Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Tijn
Contacteer:

Ik zar wat op de reichhart site te bladeren en ik kwam dit tegen
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.reichhard-motorsport.com/cgi ... t=temartic" TARGET="_blank">www.reichhard-motorsport.com/cgi-bin/we ... emartic</A><!-- BBCode End -->
Heeft iemand hier wat ervaring mee?
Ik vind zelf de schakelpook in de 2e en 4e versnelling wat ver tussen de voorstoelen zitten (die staan niet helemaal naar achteren namenlijk) ....
Menno

ziet er goed uit. Kopen dat ding. (of zelf in elkaar prutsen natuurlijk :smile: )
rev it like a rental
dennis16v

tijn weer wakker.

ja vind hem in verhouding wel ver naar achteren gaan ja.
zal de hele bak graag wat stakker willen hebben. er zijn betere bakken
speedline

Je kunt ook het versnellingshandle onder de auto inkorten, het gedeelte wat vanaf het bolgewricht de schakelas beweegt. In ieder geval goedkoper. Als je bediening niet strak genoeg is, speling op het bolgewricht ?
[ This message was edited by: speedline on 2002-01-25 21:45 ]
Tijn
Contacteer:

On 2002-01-25 21:44, speedline
wrote:
Je kunt ook het versnellingshandle onder de auto inkorten, het gedeelte wat vanaf het bolgewricht de schakelas beweegt. In ieder geval goedkoper. Als je bediening niet strak genoeg is, speling op het bolgewricht ?
[ This message was edited by: speedline on 2002-01-25 21:45 ]
Misschien beter om daar eerst eens mee te beginnen ja... Speling op het bolgewricht zou ook goed kunnen ja, ik vind hem wel veel bewegen als hij in een versnelling staat (zijdelings dan he....)
Op diezelfde site stond ook zo'n short-shift pook voor de 5 ... zou een handige donder (ik niet) dat zelf in elkaar kunnen prutsen?
Plaats reactie