Mensen er staat bij mij in de buurt een 5AT tekoop met een Intercooler, heel grappig, ik ken deze auto nog van de tijd dat ik moet kwijlen en op mijn 4-taktbrommertje reed

, Heel gaaf ding was het altijd, knal geel (valt nog over te denken) maar nu dit, jullie zeggen in andere topics dat je op een 5AT geen intercooler kan bouwen i.v.m. het gas/luchtmengsel dat dan door je turbo gaat. Nu is het zo dat op deze 5AT een carb van een 5 GTT zit (hoge druk dus)je moet dan een bult in je moterkap maken. Ik weet niet of deze auto wat is hij staat ook op marktplaats al een hele tijd, ik heb hem wle eens gezien, hij heetf alleen sinds dat ie af is al zijschade, een originele deur en voorscerm krijg je erbij

nu de vraag is dit wast of niet doen, dit ding is altijd zo volopen getrokken bij mijn weten, ik werkte op zaterdag erens waar die auto altijd in de buurt stond. geflowde kop, en meer van dat soort dingen, je krijgt er nog een x-tra blok en bak bij (ik hoop niet dat dat snel nodig zou zijn

wat vinden jullie hiervan, hij moet 5500 gulden kosten, maare ik weet niet of ie dit wle waard is, verder is ie van binnen als nieuw dat wel.
Graag jullie opinie !!!!!
Dank jullie !