Een vriendin van me heeft een ongeluk gehad.
Mijn vraag is moet je dan een letselschade formulier invullen, dat heb ik namelijk gehoord. Ze is door een busje aangereden en heeft las van haar heup en enkel. De docter zegt dat ze niks heeft. Stel dat het later wel zo mocht zijn kan ze dit niet verhalen als ze dit niet heeft ingevuld. De politie heeft wel raport gemaakt maar volgens mij is dit niet genoeg. Wie weet hoe dat moet en waar het moet? Alsvast bedank jongens.
Groeten Edwin
-
- Contacteer:
-
Als zij klachten heeft dan moet ze de tegenpartij aansprakelijk stellen voor de kosten die zij oploopt om deze klachten te verhelpen... Inderdaad moet je dan een letsel-schadeformulier invullen.
Mochten er nu later alsnog klachten optreden waarvan aantoonbaar is dat ze direct te maken hebben met het ongeval, dan zijn deze zelfs op dat moment nog verhaalbaar.
Verdere vragen email effe: <a href="mailto:dirk@vanham-assurantien.nl" target="_new">dirk@vanham-assurantien.nl</a>
Werk voor een assurantie tussenpersoon.. Als service en kennis voor het forum wil ik het wel verder uitzoeken, mochten er nog vragen zijn.
Mochten er nu later alsnog klachten optreden waarvan aantoonbaar is dat ze direct te maken hebben met het ongeval, dan zijn deze zelfs op dat moment nog verhaalbaar.
Verdere vragen email effe: <a href="mailto:dirk@vanham-assurantien.nl" target="_new">dirk@vanham-assurantien.nl</a>
Werk voor een assurantie tussenpersoon.. Als service en kennis voor het forum wil ik het wel verder uitzoeken, mochten er nog vragen zijn.
Als zij wat voelt in haar heup en enkel, dan is er dus wel iets, ik zou haar ff een andere dokter aanraden!!
-
Shit zeg Edwin!
Ik hoop dat alles weer goed komt met haar. Qua formulieren ben ik niet zo op de hoogte. Maar ik denk dat JBL wel gelijk heeft!
succes
Ik hoop dat alles weer goed komt met haar. Qua formulieren ben ik niet zo op de hoogte. Maar ik denk dat JBL wel gelijk heeft!
succes
-
*ahum* natuurlijk heb ik gelijk
hahaha.. nee maar serieus.. als zij wel klachten heeft en de dokter kan niets vinden.. second oppinion.. maar eerst als de bliksem die aansprakelijkheid regelen.. voordat de tegenpartij de schade al afgewikkeld heeft.. dan gaan ze eerder moeilijk doen..

-
- Contacteer:
Thanks jbl. Ik zal effe kijken wat ze gaat doen. De politie heeft wel een raport opgemaakt maar dat is zeker niet genoeg? Waar kan ze dat raport laten maken? Maar als ik nog wat te vragen heb laat ik je het wel horen. Bedankt voor je reaktie.
-
- Contacteer:
On 2002-01-21 20:03, Robert dB
wrote:
Shit zeg Edwin!
succes
Het gaat goed met haar ze heeft nog wel wat pijn maar een stuk minder. Ze heeft de schrik er anders nog wel aardig in zitten. Ze moet in ieder geval 1 week goed rusten. Mazzel.