Als het een Clio betreft kijk eens of de voorste remslangen bros zijn of zelfs lekken ! Als je ze moet vervangen koop dan meteen gevlochten stalen exemplaren ! En voor de fading experts gebruik Elf Moto DOT 5.1 !
Groeten !
Zow ff een oud topic omhoog werken.
Kep een beetje vaag probleem, ik heb gister eens et gereviseerde klauwen met nieuwe schjven en blokken gemonteerd en het zaakje ontlucht.
Achter gewoon op de leiding (pleuris nippels weg) en daarna voor.
Nu ging rechtsvoor gewoon goed, maar linksvoor blijft er telkens lucht door de leiding heenkomen.
Ik heb er zo ongeveer een halve liter alleen door die klauw heengepompt, maar met elke trap komt er weer een luchtbel voorbij.
Het aparte is dat het alleen linksvoor is en op alle andere klauwen niet.
De aansluitingen van de remleidingen lijken allemaal goed te zitten, die lekken iig niet dus lijkt me dat er daar ook geen lucht door naar binnen komt.
Ik heb een vermoeden dat het de hoofdremcilinder is, maar heeft iemand ander snog een idee wat het kan zijn?
Uiteraard moet ik ook een stukkie trappen voordat er wat gebeurt.
Weet iemand anders wat het kan zijn voor ik die remcilinder aanschaf?
Kep een beetje vaag probleem, ik heb gister eens et gereviseerde klauwen met nieuwe schjven en blokken gemonteerd en het zaakje ontlucht.
Achter gewoon op de leiding (pleuris nippels weg) en daarna voor.
Nu ging rechtsvoor gewoon goed, maar linksvoor blijft er telkens lucht door de leiding heenkomen.
Ik heb er zo ongeveer een halve liter alleen door die klauw heengepompt, maar met elke trap komt er weer een luchtbel voorbij.
Het aparte is dat het alleen linksvoor is en op alle andere klauwen niet.
De aansluitingen van de remleidingen lijken allemaal goed te zitten, die lekken iig niet dus lijkt me dat er daar ook geen lucht door naar binnen komt.
Ik heb een vermoeden dat het de hoofdremcilinder is, maar heeft iemand ander snog een idee wat het kan zijn?
Uiteraard moet ik ook een stukkie trappen voordat er wat gebeurt.
Weet iemand anders wat het kan zijn voor ik die remcilinder aanschaf?