers gelegd??

Laters!!
Tuner
Contacteer:

Ik weet het niet maar zal binnenkort aan een kameraad vragen die spreek ik nog wel want ik moet met zijn cilinderkop bezig van zijn Charade GTti. Distributieriem geknalt. AUW. :sad: jullie horen daar nog wel meer van.
Steven
Car: M536

Nou aan het aantal toeschouwers zeker niet, als je ziet hoeveel mensen er komen met de Marlboro Masters....

Stevie
Tuner
Contacteer:

Ik wou maar zeggen. Het lijkt me leuk als dan alle Renaultje op 1 en dezelfde plek parkeren. En natuurlijk de snelste op het circuit zijn.
Steven
Car: M536

Hmm dit is eigenlijk een crosspost topic, maargoed kijk eens <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 09&forum=6" TARGET="_blank">hier</A><!-- BBCode End -->

Hier zeg ik dat ik wel een parkeerterreintje weet waar we ws. wel kunnen parkeren. Ik zal binnenkort es kijken of ik de eigenaar daarvan te pakken kan krijgen.

Stevie
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Post alle informatie met betrekking tot de races op Zandvoort alleen hier.

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 09&forum=6" TARGET="_blank">Legale sprintwedstrijden.</A><!-- BBCode End -->

Deze topic is gesloten.
Gesloten