NU kijken wat voor een turbo ik erin ga zetten , iemand suggesties ?? of standaard houden ??
Groeten !!!!!!!
Matthijs
Oja, alarm van VDO zit er ook nog op

On 2002-01-23 23:12, MATBOY
wrote:
Hij is van een meisje geweest, ze was er zo zuinig op, die man van het autobedrijf vertelde mij dat, weetje ik dacht he wat zit er op de neus van de motorkap ?? stikkertje op gezeten ??? nee dat niet, lippenstift van haar lippen, voor op de moterkap, echt afscheid genomen dus
Dit:On 2002-01-23 23:27, MATBOY
wrote:
Thu, die lippenstift had ik zxelf al snel gezine, toen was er nog geen verkoper in de buurt, enne......... zo kunje op iedere auto wel wat aanmerken he... hij is strak en zo vind je ze niet veel !!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, daar weet jij alles van , dat standaard houdenOn 2002-01-23 23:57, twingoturbo
wrote:
houwen zo, gaat hard zat!
veel plezier ermee
mazzl
On 2002-01-23 23:36, Mclain
wrote:
Ik zou geen standard turbo pakken i.v.m. het scheuren van het uitlaat gedeelte. ALs je geen gekke tuningsdingen gaat doen met het beestje, zou ik gewoon een iets betere turbo pakken. Schijnen nu standard T2 turbo's(qua afmetingen enzo, maar sterker als de orginele) te koop te zijn met een versterkt uitlaat gedeelte. Die scheuren een stuk minder snel.
Ga je flink opfokken gooi er dan een hybride ofzo tegenaan.
iedergeval gefeliciteerd met je aankoop
mzzl
[ This message was edited by: Mclain on 2002-01-23 23:37 ]
je hebt dan een turbo met een iets sterker uitlaat gedeelte. Kan voor de rest geen kwaad, maar je weet welo dat die niet zomaar gaat scheuren.On 2002-01-24 00:01, MATBOY
wrote:On 2002-01-23 23:36, Mclain
wrote:
Ik zou geen standard turbo pakken i.v.m. het scheuren van het uitlaat gedeelte. ALs je geen gekke tuningsdingen gaat doen met het beestje, zou ik gewoon een iets betere turbo pakken. Schijnen nu standard T2 turbo's(qua afmetingen enzo, maar sterker als de orginele) te koop te zijn met een versterkt uitlaat gedeelte. Die scheuren een stuk minder snel.
Ga je flink opfokken gooi er dan een hybride ofzo tegenaan.
iedergeval gefeliciteerd met je aankoop
mzzl
[ This message was edited by: Mclain on 2002-01-23 23:37 ]
Maar dus wel een versterkte ?? of ook niet doen ??? lijkt mij geen kwaat kunnen of gaan er dan andere dingen scheuren ??
Dit de datum eerste toelating. Dus vanaf toen rijdt hij op de weg zeg maar. Jij kan niet op het kenteken zien vanaf wanneer je nummer is, je 61-**-** verhaal zeg maar.On 2002-01-23 23:40, MATBOY
wrote:
Oja ff over het ingevoerde verhaal, dat is deze ook, een 61 aan het begin, maar dat is al op 29-09-1990 gebeurd, dus ik vind dat eigenlijk niet zo erg !!!!! Maar ik ben er wel blij mee, zeker iets leuks om mee te beginnen ! (en de houden denk ik)