Okee ff een vraagje! Ik lees net dus op het forum dat Patrick B z'n 5je plotseling verkocht heeft (terwijl ik dus zaterdag zou komen kijken) en nu kan ik die wereldbak dus niet kopen!!Vindt ik erg jammer (voel me nu dus gewoon kut!) Nu zit ik er dus over te denken om misschien dat bakkie van Eerdepeer te kopen, maar ik vertrouw het niet helemaal. Als je gaat kijken in het forum is er maar één topic waar eerdepeer op reageert en dat is de verkoop van zijn eigen GTT'tje!!Hij is er ook erg op gebrand om hem te verkopen!Daarbij zegt hij ook nog koppeling is dan wel kapot, maar hij loopt nog steeds 200km/h!! Lijkt mij een beetje op ragge met die bak of niet?? Verder heeft ie zich ook nog niet voorgesteld in wie is wie en kan hij maar geen foto op het net zetten, terwijl dat toch helemaal niet zo moeilijk is. Mijn vraag is nu als ik bij hem ga kijken voor die GTT zou er dan misschien iemand meekunnen??? die dus kan zien/horen/voelen of die auto wat is???
[ This message was edited by: blue on 2002-01-24 15:19 ]
Oh ja ook nog een tweede vraag. Vindt die GTT van Marco eigenlijk het mooist, maar zijn vraagprijs is top alleen die steekas/handrem is het probleem. Wat is een steekas? is dat de aandrijfas ofzo? Probleem is namelijk dat ik verschrikkelijk gezeur krijg met mijn ouders als ik een auto koop waar iets aan mankeert. Als ik dat bakkie van Marco zou kopen, zou iemand me dan kunnen helpen met repareren voordat ik hem meeneem?? Volgens Marco kost zo'n steekas zo'n 250 euro kan da ook nog goedkoper???
Nou, vind 't verhaal van eerdepeer erg betrouwbaar klinken hoor. Als ik een GTT zocht zou ik 'm wel blind durven kopen. Niet iedereen spendeert z'n tijd aan dit forum, is toch z'n goed recht om hier alleen te komen om een auto aan te bieden?
Ik rij zelf (nog) geen 5gtt, maar d'r is hier vast wel iemand die ff meewil om je bij te staan.
Ik rij zelf (nog) geen 5gtt, maar d'r is hier vast wel iemand die ff meewil om je bij te staan.
Wist niet of die van Marco al verkocht was, maar vroeg het evengoed toch. Tuurlijk is het zijn goed recht om alleen voor de verkoop op forum te komen, maar je kunt mij zo'n beetje van alles wijsmaken op autogebied dan, want ik heb er gewoon geen verstand van en ik zou gewoon graag wat goeds kopen vandaar dat ik vraag of iemand mischien mee zou willen???(jij mischien?)
[ This message was edited by: blue on 2002-01-24 15:34 ]
[ This message was edited by: blue on 2002-01-24 15:34 ]
-
Waar moet je wegkomen?!? Ik wil op zich wel, heb zaterdag overdag in principe wel tijd.. probleem is alleen wel, moet helemaal vanuit Friesland komen
broem broem..

Die GTT van Eerderpeer lijkt me ook niet slecht hoor,
En een versleten koppelingsplaat getuigt niet van raggen hoor, dat kan bij iedere GT gebeuren.
Lijkt me toch geen slechte koop, als je echt gaat kijken weet je het pas natuurlijk .
En een versleten koppelingsplaat getuigt niet van raggen hoor, dat kan bij iedere GT gebeuren.
Lijkt me toch geen slechte koop, als je echt gaat kijken weet je het pas natuurlijk .
Die van marco is volgens mij echt top. Handrem en steek as is niet zo'n probleem.
Er is vast wel een twede hands goede steek as te vinden. Om hem te monteren hoef je niet een op een brug. blok hout en een krikje zijn al goed genoeg.
Handrem van een gtt ken ik niet zo. Zal wel niet heel erg moeilijk zijn. Zijn vast genoeg mensen hier op het forum die je kunnen helpen.
Die van eerdepeer ken ik niet maar klinkt wel goed opzich. koppeling moet te doen zijn he.
Suc6
Er is vast wel een twede hands goede steek as te vinden. Om hem te monteren hoef je niet een op een brug. blok hout en een krikje zijn al goed genoeg.
Handrem van een gtt ken ik niet zo. Zal wel niet heel erg moeilijk zijn. Zijn vast genoeg mensen hier op het forum die je kunnen helpen.
Die van eerdepeer ken ik niet maar klinkt wel goed opzich. koppeling moet te doen zijn he.
Suc6
Krimpen aan den IJssel volgens zijn profiel..On 2002-01-24 16:05, blue
wrote:
Ik woon zelf in Harderwijk. Lekker centraal, maar weet niet waar Eerderpeer woont!
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 44&forum=8" TARGET="_blank">eerdepeers topic</A><!-- BBCode End -->
Ik zou ook voor die gtt van eerdepeer gaan. Lijkt mij wel een goeie toe. Die gtt uit Delfzijl lijkt mij ook wel wat. Ziet er super bruut uit en heeft wat meer extra`s
There will be plenty of time to rest when your dead
In Ureterp staat volgens mij ook nog een GTT te koop voor een prikkie, alleen lelijke velgen en er moet een stukkie draadboom vervangen worden. Verder schijnt de auto goed te zijn. Ik ben er een keer op een avond wezen kijken en toen zag hij er wel goed uit(ut was wel donker) Het is een antracite/grijze phase 1 (geloof '86)
Grtzzz!
Grtzzz!
-
Mijn koppeling is ook grotendeels versleten, en hij loopt nog steeds 200km/h.. je komt er alleen minder snel omdat je dat vermogen zo snel niet op het wegdek kunt zetten..
is niet slecht hoor.. koppeling slipt of slipt niet.. als hij het niet doet maakt het niet uit op welke snelheid NIET. toch?
is niet slecht hoor.. koppeling slipt of slipt niet.. als hij het niet doet maakt het niet uit op welke snelheid NIET. toch?
Jawel, ik heb alleen niet meer info m8On 2002-01-24 16:45, catrinus
wrote:
Zjorz kun jij mij meer info mailen over die gtt.

Ik heb nu net ff een mailtje verstuurd om te vragen of hij de auto nog wel heeft. Toen Job en ik er waren wilde hij er 1000 piek voor hebben, denk dat hij er nu +/- 500 euro voor wil. Als hij hem nog heeft that is