Morgen ga ik een stukkie dorpel lassen. Zit een gat in, en 1e week van februari moet ie weer voor APK.
Alles is in orde (zover ik weet.....) alleen die roestplek nog.
Ik wilde in dat geval mijn zijskirt verwijderen.
Nou zitten die skirts vast met een soort haakjes/klemmetjes. Ik stond dus gisteren weer bij Renault, zij kijken in dat programma van, Diagnosys ofzo........ kunnen ze het niet vinden!!!!
Is niet de eerste keer trouwens. En van Frank weet ik dat die dingen gewoon bij Renault te krijgen zijn; hij heeft ze zelf daar enkele maanden terug gehaald.
Iemand van jullie die het artikel nummer weet of kan opzoeken??
Volgens mij moet dit hem zijn:
7703080051
7703080051
-
Ach, het zoveelste verhaal al over de afdeling magazijn van Renault die ik hoor.
Ik moest laatst twee kachelknoppen bestellen van het speciale twingo model "Cinetic" Stond gewoon niet in de computer
Het zijn zilveren knoppen, maar nergens te vinden. Moest ik eerst een kenteken en chassisnummer van een Cinetic, pas dan konden ze het me vertellen....
Nou ik ben ongeveer 7x bij afdeling magazijn geweest om die knoppen te bestellen. En het mooiste was dat ze de eerste keer zeiden dat ze voor 100% zouden passen op een oudere twingo. Heb ik ze eindelijk opgehaald en toen gelijk ff langs de werkplaats gelopen om te vragen hoe je ze demonteert en monteert. Blijkt dat helemaal niet te passen.

Ik moest laatst twee kachelknoppen bestellen van het speciale twingo model "Cinetic" Stond gewoon niet in de computer

Nou ik ben ongeveer 7x bij afdeling magazijn geweest om die knoppen te bestellen. En het mooiste was dat ze de eerste keer zeiden dat ze voor 100% zouden passen op een oudere twingo. Heb ik ze eindelijk opgehaald en toen gelijk ff langs de werkplaats gelopen om te vragen hoe je ze demonteert en monteert. Blijkt dat helemaal niet te passen.

die is opgeslagen voor het geval ik hem ooit nodig heb, ik heb me ook weleens afgevraagd of je die dingen nog los kon krijgen. Altijd handigOn 2002-01-23 17:44, Job-turbo
wrote:
Volgens mij moet dit hem zijn:
7703080051

Om in het vervolg roest onder je skirts te voorkomen, is het dan geen oplossing om ze af te kitten? Ik heb de mijne eens goed zitten bestuderen en volgens mij heeft de vorige eigenaar dat gedaan. En blijkbaar met succes, want ze zijn echt nog niet rot en zo te zien nog nooit iets aan gedaan...
Als je er maar voor zorgt dat de kit dan overal afsluit.On 2002-01-23 19:06, Merijn
wrote:
Om in het vervolg roest onder je skirts te voorkomen, is het dan geen oplossing om ze af te kitten? Ik heb de mijne eens goed zitten bestuderen en volgens mij heeft de vorige eigenaar dat gedaan. En blijkbaar met succes, want ze zijn echt nog niet rot en zo te zien nog nooit iets aan gedaan...
Anders komt er vuil in wat niet weg kan en nat blijft en dan ...tja, dat kun je zelf wel bedenken
Nou, nummer was goed, maar..........
NIET OP VOORRAAD!!!
Ook nog maar niet besteld. Ga eerst maar 's kijken of ik die skirt weer netjes terug kan zetten met de oude klemmetjes.
Als dat niet lukt (meest waarschijnlijk... zucht
) laat ik ze alsnog bestellen (1 dag).
NIET OP VOORRAAD!!!
Ook nog maar niet besteld. Ga eerst maar 's kijken of ik die skirt weer netjes terug kan zetten met de oude klemmetjes.
Als dat niet lukt (meest waarschijnlijk... zucht

Gewoon bij de Renault dealer, Auto-Haag.
Ik ga dan meteen naar het centraal magazijn hier in Den Haag.
De klemmetjes waren te vinden onder "spatbordverbreders", vandaar warschijnlijk dat ie het de eerste keer niet kon vinden.
Overigens is het bij mij niet de dorpel die verrot is, maar een "verstevigingsteuntje" precies achter de rechterwielkast.
Wordt kwestie van nieuw (imitatie) steuntje, oude wegslijpen en nieuwe er over heen lassen. Coaten die handel en gaan.
Rest van 'm'n GTtje ziet er behoorlijk spic&span uit aan de onderkant.
[ This message was edited by: Goof on 2002-01-25 10:14 ]
Ik ga dan meteen naar het centraal magazijn hier in Den Haag.
De klemmetjes waren te vinden onder "spatbordverbreders", vandaar warschijnlijk dat ie het de eerste keer niet kon vinden.
Overigens is het bij mij niet de dorpel die verrot is, maar een "verstevigingsteuntje" precies achter de rechterwielkast.
Wordt kwestie van nieuw (imitatie) steuntje, oude wegslijpen en nieuwe er over heen lassen. Coaten die handel en gaan.
Rest van 'm'n GTtje ziet er behoorlijk spic&span uit aan de onderkant.

[ This message was edited by: Goof on 2002-01-25 10:14 ]