Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

Mensen er staat bij mij in de buurt een 5AT tekoop met een Intercooler, heel grappig, ik ken deze auto nog van de tijd dat ik moet kwijlen en op mijn 4-taktbrommertje reed :s, Heel gaaf ding was het altijd, knal geel (valt nog over te denken) maar nu dit, jullie zeggen in andere topics dat je op een 5AT geen intercooler kan bouwen i.v.m. het gas/luchtmengsel dat dan door je turbo gaat. Nu is het zo dat op deze 5AT een carb van een 5 GTT zit (hoge druk dus)je moet dan een bult in je moterkap maken. Ik weet niet of deze auto wat is hij staat ook op marktplaats al een hele tijd, ik heb hem wle eens gezien, hij heetf alleen sinds dat ie af is al zijschade, een originele deur en voorscerm krijg je erbij :smile: nu de vraag is dit wast of niet doen, dit ding is altijd zo volopen getrokken bij mijn weten, ik werkte op zaterdag erens waar die auto altijd in de buurt stond. geflowde kop, en meer van dat soort dingen, je krijgt er nog een x-tra blok en bak bij (ik hoop niet dat dat snel nodig zou zijn :sad: wat vinden jullie hiervan, hij moet 5500 gulden kosten, maare ik weet niet of ie dit wle waard is, verder is ie van binnen als nieuw dat wel.

Graag jullie opinie !!!!!

Dank jullie !
Anonymous

er missen nog wat dingetjes in m'n verhaal zie ik nu, maar als julie dat willen weten dan hoor ik het wel !!

greetzzzzzzzz :grin:
Anonymous

Het zal een projectje zijn en indien je het beu zou worden, krijg je te maken met dezelfde problemen als waar de huidige eigenaar mee te maken heeft: niet verkocht krijgen.
robert

als ik dat zo hoor vindt ik hfl 5500 wel wat veel.
Je vraagt je af waarom de eigenaar zelf de schade niet even fixt. De spullen zijn in huis. De meeste 5AT's hebben nogal last van roest, misschien toch teveel roest stiekum?

Het 'recept' intercooler en carb van GTT in een AT overzetten heb ik wel eens gehoord, er zijn een paar mensen die dat gedaan hebben. (van horen zeggen, of is het steeds dezelfde)

r (AT met intercooler en injectie)
Jeroentje

geef mij maar een orginele alpine turbo meer waard en blijft lopen!! zelfs met 1 bar druk!

Renault 5 alpine turbo strikes again!!
Anonymous

zijn er trouwens Renault 5 Alpine Turbo Coupe's ergens tekoop in nederland ???
robert

2 maandjes geleden op de marktplaats geloof ik.
Je hoort het niet zo vaak.
Er heeft nog wel iemand fusees met remmerij liggen. Doe daarvoor een search naar "fusee oud type 5" ofzoiets.
r
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

die coupe ben ik al naar wezen kijken die is gaaf maaaaaaaar 2 achterschermen verrot wel de inzet stukken erbij maar die gozer is het in zijn bol geslagen vraagt er een bod boven de 8 rooien voor valt ook niet met hem de praten
hij heeft ook een 12 gordini origineel nederlands maar die is helemaal verrot
en moet hij 2 rooien voor hebben (ik zat vast met mijn hand in de koker balk)
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

en die 5 A T I
die is volgens mij 2 rooien te duur
en de 140 pk lijkt me ook wat veel
wel lekker dat je een paar velgjes enzo over hebt
plus een leuk dubbel uitlaatje ik heb daar op marktplaats 3 rooien geboden maar niks gehoort
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Menno

op die ondertussen veel besproken duitse R5 meeting stond ook een AT met gt carb, en achter elke mistlampopening in de bumper een intercooler. Ding scheen ook met 1,veel bar rond te rijden :smile:
rev it like a rental
Plaats reactie