Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
r25v6turbo
Contacteer:

of voor een gewone 25 want dat past uiteraard ook(tenminste uiterlijk tuning)
r25v6turbo
Contacteer:

ehm....bestaat er gewoon niks of leest niemand dit?
Robert dB.

nou als ik zo kijk naar je ikoontje, dan is er genoeg tunings materiaal verkrijgbaar!
r25v6turbo
Contacteer:

ja idd...maar waar ik die ergens van internet geplukt heb....als iemand nog adresjes heeft.....voor een 21 vond ik het al moeilijk....laat staan een 25!!!!:sad: :sad:
r25v6turbo
Contacteer:

heb ik altijd weer he...moet iets aparts hebben....onderdelen of spullen om op te knappen ho maar.....is het dan zo'n oude lullen bak dat niemand het in z'n kop haalt er iets aan op te leuken? zodat er geen bedrijven zijn die het maken?
Bart V

Specifieke dingen voor de 25 zijn er niet veel denk ik. Je kan hem verlagen, mooie velgjes eronder, leuk uitlaatje etc etc. Dan ziet je auto er al weer een heel stuk sportiever uit, maar het kost wel een hoop geld.

Nou ga ik echt pitte :smile:
r25v6turbo
Contacteer:

alleen velgen tweedehands...ook een probleem volgens mij...alleen velgen van een v6 en v6 turbo zijn 5 gaats....nu meen ik dat die van een safrane ook 5 gats zijn...zou da passen?heb ik misschien een kleine kans op velgen voor een leuk prijsje....die momo velgen die ik nu heb zijn me te klein....(lees: net zo groot als de originele)
Menno

Alle 5 gaats Renault velgen zijn 't zelfde. Dus van de 21 turbo, zware Laguna's, Espaces en Safrane's gaat passen.
(5 gaats van een Volvo zou geloof ik ook passen, BTW)
rev it like a rental
Michel S.
Contacteer:

On 2002-01-18 00:56, Menno
wrote:
Alle 5 gaats Renault velgen zijn 't zelfde. Dus van de 21 turbo, zware Laguna's, Espaces en Safrane's gaat passen.
(5 gaats van een Volvo zou geloof ik ook passen, BTW)

Als die passen van een volvo, pats, magnesium velgen van de 850 T5R erop. Machtig mooi vindt ik die.
Misschien nog wel iets voor onder mijn 21 Turbo :smile:

mzzl
Steven
Car: M536

Idd vette velgen zijn da, staan zeker goed onder die T5R's.

Maarum is er nix in France te vinden? Ik heb in de vakanzie van die franse tuningsblaadjes zitten lezen en daar stonden af en toe ook wel es wat artikeltjes over 21 in en ik meen ook wel es wat gelezen te hebben over 25T (ben alleen bang dat ik ze niet meer heb :sad: ) Misschien wat van die franse siteeigenaren mailen?

Naja suc7,

Stevie
Plaats reactie